Lada Turbo - Málo peněz, hodně muziky?

Moderátor: Moderátoři

Odpovědět
Uživatelský avatar
Lada Rider
Příspěvky: 1067
Registrován: pon črc 03, 2006 21:39
Bydliště: Brno

Příspěvek od Lada Rider »

Jelen,
resp. staci ukradnut v chemikarni gulicku sodika a splachnut ju do misy na skolskom wecku :D
СЕКТОР ГАЗА парты
Cooper
Příspěvky: 1070
Registrován: úte črc 21, 2009 16:54
Bydliště: Ostrava

Příspěvek od Cooper »

Lada Rider píše:Jelen,
resp. staci ukradnut v chemikarni gulicku sodika a splachnut ju do misy na skolskom wecku :D
Taková blbá otázka, ale co udělá sodík s vodou? :-D
Lada 21044i r.v. 1997 "Láďa"
Lada 2105 r.v. 1984 "Ivan"

http://www.spotreby.cz/sigs/ico_1_3751.gif

http://www.flickr.com/photos/minicoopercz/

Akce roku: Ke každému vozu Lada, svářečka MIG/MAG Zdarma!!!!

Tři Sestry Lada Gang
Uživatelský avatar
Jelen
Příspěvky: 6713
Registrován: stř kvě 17, 2006 13:33
Bydliště: Střední Čechy

Příspěvek od Jelen »

Tak to bych chtěl vidět :-D (ale bacha ať nejsme OT a mocný Bič Boží nás tu nestrestá :-) )

Cooper: sleduj :-D http://www.youtube.com/watch?v=aOD3sIiTPt8 nechtěl bych u toho záchodu stát, asi to nebude moc hygienické :-D
Uživatelský avatar
Lada Rider
Příspěvky: 1067
Registrován: pon črc 03, 2006 21:39
Bydliště: Brno

Příspěvek od Lada Rider »

Jelen, to je vono, sracky letaj proudem :D:D
СЕКТОР ГАЗА парты
Uživatelský avatar
Saša
Příspěvky: 3359
Registrován: pon črc 09, 2007 16:08
Bydliště: Litoměřice

Příspěvek od Saša »

For Jelen : Mám ventily z IL-a Uděláme pokus ? :twisted:
VAZ 2102 r.v.74 1984-1997 "Legenda"
VAZ 21043 r.v.90 1996-White Lady - nyní v GO. VAZ 21044 r.v.96 2007-(muzeum koroze)
VAZ 2106 r.v.78 2008-a dál...
VAZ 2105 r.v.87 12/2012-Rudý dělník
Nikdy neříkejte že to nejde,protože se v zápětí objeví někdo kdo neví že to nejde a udělá to!
Uživatelský avatar
Atex
Příspěvky: 1826
Registrován: sob led 13, 2007 17:22
Bydliště: Frýdek-Místek
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Atex »

Uplne nahodou jsem dnes zahledl porad na Discovery o funkci katalyzatoru. Tam tvrdi ze teplota plynu ktere do nej vstupuji dosahuji az 500°C .... tak ja uz nevim :-D Asi to zkusim a uvidim co to bude delat, jinak to nezjistim.
Fiat Coupe 16VT+ - T3/4 powered - Simota intake, Big intercooler - Prosport EBC + Defi Boost Gauge - Free 2.5' exhaust - ext. Wastegate, Walbro 255 - Unit managed by lanciahf.eu

Lada 2106, 2006 - 2013 Konec

Bratrstvo Vana Tallinn
Uživatelský avatar
dusin
Příspěvky: 1023
Registrován: čtv srp 26, 2004 17:42
Bydliště: Libomyšl
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od dusin »

Však katalyzátor je až poměrně daleko,mezitim se už plyny ochladěj.A neměla sodíkovem chlazený ventili už tatra 613?
2103 - красное октябрь
21061 - экспедиционной машине/էքսպեդիցիոն մեքենա/საექსპედიციო მანქანა
2101 - Lahváček (Echt veterán 1975)
Uživatelský avatar
Hurikán
Příspěvky: 5802
Registrován: čtv úno 17, 2005 11:07
Bydliště: Brno
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Hurikán »

dusin píše:A neměla sodíkovem chlazený ventili už tatra 613?
Správně. ;) Měla. Pamatuju si, že jsme s Drobkem jednou jeden tento ventil testovali co vydrží. V závěru testu proběhla menší "exploze". :D
Моя фотогалерея здесь.

Я слежу за тобой. Всегда!
Obrázek
Uživatelský avatar
Jelen
Příspěvky: 6713
Registrován: stř kvě 17, 2006 13:33
Bydliště: Střední Čechy

Příspěvek od Jelen »

Saša, pokus uděláme :twisted: ovšem takový ventil bych házel asi pěkně daleko do rybníka :-D .

