úpravy motoru 1.7
Moderátor: Moderátoři
- mušketýr
- Příspěvky: 1248
- Registrován: stř srp 23, 2006 11:19
- Bydliště: U Strakonic
- Kontaktovat uživatele:
úpravy motoru 1.7
Pustil se někdo do toho.
Pokud ano jaké zásahy jste provedly?
Snížená hlava-o kolik?
Vačka-kolik stupňů?
Odlehčený setrvák-co snese?
Prostě cokoli+popsání i mylných úprav.
Taky mě zajímá čipování,(spíš ze zvědavosti)ale neslyšel jsem o nikom kdo by do toho šel.
Všem dík.Mušketýr
Pokud ano jaké zásahy jste provedly?
Snížená hlava-o kolik?
Vačka-kolik stupňů?
Odlehčený setrvák-co snese?
Prostě cokoli+popsání i mylných úprav.
Taky mě zajímá čipování,(spíš ze zvědavosti)ale neslyšel jsem o nikom kdo by do toho šel.
Všem dík.Mušketýr
prevrtani na 84mm
zastavba 88ky kliky moc vysoky tlaky, snizeni pistu, uprava bloku aby pisty dole nenarazeli
hlava optimum max 1,5mm. extremisti sli az na 2 a 2,5mm ale nebylo to ok( oproti 21011 hlave je z 1.7 uz o 1,5mm nizsi ! )
vacka s mirnou upravou komprese asi 270ka
chip nidko nevim. pro lidi tady je to drahy. musi se to delat individualne a nema to sebemensi smysl na SPi. jedine MPi
setrvak mam cca 1,1kg a pohoda
zastavba 88ky kliky moc vysoky tlaky, snizeni pistu, uprava bloku aby pisty dole nenarazeli
hlava optimum max 1,5mm. extremisti sli az na 2 a 2,5mm ale nebylo to ok( oproti 21011 hlave je z 1.7 uz o 1,5mm nizsi ! )
vacka s mirnou upravou komprese asi 270ka
chip nidko nevim. pro lidi tady je to drahy. musi se to delat individualne a nema to sebemensi smysl na SPi. jedine MPi
setrvak mam cca 1,1kg a pohoda
E36 330i coupe skoro Alpina, Mauritiusblau Metallic - Crash Packet
Dokud karu nerozdelas, nevis o ni nic
Chatka 12 forever
Buková Drift Challenge Team
Romania team 2009
Dokud karu nerozdelas, nevis o ni nic
Chatka 12 forever
Buková Drift Challenge Team
Romania team 2009
Vyhodnejsie je zastavat 84ku kluku s 84kami piestami-vaic to vydrzi, mensie sily na stenu valca a rozdiel medzi 1950 a 1862 nebude az taky velky.... a nie je problem zohnat ojnice skratene o 2,5mm, 5mm a 7,5mmMaysner píše:prevrtani na 84mm
zastavba 88ky
Lada 2171 Priora 1,6 MPi (2013), Lada 2105 v regenerácii (1985), Lada 21044 1,9 MPi (1998), Škoda Felícia 1,3 SPi - 40kw (1996), 2 x Babetta 210 (1984,1988), Simson 70 ccm (1989), Zetor 4011 (1966)
neco takovyto jsem mel v planu stavet. bohuzel uz k tomu nedojde. pokud nebude niva. momentalne mam neco pod 2500Cory píše:Vyhodnejsie je zastavat 84ku kluku s 84kami piestami-vaic to vydrzi, mensie sily na stenu valca a rozdiel medzi 1950 a 1862 nebude az taky velky.... a nie je problem zohnat ojnice skratene o 2,5mm, 5mm a 7,5mmMaysner píše:prevrtani na 84mm
zastavba 88ky
E36 330i coupe skoro Alpina, Mauritiusblau Metallic - Crash Packet
Dokud karu nerozdelas, nevis o ni nic
Chatka 12 forever
Buková Drift Challenge Team
Romania team 2009
Dokud karu nerozdelas, nevis o ni nic
Chatka 12 forever
Buková Drift Challenge Team
Romania team 2009
