Vlaky

Free pokec (aj keď Ondra 07 by to celé zmazal)

Moderátor: Moderátoři

Odpovědět
Uživatelský avatar
radek mb
Příspěvky: 5187
Registrován: sob zář 18, 2004 01:38
Bydliště: okr.MB
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od radek mb »

tavri píše:Pěkná vyvedená čmáranice
Trutnov hl. n.
i přesto,že to je vandalismus,tak některé kresby jsou vtipné a pěkné
EAST RUNNER БРИГАДА.
ŠKODA Octavia II 1,9 TDi
Bratrstvo Vana Tallinn
/ KAWASAKI KLE 500 ČZ 175/477 ČZ 250/485 ČZ 175/487
Uživatelský avatar
Michal Pokorný
Příspěvky: 3822
Registrován: ned led 28, 2007 20:53

Příspěvek od Michal Pokorný »

Uživatelský avatar
Michal Pokorný
Příspěvky: 3822
Registrován: ned led 28, 2007 20:53

Příspěvek od Michal Pokorný »

Původně jsem to dal do Hovadin, ale ono patří spíše sem.
http://www.youtube.com/profile?user=TVL ... K6bXlPROzY
..... aneb počátky vytápění litoměřického sídliště Kocanda (úplný konec reportáže)

Jééé :
http://www.youtube.com/watch?v=KaCDkzG3 ... re=related
http://www.youtube.com/watch?v=80mT1Px7 ... re=related
http://www.youtube.com/watch?v=03CoUxWr ... re=related
Uživatelský avatar
Laďuša
Příspěvky: 12126
Registrován: stř lis 09, 2005 22:06
Bydliště: Klatovy / Plzeň
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Laďuša »

Michal Pokorný píše:Původně jsem to dal do Hovadin, ale ono patří spíše sem.
http://www.youtube.com/pr.../73/6K6bXlPROzY
..... aneb počátky vytápění litoměřického sídliště Kocanda (úplný konec reportáže)
:) Však taky využívání lokomotiv jako vytápěcí kotle bylo velice populární, když mašina dojezdila ;)
I třeba muzejní klatovskej Kremák 534.0432, když byl v roce 1980 vyřazenej, byl přeměněnej na vytápěcí kotel ČSD K784 ;)

Pěkný videa, Michale :)
A dobrá je ta proudnicová "nejdokonalejší" lokomotiva :) Ta byla tak dokonalá, že pod oplášťováním se přehřívaly ložiska a nasávalo to tam bordel z trati, takže rok po oplášťování už se muselo odendat deklování okolo pojezdu. Jinak, když jí dělali oplášťování, tak už to byla 11 let stará lokomotiva, takže o tom nejdokonalejším bych už v tej době taky pomlčel :mrgreen: A při vší dokonalosti jí rozřezali už 3 roky po válce :lol:

A ty Litevky, to jsou stroje :) To už vzbuzuje respekt :D ;) A během války se hned zase dostaly k nam a už na ČSD zůstaly.

___
Jinak dneska jsem si udělal takovej malej železniční výlet, po dlouhej době jsem si zase projel trať až na západní hranici republiky.
http://ladusa.rajce.idnes.cz/Bayerisch_ ... 2.12.2009/
Člen LKCS; Honorowy klubowicz LKP [ELITE 5000]

Chatka 12 forever :toothy10: ►Stodolní II◄ :) Estonian-czech crazy night :partyman: Uctívač Vana Tallinnu. Propāns-butāns!
Osa Klatovy-Plzeň-Brno ;) Tři sestry <|||> Ladagang 8) °Expedice Eesti 2010°
Dva PoJeBy ze Skašova

Haben Sie Bratwurst?

