Chladící soustava
Moderátor: Moderátoři
No ono by to chtělo vzít spíš na Koněvku ať je s čím porovnat.Já se ptal na termostat nedávno (cena cca tisíc korun) A prej je plastovej x kovovej a pak 5vývodovej x 6vývodovej
Na prodej přebytečné N.D. na Ladu 111: http://forum.ladaklub.com/viewtopic.php ... rod%C3%A1m
znamení : KozoHroch
znamení : KozoHroch
Napadlo pana Radůze zajímavá teorie.Že je to prostě někde ucpaný, nebo spíš přicpaný. Ta teorie se mi zamlouvá.
Takže je možný to nějak zjistit?Všechno v chladícím systému odpojit a natlakovat? ale to asi taky nebude dokonalý, protože za studena třeba nebude týct, ale za tepla už jo. Doma to už dělat nemám ani sil ani zkušeností, cca kolik by si řekli v servisu?
Jestli přijdu na sraz a bude tam i předchozí majitel, tak ať se zastaví, něco pro něj mám, bude žasnout.
Takže je možný to nějak zjistit?Všechno v chladícím systému odpojit a natlakovat? ale to asi taky nebude dokonalý, protože za studena třeba nebude týct, ale za tepla už jo. Doma to už dělat nemám ani sil ani zkušeností, cca kolik by si řekli v servisu?
Jestli přijdu na sraz a bude tam i předchozí majitel, tak ať se zastaví, něco pro něj mám, bude žasnout.
Na prodej přebytečné N.D. na Ladu 111: http://forum.ladaklub.com/viewtopic.php ... rod%C3%A1m
znamení : KozoHroch
znamení : KozoHroch
- Stanley__001x
- Příspěvky: 370
- Registrován: čtv pro 21, 2006 20:26
- Bydliště: Cheb
Nečtl jsem celé téma, ale na začátku jsi to přisuzoval hlavě, kde jsi nakonec vyměnil těsnění. Viděl bych v tom jistou analogii s mím problémem z minulého roku. Na začátku ti tekla expanzka, kterou jsi vyměnil, pak odešel radiátor a po čase další.
Jakpa jsi přišel na to že teče expanzka? Až když byla voda v červeným? Nebo tekla i předchozímu majiteli a ten měl salám?
Jestli motor chvilku vařil aniž by jsi si toho všiml mohla se skroutit hlava, té by potom nepomohlo ani výměna těsnění. Motor by pak za určitých podmínek teplý / studený + třeba zvýšený tlak vody(otáčky), pustit do chalzení trochu plynů.Když se zvýší tlak jednou dvakrát tak to nevadí, když po padesátý, něco si rozmyslí že ho to už nebaví a odejde (radiátor).
Jinak mne to poté nedá smysl, když jsi měnil těsnění pod hlavou a nikde nic viditelně ani podle čuchu neteče. Toto je častý problém u starým řadových šestiválců, kde výměna těsnění zanmená přebroušení dosedací plochy.
Raději bych zkusil tu hlavu (500 kč max) než rozřezat auto u vohně
Jakpa jsi přišel na to že teče expanzka? Až když byla voda v červeným? Nebo tekla i předchozímu majiteli a ten měl salám?
Jestli motor chvilku vařil aniž by jsi si toho všiml mohla se skroutit hlava, té by potom nepomohlo ani výměna těsnění. Motor by pak za určitých podmínek teplý / studený + třeba zvýšený tlak vody(otáčky), pustit do chalzení trochu plynů.Když se zvýší tlak jednou dvakrát tak to nevadí, když po padesátý, něco si rozmyslí že ho to už nebaví a odejde (radiátor).
Jinak mne to poté nedá smysl, když jsi měnil těsnění pod hlavou a nikde nic viditelně ani podle čuchu neteče. Toto je častý problém u starým řadových šestiválců, kde výměna těsnění zanmená přebroušení dosedací plochy.
