Chladící soustava

Moderátor: Moderátoři

Odpovědět

Máte nebo měli jste problémy s chlazením?

Ano,mám
16
26%
Ne, o chlazení nevím, že je
20
32%
Měl jsem problémy, už jsem vyřešil
26
42%
 
Celkem hlasů: 62

Uživatelský avatar
tavri
Příspěvky: 1393
Registrován: pát čer 24, 2005 12:43
Bydliště: Trutnov

Příspěvek od tavri »

mám to z katalogu na www.lada.sk stránka 214 a 215. Ten můj tomu obrázku z Krče odpovídá.
Dodge Avenger 2.0 VVT
Uživatelský avatar
zelvotron
Příspěvky: 6276
Registrován: čtv lis 23, 2006 10:32
Bydliště: Praha

Příspěvek od zelvotron »

Můžou tam bejt dva nebo tři typy, já viděl dva, jeden plechovej dělenej spojenej hadicí jako ten Tavriho z Krče a druhej na novějších autech hliníkovej v kuse, ale i tak je na něm číslo 21083.
21113 >>> 21113 >>> 21113

Komu není rady, tomu není pomoci.
honzat
Příspěvky: 198
Registrován: stř dub 26, 2006 07:49
Bydliště: Tachov

Příspěvek od honzat »

Já mám hliníkovej, ale vypadá rozebíratelně jako na š.120.
Uživatelský avatar
plavec
Příspěvky: 4715
Registrován: ned črc 22, 2007 19:38
Bydliště: Pelhřimov

Příspěvek od plavec »

No ono by to chtělo vzít spíš na Koněvku ať je s čím porovnat.Já se ptal na termostat nedávno (cena cca tisíc korun) A prej je plastovej x kovovej a pak 5vývodovej x 6vývodovej :shock:
Na prodej přebytečné N.D. na Ladu 111: http://forum.ladaklub.com/viewtopic.php ... rod%C3%A1m
znamení : KozoHroch :-D
Uživatelský avatar
tavri
Příspěvky: 1393
Registrován: pát čer 24, 2005 12:43
Bydliště: Trutnov

Příspěvek od tavri »

Byl jsem se podívat co vlastně mám přesně v autě a náhradní v zásobě.
Ten na fotce je náhradní a od toho v autě se liší jen v tom, že tam není ten úzký otvor. K čemu vlastně je? Označení má na boku 2108-1306010-11
Ten co je v autě má na boku Сделано в России
Přílohy
029.JPG
028.JPG
Dodge Avenger 2.0 VVT
Uživatelský avatar
plavec
Příspěvky: 4715
Registrován: ned črc 22, 2007 19:38
Bydliště: Pelhřimov

Příspěvek od plavec »

Napadlo pana Radůze zajímavá teorie.Že je to prostě někde ucpaný, nebo spíš přicpaný. Ta teorie se mi zamlouvá.
Takže je možný to nějak zjistit?Všechno v chladícím systému odpojit a natlakovat? ale to asi taky nebude dokonalý, protože za studena třeba nebude týct, ale za tepla už jo. Doma to už dělat nemám ani sil ani zkušeností, cca kolik by si řekli v servisu?
Jestli přijdu na sraz a bude tam i předchozí majitel, tak ať se zastaví, něco pro něj mám, bude žasnout.
Na prodej přebytečné N.D. na Ladu 111: http://forum.ladaklub.com/viewtopic.php ... rod%C3%A1m
znamení : KozoHroch :-D
Uživatelský avatar
Stanley__001x
Příspěvky: 370
Registrován: čtv pro 21, 2006 20:26
Bydliště: Cheb

Příspěvek od Stanley__001x »