:!: keréklampás :!:
Uživatelský avatar
Michal Pokorný
Příspěvky: 3822
Registrován: ned led 28, 2007 20:53

Příspěvek od Michal Pokorný »

Laďuša píše:Však taky využívání lokomotiv jako vytápěcí kotle bylo velice populární, když mašina dojezdila
No, ale že to "utopilo" sídliště, ta lokomotiva asi nebyla žádné prdítko 8)
Uživatelský avatar
Laďuša
Příspěvky: 12126
Registrován: stř lis 09, 2005 22:06
Bydliště: Klatovy / Plzeň
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Laďuša »

No, moderní parní lokomotivy měly pořádný a důmyslný kotle. Někde jsem kdysi čet, že aby vznik tah takovej, jako měla ňáká lokomotiva, tak u normálních staveb by potřebovali 80 metrů vysokej komín ;) (teď jde o to, jaká lokomotiva a jaká je má paměť)
Jdu najít údaje o ňákým kotli...
Tak třeba kotel a topeniště řady 534.03:
Plocha roštu: 4,1 m2
Počet žárnic: 141
Počet kouřovek 36
Výhřevná plocha: 206,2m2 (trubky 188,4, topeniště 17,8, přehřívač 53,5)
Objem kotle: 11,4 m3 (voda 8,08, pára 3,32)
Tlak v kotli: 16 barů
Člen LKCS; Honorowy klubowicz LKP [ELITE 5000]

Chatka 12 forever :toothy10: ►Stodolní II◄ :) Estonian-czech crazy night :partyman: Uctívač Vana Tallinnu. Propāns-butāns!
Osa Klatovy-Plzeň-Brno ;) Tři sestry <|||> Ladagang 8) °Expedice Eesti 2010°
Dva PoJeBy ze Skašova

Haben Sie Bratwurst?

:!: keréklampás :!:
Uživatelský avatar
Michal Pokorný
Příspěvky: 3822
Registrován: ned led 28, 2007 20:53

Příspěvek od Michal Pokorný »

Laďuša píše:Jinak dneska jsem si udělal takovej malej železniční výlet, po dlouhej době jsem si zase projel trať až na západní hranici republiky
no vida, že to jde..... http://ladusa.rajce.idnes.cz/Bayerisch_ ... 0_2024.JPG 8)

Jinak tedy běžný osobák do Děčína, ovšem ta lokomotiva..... hm skoro bych tak tipoval, že to bylo na Den železnice http://www.youtube.com/watch?v=ZvpPG1d8 ... re=related
I když tedy s tím nadělají štráchy, jako by dali něco tak extra, když tu lze pak jakýkoliv jiný den spatřit toto : http://www.youtube.com/watch?v=FoOCobCGji8
...... no ale pravda, ta hvězda tam prostě chybí :wink:
Uživatelský avatar
Laďuša
Příspěvky: 12126
Registrován: stř lis 09, 2005 22:06
Bydliště: Klatovy / Plzeň
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Laďuša »

Michal Pokorný píše:no vida, že to jde.....
Tak co by nešlo, tady už to jezdí několik let.... A když se fotí, tak se fotí všechno, co je zrovna k dispozici ;)
Michal Pokorný píše:...... no ale pravda, ta hvězda tam prostě chybí
To každopádně, hvězda mašinam strašně sluší :)
Člen LKCS; Honorowy klubowicz LKP [ELITE 5000]

Chatka 12 forever :toothy10: ►Stodolní II◄ :) Estonian-czech crazy night :partyman: Uctívač Vana Tallinnu. Propāns-butāns!
Osa Klatovy-Plzeň-Brno ;) Tři sestry <|||> Ladagang 8) °Expedice Eesti 2010°
Dva PoJeBy ze Skašova

Haben Sie Bratwurst?

