Tohle dnes napsali
Moderátor: Moderátoři
- Marek89
- Příspěvky: 1818
- Registrován: úte úno 20, 2007 17:45
- Bydliště: Čaňa, KE - Okolie
- Kontaktovat uživatele:
Lada 2105
Vaz náš, ktorý si vyvarený
roztoč sa opäť kolesa tvoje,
buď jazda Tvoja na všetkých diaľniciach
a cestach, odpusť nám naše úpravy ako
i my odpúštame Tvoje neduhy a neuved nás
do pokušenia prejsť na inú značku a zbav
nás všetkých protivných techinkov STK.
NATURAL!
Vaz náš, ktorý si vyvarený
roztoč sa opäť kolesa tvoje,
buď jazda Tvoja na všetkých diaľniciach
a cestach, odpusť nám naše úpravy ako
i my odpúštame Tvoje neduhy a neuved nás
do pokušenia prejsť na inú značku a zbav
nás všetkých protivných techinkov STK.
NATURAL!
- dmatej
- Příspěvky: 2847
- Registrován: pon bře 14, 2005 20:44
- Bydliště: Přehýšov
- Kontaktovat uživatele:
Fakt má řazení priory tak dlouhej chod? V Kalině je o poznání kratší než třeba u fabie2. Tuhé bylo zpočátku taky, ale to se rozchodilo. Řazení je takové "klasické", když to srovnám proti tej fabce:
Kalina - nevede, ale vždycky se trefim do správný dráhy. Jde to "samo".
Fabie - vede, ale řadit pětku je prostě kličkovaná ... navíc se to postupně "vyčvaňhává", po 28 tis. km už to začíná být cítit.
Kalina - nevede, ale vždycky se trefim do správný dráhy. Jde to "samo".
Fabie - vede, ale řadit pětku je prostě kličkovaná ... navíc se to postupně "vyčvaňhává", po 28 tis. km už to začíná být cítit.
Stroje Laďka 2101 a Beruška 1118 a Punťa (Grande Punto) a Škleblík (VW Passat).
Nemyslim. Ked porovnavam otcovu Kalinu a moju Prioru, tak velky rozdiel v tom nevidim. Samozrejme, este stale maju najazdene pod 10.000 km, takze este sa mechanika "brusi" a usadzuje.dmatej píše:Fakt má řazení priory tak dlouhej chod? V Kalině je o poznání kratší než třeba u fabie2.
No k Priore by som povedal dve veci - trochu nestastne ma riesenu spiatocku, spociatku sa mi sem-tam podarilo miesto 1 dat spiatocku a nebyt signalizacie by som si to asi nevsimol. A niekedy jednotka ide tazsie zaradit.
V porovnani so starymi ladami (2107 a 21043) tie drahy sa mi zdaju byt dlhsie, no kratsie ako v firemnom Golfe. K Fabii sa neviem vyjadrit, nejazdil som na nej.
- dmatej
- Příspěvky: 2847
- Registrován: pon bře 14, 2005 20:44
- Bydliště: Přehýšov
- Kontaktovat uživatele:
Proti krabicím má jakýkoliv řazení delší dráhy. A když vezmeš v potaz délku řadičky, je to už dokonalost sama. Je to daný tím, že máš převodovku přímo pod řadičkou, kdežto u "moderních" aut je převodovka až u motoru a jak známo vůle se sčítají - je principielně nemožný dosáhnout opravdu krátkých drah.
Zatím nejdelší dráhy, se kterými jsem se setkal, měl Renault 19, tam pětka znamenala nutnost předklonit se
Jednička je trochu "do zubů", ale právě ta fabie2 už to začíná dělat taky ... skoro bych řekl, že zatímco kalina se s kilometry lepší, fabie se horší.
Včera jsem koukal, že na 75 tisících má v servisce Kalina psanou výměnu lambdy, což značí, že si starou určitě budu chtít nechat pro sichr
Zatím nejdelší dráhy, se kterými jsem se setkal, měl Renault 19, tam pětka znamenala nutnost předklonit se
Jednička je trochu "do zubů", ale právě ta fabie2 už to začíná dělat taky ... skoro bych řekl, že zatímco kalina se s kilometry lepší, fabie se horší.
Včera jsem koukal, že na 75 tisících má v servisce Kalina psanou výměnu lambdy, což značí, že si starou určitě budu chtít nechat pro sichr
Stroje Laďka 2101 a Beruška 1118 a Punťa (Grande Punto) a Škleblík (VW Passat).
- dmatej
- Příspěvky: 2847
- Registrován: pon bře 14, 2005 20:44
- Bydliště: Přehýšov
- Kontaktovat uživatele:
Tak to ber jako fakt
Předpokládaná životnost lambd je nějakých 100 tisíc km (pokud vím) a s ohledem na to, že to má EURO4, bych řekl, že to prostě nenechají náhodě.
A kontrolovat lambdu, to přece po dnešních servisech nemůžeš chtít
Předpokládaná životnost lambd je nějakých 100 tisíc km (pokud vím) a s ohledem na to, že to má EURO4, bych řekl, že to prostě nenechají náhodě.
A kontrolovat lambdu, to přece po dnešních servisech nemůžeš chtít
Stroje Laďka 2101 a Beruška 1118 a Punťa (Grande Punto) a Škleblík (VW Passat).
- Tommel
- Příspěvky: 3265
- Registrován: pon pro 20, 2004 10:44
- Bydliště: Brno - HK
- Kontaktovat uživatele:
pche aspoň to ma normalni motordmatej píše:že Priora je naprosto zbytečný krok v historii AvtoVazu
Chatka 12 forever . Buková drift challenge team. Aerodynamika je pro ty, co neumí ladit motor.
Nové vozy Lada, UAZ, GAZ, Kamaz z Ruska
Nové vozy Lada, UAZ, GAZ, Kamaz z Ruska
ten 16V motor je proste zivejsi. maximalku by to mohlo mit stejnou, pokud je to stejne zprevodovany. pokud uz pochopili, ze kalina ma taky pravo na ten motor a zacnou to vozit, spolu s GTi packetem, tak by to bylo v hatchbacku pekny auticko
neni nic jednodussiho, nez vedle sebe postavit prioru 1.6 16V a kalinu 1.6 8V na sprintu
neni nic jednodussiho, nez vedle sebe postavit prioru 1.6 16V a kalinu 1.6 8V na sprintu
E36 330i coupe skoro Alpina, Mauritiusblau Metallic - Crash Packet
Dokud karu nerozdelas, nevis o ni nic
Chatka 12 forever
Buková Drift Challenge Team
Romania team 2009
Dokud karu nerozdelas, nevis o ni nic
Chatka 12 forever
Buková Drift Challenge Team
Romania team 2009