Nečtl jsem celé téma, ale na začátku jsi to přisuzoval hlavě, kde jsi nakonec vyměnil těsnění. Viděl bych v tom jistou analogii s mím problémem z minulého roku. Na začátku ti tekla expanzka, kterou jsi vyměnil, pak odešel radiátor a po čase další.
Jakpa jsi přišel na to že teče expanzka? Až když byla voda v červeným? Nebo tekla i předchozímu majiteli a ten měl salám?
Jestli motor chvilku vařil aniž by jsi si toho všiml mohla se skroutit hlava, té by potom nepomohlo ani výměna těsnění. Motor by pak za určitých podmínek teplý / studený + třeba zvýšený tlak vody(otáčky), pustit do chalzení trochu plynů.Když se zvýší tlak jednou dvakrát tak to nevadí, když po padesátý, něco si rozmyslí že ho to už nebaví a odejde (radiátor).
Jinak mne to poté nedá smysl, když jsi měnil těsnění pod hlavou a nikde nic viditelně ani podle čuchu neteče. Toto je častý problém u starým řadových šestiválců, kde výměna těsnění zanmená přebroušení dosedací plochy.
Raději bych zkusil tu hlavu (500 kč max) než rozřezat auto u vohně :mrgreen:
1 x 2104 rv 86
1x 2107 rv 90
4x trabi ( 2x s tp)
1x DKW Sonderklasse 1001
1x Tatra 57 sport
1x Zetor 50 Super
a 4x různé moto
Uživatelský avatar
plavec
Příspěvky: 4715
Registrován: ned črc 22, 2007 19:38
Bydliště: Pelhřimov

Příspěvek od plavec »

Stanley__001x,
To auto několikrát vařilo, když nespínal větrák chladiče.Někdy jsem i přijel na parkoviště , došel nakoupit a zpátky koukám, že je pod motorem vyteklej fridex a bandaska prázdná.
Ta basndaska tekla už předchozímu majiteli, ale on ač to věděl, tak ho to nezajímalo a raši tu popelnici prodal dál ještě se krásně kryl ve smlouvě tím, že všechno vyžaduje kontrolu, popř. opravu, u chlazení bylo doporučuji opravu.Jenže pod tím si můžem představit cokoliv, víčko expanzky, nebo vyžranej motor.
Na tekoucí expanzku jsem přišel tak, že kolem snímače hladiny to syčelo a když to uschlo, tak bylo poznat že tudy ten fridex tekl.Zkoušeli jsme to i tlakovat a právě to se vůbec nepovedlo kvůli týhle netěsnosti.
No s hlavou za pětikilo ale nikdo nic neudělá, to by nebylo ani na PePo :lol:
Jen mám bobky z toho že to poteče, ikdybych vyměnil celej motor, ty případy znám taky :(
Na prodej přebytečné N.D. na Ladu 111: http://forum.ladaklub.com/viewtopic.php ... rod%C3%A1m
znamení : KozoHroch :-D
Uživatelský avatar
Saša
Příspěvky: 3359
Registrován: pon črc 09, 2007 16:08
Bydliště: Litoměřice

Příspěvek od Saša »

plavec píše:No s hlavou za pětikilo ale nikdo nic neudělá, to by nebylo ani na PePo
U nás pokud jí přineseš bez šteftů a čistou tak ti jí "líznou" na počkání za 200kč .
VAZ 2102 r.v.74 1984-1997 "Legenda"
VAZ 21043 r.v.90 1996-White Lady - nyní v GO. VAZ 21044 r.v.96 2007-(muzeum koroze)
VAZ 2106 r.v.78 2008-a dál...
VAZ 2105 r.v.87 12/2012-Rudý dělník
Nikdy neříkejte že to nejde,protože se v zápětí objeví někdo kdo neví že to nejde a udělá to!
Uživatelský avatar
plavec
Příspěvky: 4715
Registrován: ned črc 22, 2007 19:38
Bydliště: Pelhřimov

Příspěvek od plavec »