:!: keréklampás :!:
Uživatelský avatar
Michal Pokorný
Příspěvky: 3822
Registrován: ned led 28, 2007 20:53

Příspěvek od Michal Pokorný »

http://aktualne.centrum.cz/zahranici/ev ... ?id=650775

......heh to je zase klasicky laděný český článek o něčem v Rusku, hlavně věta :
"Ačkoliv se vlakový park postupně modernizuje, leckde zemi křižují ještě lokomotivy a vagóny, které pamatují éru Sovětského svazu"
Jako kdyby u nás ne :roll:
Uživatelský avatar
zelvotron
Příspěvky: 6276
Registrován: čtv lis 23, 2006 10:32
Bydliště: Praha

Příspěvek od zelvotron »

No u nás některý stroje pamatují nejen ČSSR, ale i ČSR :lol:
21113 >>> 21113 >>> 21113

Komu není rady, tomu není pomoci.
Uživatelský avatar
Laďuša
Příspěvky: 12126
Registrován: stř lis 09, 2005 22:06
Bydliště: Klatovy / Plzeň
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Laďuša »

Nu co by ne, když to píše někdo, kdo o železnici nemá Ahnung a myslí si, že to vydrží stejně jako auta.... Třeba když Škodovka představovala lokomotivu 109E loni, tak na tiskovce se třeba ty chytrý novináří, co přece mají přehled o všem, ptali, jestli rozhodnutí vyrábět zase lokomotivy souvisí s hospodářskou krizí a poklesem prodeje automobilů.... No, já tam bejt za Škodovku (a nebo železniční tisk), tak bych asi těžko zachovával dekorum :lol: To, že se to staví na životnost tak 40 let, moc lidí neví a pak kritizujou :mrgreen:

Jinak, chtěl jsem vam oznámit, že řada 831 dále slouží v Klatovech i v GVD 2010 :)
zelvotron píše:No u nás některý stroje pamatují nejen ČSSR, ale i ČSR
Asi tak, zrovna dneska jsem viděl klatovskou raketu, ta má Baujahr 1949. Nejstarší u nás (KT). I když i ostatní jsou převážně z ČSR, až posledních 25 kusů vyrobili v šedesátým roce.
Člen LKCS; Honorowy klubowicz LKP [ELITE 5000]

Chatka 12 forever :toothy10: ►Stodolní II◄ :) Estonian-czech crazy night :partyman: Uctívač Vana Tallinnu. Propāns-butāns!
Osa Klatovy-Plzeň-Brno ;) Tři sestry <|||> Ladagang 8) °Expedice Eesti 2010°
Dva PoJeBy ze Skašova

Haben Sie Bratwurst?

:!: keréklampás :!:
Uživatelský avatar
Křečík Barbuška
Příspěvky: 11037
Registrován: ned srp 29, 2004 09:01
Bydliště: Brno

Příspěvek od Křečík Barbuška »

Michal Pokorný píše: ......heh
Je k tomu i diskuze, tento příspěvek se mi zdá hodnotným.

cituji:
U nás jsme rádi, že máme Bo-biny 50 let staré. Bez těchto strojů by doprava zkolabovala. Z největšího světového výrobce el.lokomotiv jsme se dopracovali na nulového výrobce lokomotiv. Inu pokrok ve svěch směrech. To, co dnes vyrábí Siemens bychom byli schopni vyrábět před 15-ti lety. Nebýt........!
Lada Granta Liftback 1,6 16V - skoro normální auto
Lada Kalina 1117 1,6 8V - neopodstatněné a nenaplněné naděje
ex VAZ 2105, VAZ 2104, VAZ 2107
Uživatelský avatar
Laďuša
Příspěvky: 12126
Registrován: stř lis 09, 2005 22:06
Bydliště: Klatovy / Plzeň
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Laďuša »