Raději bych zkusil tu hlavu (500 kč max) než rozřezat auto u vohně
1 x 2104 rv 86
1x 2107 rv 90
4x trabi ( 2x s tp)
1x DKW Sonderklasse 1001
1x Tatra 57 sport
1x Zetor 50 Super
a 4x různé moto
1x 2107 rv 90
4x trabi ( 2x s tp)
1x DKW Sonderklasse 1001
1x Tatra 57 sport
1x Zetor 50 Super
a 4x různé moto
Stanley__001x,
To auto několikrát vařilo, když nespínal větrák chladiče.Někdy jsem i přijel na parkoviště , došel nakoupit a zpátky koukám, že je pod motorem vyteklej fridex a bandaska prázdná.
Ta basndaska tekla už předchozímu majiteli, ale on ač to věděl, tak ho to nezajímalo a raši tu popelnici prodal dál ještě se krásně kryl ve smlouvě tím, že všechno vyžaduje kontrolu, popř. opravu, u chlazení bylo doporučuji opravu.Jenže pod tím si můžem představit cokoliv, víčko expanzky, nebo vyžranej motor.
Na tekoucí expanzku jsem přišel tak, že kolem snímače hladiny to syčelo a když to uschlo, tak bylo poznat že tudy ten fridex tekl.Zkoušeli jsme to i tlakovat a právě to se vůbec nepovedlo kvůli týhle netěsnosti.
No s hlavou za pětikilo ale nikdo nic neudělá, to by nebylo ani na PePo
Jen mám bobky z toho že to poteče, ikdybych vyměnil celej motor, ty případy znám taky
To auto několikrát vařilo, když nespínal větrák chladiče.Někdy jsem i přijel na parkoviště , došel nakoupit a zpátky koukám, že je pod motorem vyteklej fridex a bandaska prázdná.
Ta basndaska tekla už předchozímu majiteli, ale on ač to věděl, tak ho to nezajímalo a raši tu popelnici prodal dál ještě se krásně kryl ve smlouvě tím, že všechno vyžaduje kontrolu, popř. opravu, u chlazení bylo doporučuji opravu.Jenže pod tím si můžem představit cokoliv, víčko expanzky, nebo vyžranej motor.
Na tekoucí expanzku jsem přišel tak, že kolem snímače hladiny to syčelo a když to uschlo, tak bylo poznat že tudy ten fridex tekl.Zkoušeli jsme to i tlakovat a právě to se vůbec nepovedlo kvůli týhle netěsnosti.
No s hlavou za pětikilo ale nikdo nic neudělá, to by nebylo ani na PePo
Jen mám bobky z toho že to poteče, ikdybych vyměnil celej motor, ty případy znám taky
Na prodej přebytečné N.D. na Ladu 111: http://forum.ladaklub.com/viewtopic.php ... rod%C3%A1m
znamení : KozoHroch
znamení : KozoHroch
U nás pokud jí přineseš bez šteftů a čistou tak ti jí "líznou" na počkání za 200kč .plavec píše:No s hlavou za pětikilo ale nikdo nic neudělá, to by nebylo ani na PePo
VAZ 2102 r.v.74 1984-1997 "Legenda"
VAZ 21043 r.v.90 1996-White Lady - nyní v GO. VAZ 21044 r.v.96 2007-(muzeum koroze)
VAZ 2106 r.v.78 2008-a dál...
VAZ 2105 r.v.87 12/2012-Rudý dělník
Nikdy neříkejte že to nejde,protože se v zápětí objeví někdo kdo neví že to nejde a udělá to!
VAZ 21043 r.v.90 1996-White Lady - nyní v GO. VAZ 21044 r.v.96 2007-(muzeum koroze)
VAZ 2106 r.v.78 2008-a dál...
