úpravy motoru 1.7

Moderátor: Moderátoři

Uživatelský avatar
mušketýr
Příspěvky: 1248
Registrován: stř srp 23, 2006 11:19
Bydliště: U Strakonic
Kontaktovat uživatele:

úpravy motoru 1.7

Příspěvek od mušketýr »

Pustil se někdo do toho.
Pokud ano jaké zásahy jste provedly?
Snížená hlava-o kolik?
Vačka-kolik stupňů?
Odlehčený setrvák-co snese?
Prostě cokoli+popsání i mylných úprav.
Taky mě zajímá čipování,(spíš ze zvědavosti)ale neslyšel jsem o nikom kdo by do toho šel.
Všem dík.Mušketýr
Maysner
Příspěvky: 3209
Registrován: čtv črc 06, 2006 13:22
Bydliště: Brno

Příspěvek od Maysner »

prevrtani na 84mm
zastavba 88ky kliky moc vysoky tlaky, snizeni pistu, uprava bloku aby pisty dole nenarazeli
hlava optimum max 1,5mm. extremisti sli az na 2 a 2,5mm ale nebylo to ok( oproti 21011 hlave je z 1.7 uz o 1,5mm nizsi ! )
vacka s mirnou upravou komprese asi 270ka
chip nidko nevim. pro lidi tady je to drahy. musi se to delat individualne a nema to sebemensi smysl na SPi. jedine MPi
setrvak mam cca 1,1kg a pohoda
E36 330i coupe skoro Alpina, Mauritiusblau Metallic - Crash Packet
Dokud karu nerozdelas, nevis o ni nic :-P

Chatka 12 forever
Buková Drift Challenge Team
Romania team 2009
Cory
Příspěvky: 11598
Registrován: stř čer 14, 2006 17:14
Bydliště: Snina/Košice

Příspěvek od Cory »

Maysner píše:prevrtani na 84mm
zastavba 88ky
Vyhodnejsie je zastavat 84ku kluku s 84kami piestami-vaic to vydrzi, mensie sily na stenu valca a rozdiel medzi 1950 a 1862 nebude az taky velky.... a nie je problem zohnat ojnice skratene o 2,5mm, 5mm a 7,5mm
Lada 2171 Priora 1,6 MPi (2013), Lada 2105 v regenerácii (1985), Lada 21044 1,9 MPi (1998), Škoda Felícia 1,3 SPi - 40kw (1996), 2 x Babetta 210 (1984,1988), Simson 70 ccm (1989), Zetor 4011 (1966)
Maysner
Příspěvky: 3209
Registrován: čtv črc 06, 2006 13:22
Bydliště: Brno

Příspěvek od Maysner »

Cory píše:
Maysner píše:prevrtani na 84mm
zastavba 88ky
Vyhodnejsie je zastavat 84ku kluku s 84kami piestami-vaic to vydrzi, mensie sily na stenu valca a rozdiel medzi 1950 a 1862 nebude az taky velky.... a nie je problem zohnat ojnice skratene o 2,5mm, 5mm a 7,5mm
neco takovyto jsem mel v planu stavet. bohuzel uz k tomu nedojde. pokud nebude niva. momentalne mam neco pod 2500 :mrgreen:
E36 330i coupe skoro Alpina, Mauritiusblau Metallic - Crash Packet
Dokud karu nerozdelas, nevis o ni nic :-P

Chatka 12 forever
Buková Drift Challenge Team
Romania team 2009
Cory
Příspěvky: 11598
Registrován: stř čer 14, 2006 17:14
Bydliště: Snina/Košice

Příspěvek od Cory »

Maysner píše:neco takovyto jsem mel v planu stavet. bohuzel uz k tomu nedojde. pokud nebude niva. momentalne mam neco pod 2500 :mrgreen:
u mna sa to uz pomaly zacina, len haprujem na piestoch...a pod 2500 ma aj náš krovinorez :mrgreen:
Lada 2171 Priora 1,6 MPi (2013), Lada 2105 v regenerácii (1985), Lada 21044 1,9 MPi (1998), Škoda Felícia 1,3 SPi - 40kw (1996), 2 x Babetta 210 (1984,1988), Simson 70 ccm (1989), Zetor 4011 (1966)
Trevor
Příspěvky: 759
Registrován: ned zář 04, 2005 19:09
Bydliště: Šurany -SK
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Trevor »

Skor ako jebat peniaze do kluky a piestov je lepsie tam proste dat upravenu hlavu pretoze to prinese daleko vecsi efekt ako ten objem. Chipovanie atmosferickych motorov je dost maly prinos. Asi najrozumnejsia cesta je mpi s mega squirt alebo vems ale tam potom 100eurace lietaju ako dive :D
530i
Chatka 12 4ever :mrgreen:
Expedicia Eesti 2010
Cory
Příspěvky: 11598
Registrován: stř čer 14, 2006 17:14
Bydliště: Snina/Košice

Příspěvek od Cory »