Koko Loko píše:nás jsme rádi, že máme Bo-biny 50 let staré. Bez těchto strojů by doprava zkolabovala. Z největšího světového výrobce el.lokomotiv jsme se dopracovali na nulového výrobce lokomotiv. Inu pokrok ve svěch směrech. To, co dnes vyrábí Siemens bychom byli schopni vyrábět před 15-ti lety. Nebýt........!
Tě nevim, mě se zrovna tuten hodnotnej nezdá.
Jestli byla Škodovka největší světovej výrobce elektrik teda nevim, ale spíš o tom pochybuju. Třeba takovej NEVZ Novočerkassk taky chrlil jednu mašinu za druhou. Ale budiž, vyrábělo se tehdy hodně. Ale s tim nulovým výrobcem taky nelze souhlasit, výroba 109E běží, kompletně hotový už jsou minimálně 3 lokomotivy.
Za další nesouhlasim s kolapsem dopravy bez Bobin. Z obou řad jich zbylo pohých 13 (3x 140, 10x 141) a to je stav z roku 2008, docela bych se nedivil, kdyby teď s novým GVD byl jejich počet zase menší. A to několik z nich už je vedených jako muzejní. Hlavní tíha spíš leží na 163, 242 a 363, bez nich by to byl kolaps.
A to, co vyrábí Siemens dneska, že by jsme dali před 15 lety? Hahááá, taky blud :lol: A proč jsme to teda neudělali? Navíc dnešní technologie eště kolikrát před 15 lety neexistovala a nebo nebyla kloudně využitelná pro výkonovku. Třeba takový IGBT tranzistory. Škoda vyráběla dobrý lokomotivy i ze světovýho hlediska, ale o ňákým náskoku se moc mluvit asi nedalo. Konečně i první asynchron ze Škody přišel až v roce 1986, kdy takový lokomotivy už třeba v Německu jezdily, ale ten náš stroj prostě dopadnul bídně.
Člen LKCS; Honorowy klubowicz LKP [ELITE 5000]

Chatka 12 forever :toothy10: ►Stodolní II◄ :) Estonian-czech crazy night :partyman: Uctívač Vana Tallinnu. Propāns-butāns!
Osa Klatovy-Plzeň-Brno ;) Tři sestry <|||> Ladagang 8) °Expedice Eesti 2010°
Dva PoJeBy ze Skašova

Haben Sie Bratwurst?

:!: keréklampás :!:
Uživatelský avatar
Křečík Barbuška
Příspěvky: 11037
Registrován: ned srp 29, 2004 09:01
Bydliště: Brno

Příspěvek od Křečík Barbuška »

:P Je spíše třeba číst mezi řádky, nicméně ty 3 kusy jsou tedy omračující, otázkou je jestli jsou i kupci. Ono je asi lepší křísit problematickými rekonstrukcemi laminátky, plodit paskvily v podobě regionov apod. ... .
Lada Granta Liftback 1,6 16V - skoro normální auto
Lada Kalina 1117 1,6 8V - neopodstatněné a nenaplněné naděje
ex VAZ 2105, VAZ 2104, VAZ 2107
Uživatelský avatar
Laďuša
Příspěvky: 12126
Registrován: stř lis 09, 2005 22:06
Bydliště: Klatovy / Plzeň
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Laďuša »

Koko Loko píše:nicméně ty 3 kusy jsou tedy omračující, otázkou je jestli jsou i kupci
Tak jasný, už to neni že co den, to mašina. To ale nikde. Kupcí jsou, takovýhle mašiny vyrábět bez odběratele by byl řádnej hazard.
Vůbec v dobach počítačů a internetu trvá všechno mnohem dýl...
Koko Loko píše:Ono je asi lepší křísit problematickými rekonstrukcemi laminátky, plodit paskvily v podobě regionov apod. ... .
Lepší to neni, je to ale levnější. A když do rekonstrukce vložíš polovinu peněz nový lokomotivy a rekonstruovanej kus vydrží třičtvrtě doby životnosti nový lokomotivy, tak se ani moc nedivim, že peníze tečou spíš do ŽOSek než lokomotivek...
Člen LKCS; Honorowy klubowicz LKP [ELITE 5000]

Chatka 12 forever :toothy10: ►Stodolní II◄ :) Estonian-czech crazy night :partyman: Uctívač Vana Tallinnu. Propāns-butāns!
Osa Klatovy-Plzeň-Brno ;) Tři sestry <|||> Ladagang 8) °Expedice Eesti 2010°
Dva PoJeBy ze Skašova

Haben Sie Bratwurst?

:!: keréklampás :!:
Odpovědět

Zpět na „Poklábosme“