Projekt Lada 2000
Moderátor: Moderátoři
-
- Příspěvky: 2585
- Registrován: ned zář 25, 2005 21:38
- Bydliště: Olomoucity-Brnotown
- Kontaktovat uživatele:
No jo, ale tam tu směs rve turboYellow01 píše:Počtem ventilů to až tak neni, lanciáckej dvoulitr 8V má 160 Nm a 16V 170-180 Nm.
Lada 21044i r.v. 1997 "Láďa"
Lada 2105 r.v. 1984 "Ivan"
http://www.spotreby.cz/sigs/ico_1_3751.gif
http://www.flickr.com/photos/minicoopercz/
Akce roku: Ke každému vozu Lada, svářečka MIG/MAG Zdarma!!!!
Tři Sestry Lada Gang
Lada 2105 r.v. 1984 "Ivan"
http://www.spotreby.cz/sigs/ico_1_3751.gif
http://www.flickr.com/photos/minicoopercz/
Akce roku: Ke každému vozu Lada, svářečka MIG/MAG Zdarma!!!!
Tři Sestry Lada Gang
- Atex
- Příspěvky: 1826
- Registrován: sob led 13, 2007 17:22
- Bydliště: Frýdek-Místek
- Kontaktovat uživatele:
To je tezko, ja se docetl ze tyto motory maji 97kw, 103kw a 107kw, kroutak 186NM, 192NM a dokonce 210NM nebo tak nejak. Zalezi na RJ, jestli to ma katalyzator atd atd...Yellow01 píše:To ani omylem, to jsou atmosférický motory. Ta 1,6 turbo z delty co mam doma má přes 190 Nm. Dvoulitry turbo mají od 200 až po něco málo přes 300 Nm.
Fiat Coupe 16VT+ - T3/4 powered - Simota intake, Big intercooler - Prosport EBC + Defi Boost Gauge - Free 2.5' exhaust - ext. Wastegate, Walbro 255 - Unit managed by lanciahf.eu
Lada 2106, 2006 - 2013 Konec
Bratrstvo Vana Tallinn
Lada 2106, 2006 - 2013 Konec
Bratrstvo Vana Tallinn
Yellow01 píše:Proč maji tyhle argenťácký motory tak malej krouťák? Z dvoulitru mít jenom 130 Nm, to má skoro sériová žigulácká sedmnáctka.
Teda nevím jak si přišel na 130Nm ,ale tak málo to určitě nemá Má přesně 172 Nm v základní verzi. Uvidíme co bude ta moje. Kdyby měl jen 130 tak by ten motor byl opravdu k ničemu pár stránek kde je to napsáno zřetelněji :
http://eng.motorsporlari.net/car/tech_s ... &make=Fiat
http://www.carfolio.com/specifications/ ... ?car=33990
http://www.kopikasracing.ee/Engine/Engine.htm
JInak moc díky Feiky.
Tak to se omlouvám, že tady šířim bludy, ale já jsem si ten údaj nevymyslel, díval jsem se na tyhle stránky:
http://fiat.katalog-automobilu.cz/autom ... -2-0-91kw/
http://fiat.katalog-automobilu.cz/autom ... -2-0-91kw/
V poho každej se splete, spíš se tam někdo přepsal . No ale určitě to někdo okopíruje i dál takže se stím ještě setkám víckrát.Yellow01 píše:Tak to se omlouvám, že tady šířim bludy, ale já jsem si ten údaj nevymyslel, díval jsem se na tyhle stránky:
http://fiat.katalog-automobilu.cz/autom ... -2-0-91kw/
Tak dneska sem rozebral obě převodovky a z toho vytáhl jednu z auta .když sem konečně skládal převodovku a nahrazoval 18 zubovy kolo za 19 zubovy zjistil sem že u 18 zubovyho kola je zub prodloženej o 1 mm a na předlohové hřídeli rovněž tak. Takže na pruměru to dělalo 2 mm. jinak si mylsím že to stačí u předlohé hřidele jen stočit o ten milimetr, protože krom toho prodloužení zubu je ozubení shodné. No uvidíme Ted musím počkat po novém roce až mi to někdo stočí. Sice je to jen milimetr ale vychyluje to osu takže to tam nejde . No uvidíme , zatím si nastavím čidlo na setrvák a pohraju ze vstřikováním .