Trevor píše:Skor ako jebat peniaze do kluky a piestov je lepsie tam proste dat upravenu hlavu pretoze to prinese daleko vecsi efekt ako ten objem
Je pravda, ze bez upravenej hlavy to jednoducho nepojde...
Lada 2171 Priora 1,6 MPi (2013), Lada 2105 v regenerácii (1985), Lada 21044 1,9 MPi (1998), Škoda Felícia 1,3 SPi - 40kw (1996), 2 x Babetta 210 (1984,1988), Simson 70 ccm (1989), Zetor 4011 (1966)
Uživatelský avatar
Jozef Matuška
Příspěvky: 147
Registrován: úte bře 22, 2005 08:30
Bydliště: Šurany, Slovensko

Příspěvek od Jozef Matuška »

Presne tak ako píše strýko Trevor najprv začnite hlavou + maďarský komplet výfuk a to sa budete diviť aký je to rozdiel oproti seriovej 1,7, vyskúšané a spokojnosť. A až potom riešte zvýšenie objemu, načo vám bude veľký objem keď na hlave sú ventily veľké ako na motore 1,2.
Uživatelský avatar
Lada Rider
Příspěvky: 1067
Registrován: pon črc 03, 2006 21:39
Bydliště: Brno

Příspěvek od Lada Rider »

vackovy hriadel s vacsim uhlom otvorenia nema podla mna moc vyznam, kedze ta zastavi omezovac pri neviem kolko otackach...
СЕКТОР ГАЗА парты
Cory
Příspěvky: 11598
Registrován: stř čer 14, 2006 17:14
Bydliště: Snina/Košice

Příspěvek od Cory »

Ak uzz chcem robit tu 1,9, tak rozumnejsie bude zacat prave upravou objemu :wink:
Lada 2171 Priora 1,6 MPi (2013), Lada 2105 v regenerácii (1985), Lada 21044 1,9 MPi (1998), Škoda Felícia 1,3 SPi - 40kw (1996), 2 x Babetta 210 (1984,1988), Simson 70 ccm (1989), Zetor 4011 (1966)
Uživatelský avatar
Jozef Matuška
Příspěvky: 147
Registrován: úte bře 22, 2005 08:30
Bydliště: Šurany, Slovensko

Příspěvek od Jozef Matuška »

ja nenarážam na to že nie zvýšiť objem, ale bez tej hlavy a výfuku to bude podľa mňa sklamanie, objem je jedna vec ale aj naplniť a vyhodiť z toho objemu to niejak treba. Však teraz ako sú tie ventily zväčšené je to rozdiel a veľmi citelný oproti sérii a nehovorím, že by ten ventil nezniesol ešte o pár milimetrov navyše. A 100 %, že ten motor pôjde lepšie ako keď zneho spravím aj 2,0 (ak sa dá) so sériovou hlavou.
Cory
Příspěvky: 11598
Registrován: stř čer 14, 2006 17:14
Bydliště: Snina/Košice

Příspěvek od Cory »

Jozef Matuška píše:ja nenarážam na to že nie zvýšiť objem, ale bez tej hlavy a výfuku to bude podľa mňa sklamanie, objem je jedna vec ale aj naplniť a vyhodiť z toho objemu to niejak treba
No ved tak som to myslel, len tu hlavu som uz bral ako samozrejmost :)
Lada 2171 Priora 1,6 MPi (2013), Lada 2105 v regenerácii (1985), Lada 21044 1,9 MPi (1998), Škoda Felícia 1,3 SPi - 40kw (1996), 2 x Babetta 210 (1984,1988), Simson 70 ccm (1989), Zetor 4011 (1966)
Uživatelský avatar
Jozef Matuška
Příspěvky: 147
Registrován: úte bře 22, 2005 08:30
Bydliště: Šurany, Slovensko

Příspěvek od Jozef Matuška »

tak vtom prípade som nič nepovedal, keď to budeš mať hotové tak to prídeme s Trevorom vyskúšať. Už aj tak sme u teba dávno neboli.
Pája
Příspěvky: 991
Registrován: ned čer 06, 2004 19:51
Bydliště: Pardubice
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Pája »

Po několikaleté úvaze o rentabilitě úprav motoru je jasná volba koupit motor z úplně něčeho jinýho a naimplantovat to do VAZU. I kdyby ten motor stál 20 tisíc a další materiál pro implantaci třeba deset tisíc, tak budete na ceně trochu poladěnýho Lada-motoru.
VAZ 1800kk na prvočinitele
Cory
Příspěvky: 11598
Registrován: stř čer 14, 2006 17:14
Bydliště: Snina/Košice

Příspěvek od Cory »

Jozef Matuška píše:tak vtom prípade som nič nepovedal, keď to budeš mať hotové tak to prídeme s Trevorom vyskúšať. Už aj tak sme u teba dávno neboli.
Tak vas očakavam :wink:
Lada 2171 Priora 1,6 MPi (2013), Lada 2105 v regenerácii (1985), Lada 21044 1,9 MPi (1998), Škoda Felícia 1,3 SPi - 40kw (1996), 2 x Babetta 210 (1984,1988), Simson 70 ccm (1989), Zetor 4011 (1966)
Odpovědět

Zpět na „Hnací soustava“