Saša píše:
plavec píše:No s hlavou za pětikilo ale nikdo nic neudělá, to by nebylo ani na PePo
U nás pokud jí přineseš bez šteftů a čistou tak ti jí "líznou" na počkání za 200kč .
Myslíš líznou jako srovnají? PLUS k tomu natlakování a rentgen, to vyjde na kolik?
Na prodej přebytečné N.D. na Ladu 111: http://forum.ladaklub.com/viewtopic.php ... rod%C3%A1m
znamení : KozoHroch :-D
Uživatelský avatar
Saša
Příspěvky: 3359
Registrován: pon črc 09, 2007 16:08
Bydliště: Litoměřice

Příspěvek od Saša »

Ano srovnají . Natlakování či rengen nedělají je to strojírna . Tlakový test - to musí bejt pěkný opruz ucpat tolik děr , navíc na to jestli teče může mít vliv i teplota .
VAZ 2102 r.v.74 1984-1997 "Legenda"
VAZ 21043 r.v.90 1996-White Lady - nyní v GO. VAZ 21044 r.v.96 2007-(muzeum koroze)
VAZ 2106 r.v.78 2008-a dál...
VAZ 2105 r.v.87 12/2012-Rudý dělník
Nikdy neříkejte že to nejde,protože se v zápětí objeví někdo kdo neví že to nejde a udělá to!
Uživatelský avatar
plavec
Příspěvky: 4715
Registrován: ned črc 22, 2007 19:38
Bydliště: Pelhřimov

Příspěvek od plavec »

Saša píše:navíc na to jestli teče může mít vliv i teplota .
a toho se právě obávám, že když za studena nic nezjistěj, tak za tepla to stejně poteče.
Na prodej přebytečné N.D. na Ladu 111: http://forum.ladaklub.com/viewtopic.php ... rod%C3%A1m
znamení : KozoHroch :-D
Čahoun
Příspěvky: 75
Registrován: pát led 12, 2007 00:45
Bydliště: Praha 4-Braník

Příspěvek od Čahoun »

plavec píše:natlakování a rentgen, to vyjde na kolik?
Pepo rentgen stojí víc než celé auto, obětuj dvě kila a nechej hlavu srovnat, to snad za to stojí, nebo ne?! Uvidíš, třeba to bude dobré a když ne, tak jsou to jen dvě stovky, člověk v životě prijde i o víc.....
Today...tomorrow.....TOGLIATTI!!!
Dusan
Příspěvky: 3934
Registrován: stř čer 02, 2004 17:29
Bydliště: Kosice-okolie

Příspěvek od Dusan »

Podobne na siere tiez sa tratila voda a biely dym z vyfuku....demontaz hlavy orovnanie nasledna montaz...ale zla tak ze zohnute ventily.. to uz som bol zavolany preco to nejde demontaz a ejhla zahliadol som puklinu ktoru si ani v oprave kde to zrovnavali nevsimli.

INak hlava sa tlakuje normalne...zasa tych otvorov tam ta kvela nieje. TAk ze doporucujem ocistit zarovnat a dokladne prehliadnut pod dobrym svetlom /skida ze nesvieti slnko
Uživatelský avatar
Saša
Příspěvky: 3359
Registrován: pon črc 09, 2007 16:08
Bydliště: Litoměřice

Příspěvek od Saša »

Dusan píše:dokladne prehliadnut pod dobrym svetlom /skida ze nesvieti slnko
Stačí použít nějakou velice řídkou barvu , nebo roztrok hypermanganu i vlasová trhlinka se zviditelní .
VAZ 2102 r.v.74 1984-1997 "Legenda"
VAZ 21043 r.v.90 1996-White Lady - nyní v GO. VAZ 21044 r.v.96 2007-(muzeum koroze)
VAZ 2106 r.v.78 2008-a dál...
VAZ 2105 r.v.87 12/2012-Rudý dělník
Nikdy neříkejte že to nejde,protože se v zápětí objeví někdo kdo neví že to nejde a udělá to!
Odpovědět

Zpět na „Hnací soustava“