u mna sa to uz pomaly zacina, len haprujem na piestoch...a pod 2500 ma aj náš krovinorezMaysner píše:neco takovyto jsem mel v planu stavet. bohuzel uz k tomu nedojde. pokud nebude niva. momentalne mam neco pod 2500
Lada 2171 Priora 1,6 MPi (2013), Lada 2105 v regenerácii (1985), Lada 21044 1,9 MPi (1998), Škoda Felícia 1,3 SPi - 40kw (1996), 2 x Babetta 210 (1984,1988), Simson 70 ccm (1989), Zetor 4011 (1966)
-
- Příspěvky: 759
- Registrován: ned zář 04, 2005 19:09
- Bydliště: Šurany -SK
- Kontaktovat uživatele:
Skor ako jebat peniaze do kluky a piestov je lepsie tam proste dat upravenu hlavu pretoze to prinese daleko vecsi efekt ako ten objem. Chipovanie atmosferickych motorov je dost maly prinos. Asi najrozumnejsia cesta je mpi s mega squirt alebo vems ale tam potom 100eurace lietaju ako dive
530i
Chatka 12 4ever
Expedicia Eesti 2010
Chatka 12 4ever
Expedicia Eesti 2010
Je pravda, ze bez upravenej hlavy to jednoducho nepojde...Trevor píše:Skor ako jebat peniaze do kluky a piestov je lepsie tam proste dat upravenu hlavu pretoze to prinese daleko vecsi efekt ako ten objem
Lada 2171 Priora 1,6 MPi (2013), Lada 2105 v regenerácii (1985), Lada 21044 1,9 MPi (1998), Škoda Felícia 1,3 SPi - 40kw (1996), 2 x Babetta 210 (1984,1988), Simson 70 ccm (1989), Zetor 4011 (1966)
- Jozef Matuška
- Příspěvky: 147
- Registrován: úte bře 22, 2005 08:30
- Bydliště: Šurany, Slovensko
- Lada Rider
- Příspěvky: 1067
- Registrován: pon črc 03, 2006 21:39
- Bydliště: Brno
- Jozef Matuška
- Příspěvky: 147
- Registrován: úte bře 22, 2005 08:30
- Bydliště: Šurany, Slovensko
ja nenarážam na to že nie zvýšiť objem, ale bez tej hlavy a výfuku to bude podľa mňa sklamanie, objem je jedna vec ale aj naplniť a vyhodiť z toho objemu to niejak treba. Však teraz ako sú tie ventily zväčšené je to rozdiel a veľmi citelný oproti sérii a nehovorím, že by ten ventil nezniesol ešte o pár milimetrov navyše. A 100 %, že ten motor pôjde lepšie ako keď zneho spravím aj 2,0 (ak sa dá) so sériovou hlavou.
No ved tak som to myslel, len tu hlavu som uz bral ako samozrejmostJozef Matuška píše:ja nenarážam na to že nie zvýšiť objem, ale bez tej hlavy a výfuku to bude podľa mňa sklamanie, objem je jedna vec ale aj naplniť a vyhodiť z toho objemu to niejak treba
Lada 2171 Priora 1,6 MPi (2013), Lada 2105 v regenerácii (1985), Lada 21044 1,9 MPi (1998), Škoda Felícia 1,3 SPi - 40kw (1996), 2 x Babetta 210 (1984,1988), Simson 70 ccm (1989), Zetor 4011 (1966)
- Jozef Matuška
- Příspěvky: 147
- Registrován: úte bře 22, 2005 08:30
- Bydliště: Šurany, Slovensko
Tak vas očakavamJozef Matuška píše:tak vtom prípade som nič nepovedal, keď to budeš mať hotové tak to prídeme s Trevorom vyskúšať. Už aj tak sme u teba dávno neboli.
Lada 2171 Priora 1,6 MPi (2013), Lada 2105 v regenerácii (1985), Lada 21044 1,9 MPi (1998), Škoda Felícia 1,3 SPi - 40kw (1996), 2 x Babetta 210 (1984,1988), Simson 70 ccm (1989), Zetor 4011 (1966)