radenie
Moderátor: Moderátoři
Nikdy jsem ji jinak neřadil . Tatra 57.PV3S a PS5T neměly synchrony nikde, Š-Popular a Oktavie odvozené od Spartaka neměly synchron na jedničce a tak mi to u 2112 ky ani nepřijde. Faktem ale je, že vůz 21 století by měl jít řadit lehce a bez "troubení"na zuby, lépe řečeno s lépe fungující cloněnou synchronizací . Ale vše špatné je k něčemu dobré - alespoň nám déle vydrží synchronizační spojky .zelvotron píše: ... jedničku taky obvykle řadím s meziplynem.
mam jedneho znameho, ktory radi jednotky vyhradne za kludu...aj ked ide pomalicky, zabrzdi, hodi jednotku a tak sa rozbehne.
Lada 2171 Priora 1,6 MPi (2013), Lada 2105 v regenerácii (1985), Lada 21044 1,9 MPi (1998), Škoda Felícia 1,3 SPi - 40kw (1996), 2 x Babetta 210 (1984,1988), Simson 70 ccm (1989), Zetor 4011 (1966)
- radek mb
- Příspěvky: 5189
- Registrován: sob zář 18, 2004 01:38
- Bydliště: okr.MB
- Kontaktovat uživatele:
Z dvojky na jedničku se normálně neřadí anebo při úplně šnečí rychlosti.Jedna ze základních pouček,kterou jsem dostal kdysi v autoškole a řídím se jí.Nechápu,jak někdo může třeba ve 20km/h takto podřazovat (tím nemyslím konkrétně tebe,ale všeobecně)labaj píše: problem z radenim jednotky ide tazkom a z dvojky do jednotky
EAST RUNNER БРИГАДА.
ŠKODA Octavia II 1,9 TDi
Bratrstvo Vana Tallinn
/ KAWASAKI KLE 500 ČZ 175/477 ČZ 250/485 ČZ 175/487
ŠKODA Octavia II 1,9 TDi
Bratrstvo Vana Tallinn
/ KAWASAKI KLE 500 ČZ 175/477 ČZ 250/485 ČZ 175/487
Trochu vysvětlím problém s podřazováním z 1 na 2.
U novějších aut ( do 10let stáří ) se převodovky montují se zdvojenou synchronizací na 1-ce a 2-ce. Díky tomu se lépe podřazuje. U kaliny je použita převodovka ještě ze samary, což je konstrukce z přelomu 70-tych a 80-tych let a tam je v rámci unifikace použita synchronizace pro všechny kvalty stejna, to znamena jednoducha. Já ačkoliv mám Xantii a to auto má v současne době 11 let a je ze západu, tak taky nemůžu zařadit jedničku bez zubu nebo až při skoro stojícím autě. Prostě jednoduchej synchron nedokáže v krátkem čase roztočit hnací hřídel se spojkovou lamelou.
U novějších aut ( do 10let stáří ) se převodovky montují se zdvojenou synchronizací na 1-ce a 2-ce. Díky tomu se lépe podřazuje. U kaliny je použita převodovka ještě ze samary, což je konstrukce z přelomu 70-tych a 80-tych let a tam je v rámci unifikace použita synchronizace pro všechny kvalty stejna, to znamena jednoducha. Já ačkoliv mám Xantii a to auto má v současne době 11 let a je ze západu, tak taky nemůžu zařadit jedničku bez zubu nebo až při skoro stojícím autě. Prostě jednoduchej synchron nedokáže v krátkem čase roztočit hnací hřídel se spojkovou lamelou.
A čo vy si Kefalín preďstavujete pod takým pojmom zdvojená synchronizace? Jako větší synchronizační spojka? Jinak k řazení jedničky za jízdy není zase až tak nic neobvyklýho, ať už se jedná o dojíždění k semaforům a zrovna blikne zelená, dojezd ke stopce, nějaká drsná odbočka třeba ještě do kopce, traktor.... Zvlášť u Lady, která má poměrně dlouhý převody a mám rád, když to odsejpá a ne dusit 1500 ot.
21113 >>> 21113 >>> 21113
Komu není rady, tomu není pomoci.
Komu není rady, tomu není pomoci.
ja nejsem skoro schopnej na priore zpatecku zaradit. za to na majove samare jsem tam nebyl schopnej dat jednicku a z krizovatky jsem couval
E36 330i coupe skoro Alpina, Mauritiusblau Metallic - Crash Packet
Dokud karu nerozdelas, nevis o ni nic
Chatka 12 forever
Buková Drift Challenge Team
Romania team 2009
Dokud karu nerozdelas, nevis o ni nic
Chatka 12 forever
Buková Drift Challenge Team
Romania team 2009
Ono i v desítce 8v snese asi nižší otáčky, u 16v už má člověk pocit že to trápí.
Stano: před zařazením zpátečky by jsi měl počkat 3s, dle návodu, no stačí i míň, ale pokud tam člověk cpe zpátečku okamžitě z jedničky tak to přes zuby jde, sekunda obvykle stačí k tomu, aby to bylo v pohodě.
Maysner: jj, chce to trochu zvyku, ale po čase to tam jde člověku samo, třeba u desítky se ta páka nesmí zatlačit dolů ani málo ani moc, aby tam ta zpátečka šla, prostě akorát. Mě dělalo problémy ze začátku spíš řazení dvojky, má to Priora ještě jako desítka, tedy že se dvojka řadí až někam na zadní sedadla, navíc její dráha není z jedničky přímá, ale trochu odsazená?
Stano: před zařazením zpátečky by jsi měl počkat 3s, dle návodu, no stačí i míň, ale pokud tam člověk cpe zpátečku okamžitě z jedničky tak to přes zuby jde, sekunda obvykle stačí k tomu, aby to bylo v pohodě.
Maysner: jj, chce to trochu zvyku, ale po čase to tam jde člověku samo, třeba u desítky se ta páka nesmí zatlačit dolů ani málo ani moc, aby tam ta zpátečka šla, prostě akorát. Mě dělalo problémy ze začátku spíš řazení dvojky, má to Priora ještě jako desítka, tedy že se dvojka řadí až někam na zadní sedadla, navíc její dráha není z jedničky přímá, ale trochu odsazená?
21113 >>> 21113 >>> 21113
Komu není rady, tomu není pomoci.
Komu není rady, tomu není pomoci.
jel jsem s priorou jen parkrat, vse ostatni mi prislo celkem normalni. ale u staryho zigula, ci bmw s razenim zpatecky nikdy problem nebyl. spatne AvtoVaz vyresil prevodovku pro ty predohraby
E36 330i coupe skoro Alpina, Mauritiusblau Metallic - Crash Packet
Dokud karu nerozdelas, nevis o ni nic
Chatka 12 forever
Buková Drift Challenge Team
Romania team 2009
Dokud karu nerozdelas, nevis o ni nic
Chatka 12 forever
Buková Drift Challenge Team
Romania team 2009