VAZ 2105 r.v.87 12/2012-Rudý dělník
Nikdy neříkejte že to nejde,protože se v zápětí objeví někdo kdo neví že to nejde a udělá to!
Myslíš líznou jako srovnají? PLUS k tomu natlakování a rentgen, to vyjde na kolik?Saša píše:U nás pokud jí přineseš bez šteftů a čistou tak ti jí "líznou" na počkání za 200kč .plavec píše:No s hlavou za pětikilo ale nikdo nic neudělá, to by nebylo ani na PePo
Na prodej přebytečné N.D. na Ladu 111: http://forum.ladaklub.com/viewtopic.php ... rod%C3%A1m
znamení : KozoHroch
znamení : KozoHroch
Ano srovnají . Natlakování či rengen nedělají je to strojírna . Tlakový test - to musí bejt pěkný opruz ucpat tolik děr , navíc na to jestli teče může mít vliv i teplota .
VAZ 2102 r.v.74 1984-1997 "Legenda"
VAZ 21043 r.v.90 1996-White Lady - nyní v GO. VAZ 21044 r.v.96 2007-(muzeum koroze)
VAZ 2106 r.v.78 2008-a dál...
VAZ 2105 r.v.87 12/2012-Rudý dělník
Nikdy neříkejte že to nejde,protože se v zápětí objeví někdo kdo neví že to nejde a udělá to!
VAZ 21043 r.v.90 1996-White Lady - nyní v GO. VAZ 21044 r.v.96 2007-(muzeum koroze)
VAZ 2106 r.v.78 2008-a dál...
VAZ 2105 r.v.87 12/2012-Rudý dělník
Nikdy neříkejte že to nejde,protože se v zápětí objeví někdo kdo neví že to nejde a udělá to!
a toho se právě obávám, že když za studena nic nezjistěj, tak za tepla to stejně poteče.Saša píše:navíc na to jestli teče může mít vliv i teplota .
Na prodej přebytečné N.D. na Ladu 111: http://forum.ladaklub.com/viewtopic.php ... rod%C3%A1m
znamení : KozoHroch
znamení : KozoHroch
Podobne na siere tiez sa tratila voda a biely dym z vyfuku....demontaz hlavy orovnanie nasledna montaz...ale zla tak ze zohnute ventily.. to uz som bol zavolany preco to nejde demontaz a ejhla zahliadol som puklinu ktoru si ani v oprave kde to zrovnavali nevsimli.
INak hlava sa tlakuje normalne...zasa tych otvorov tam ta kvela nieje. TAk ze doporucujem ocistit zarovnat a dokladne prehliadnut pod dobrym svetlom /skida ze nesvieti slnko
INak hlava sa tlakuje normalne...zasa tych otvorov tam ta kvela nieje. TAk ze doporucujem ocistit zarovnat a dokladne prehliadnut pod dobrym svetlom /skida ze nesvieti slnko
Stačí použít nějakou velice řídkou barvu , nebo roztrok hypermanganu i vlasová trhlinka se zviditelní .Dusan píše:dokladne prehliadnut pod dobrym svetlom /skida ze nesvieti slnko
VAZ 2102 r.v.74 1984-1997 "Legenda"
VAZ 21043 r.v.90 1996-White Lady - nyní v GO. VAZ 21044 r.v.96 2007-(muzeum koroze)
VAZ 2106 r.v.78 2008-a dál...
VAZ 2105 r.v.87 12/2012-Rudý dělník
Nikdy neříkejte že to nejde,protože se v zápětí objeví někdo kdo neví že to nejde a udělá to!
VAZ 21043 r.v.90 1996-White Lady - nyní v GO. VAZ 21044 r.v.96 2007-(muzeum koroze)
VAZ 2106 r.v.78 2008-a dál...
VAZ 2105 r.v.87 12/2012-Rudý dělník
Nikdy neříkejte že to nejde,protože se v zápětí objeví někdo kdo neví že to nejde a udělá to!