Teplota EGT se dá dost přesně změřit,
proudový "motor" APU na B737 má konec zeleného pole na 710°C , větší teplota ho může poškodit. Normálně pracuje okolo těch 400-600°C,
klasickej velkej motor má MAX EGT 930% a to už je taky něco špatně, provozní teplota je DO 735°C, tak mi netvrďte, že ze žigula leze víc, jak z prouďáku :lol:
(EGT=exhaust gas temperature=teplota výfukových plynů)
Trevor
Příspěvky: 759
Registrován: ned zář 04, 2005 19:09
Bydliště: Šurany -SK
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Trevor »

a co tak si zabezpecit nieco taketo ?
http://shop.vems.hu/catalog/product_inf ... cts_id=101

aj ked asi atex to moc ladit nebude takze preneho je to tak trochu zbytocne inak mi to pride ako velmi dobra pomocka
530i
Chatka 12 4ever :mrgreen:
Expedicia Eesti 2010
Pája
Příspěvky: 991
Registrován: ned čer 06, 2004 19:51
Bydliště: Pardubice
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Pája »

Na měření egt se prodávaj budíky. Klidně bych zainvestoval. U turbo motorů je dobrý vědět, kdy a proč se ti roztaví turbo.
Jo a intercooler venku mi příjde docela fešněj....
http://www.youtube.com/watch?v=DmvFw1oP ... re=related
VAZ 1800kk na prvočinitele
Uživatelský avatar
Atex
Příspěvky: 1826
Registrován: sob led 13, 2007 17:22
Bydliště: Frýdek-Místek
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Atex »

Asi nezbyva nic jineho, nez hadici vyzkouset. Nevim co jineho by mohla nerezova hadice pri vyssich teplotach udelat, nez zacit trochu propoustet. Napadlo me, ze bych ji pri konecnem tvaru omotal opravnou bandazi, ta ma prece za ukol zalepit netesnosti.

Tu hadici tam chci, protoze mi usetri hromady prace se svarovanim nekolika trubek a kolen, vychazi to tam hodne natesno.
Pája píše:Na měření egt se prodávaj budíky.
Jo dival jsem se Pajo, ten budik stoji 4000kc a v mem aute asi nebude :-D

Jen pro predstavu, zajimal by me vas odborny nazor:

VÝFUKOVÁ HADICE NEREZ (TYP ASB-K.A.UO)

-odvod spalin z výfuků dopravních prostředků
-sání a transport sypkých a abrazivních materiálů
-vyrobeno z nerezové oceli (materiál DIN 1.4301 -odpovídá ČSN 17 240)
-dobrá ohebnost, těsnost i odolnost proti kmitání a oděru
-vhodná i pro použití na dopravu potravinářských sypkých médií
-nutno dodržet směr proudění média (dle šipek vyražených na hadici)
-roztažnost cca 25%
-pracovní teplota: max. +600 °C

Obrázek
Fiat Coupe 16VT+ - T3/4 powered - Simota intake, Big intercooler - Prosport EBC + Defi Boost Gauge - Free 2.5' exhaust - ext. Wastegate, Walbro 255 - Unit managed by lanciahf.eu

Lada 2106, 2006 - 2013 Konec

Bratrstvo Vana Tallinn
Uživatelský avatar
dusin
Příspěvky: 1023
Registrován: čtv srp 26, 2004 17:42
Bydliště: Libomyšl
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od dusin »

¨Tohle nevi,ale na turbo kamna se dnes běžně používaj takový zvláštní nerez hadice,co jsou z venku jakoby opletený....Dal bych tam spíš to,než potravinářskou kroucenou trubku.Tyhle trouby toho moc nevydržej.V bejvalý práci sme ji měli u vysavače a odešla cca po roce používání.

Na našich laserech se u odsávání používá podobná,ale ta se nehejbe a spaliny tam nemaj takovou teplotu.Myslim že ta naše je dokonce jeno obyč železná a pozinkovaná....
2103 - красное октябрь
21061 - экспедиционной машине/էքսպեդիցիոն մեքենա/საექსპედიციო მანქანა
2101 - Lahváček (Echt veterán 1975)
Uživatelský avatar
Saša
Příspěvky: 3359
Registrován: pon črc 09, 2007 16:08
Bydliště: Litoměřice

Příspěvek od Saša »

Použil bych opravdu tu z výfuku novějších aut . Je nerezová a válí se v každém šrotě .
VAZ 2102 r.v.74 1984-1997 "Legenda"
VAZ 21043 r.v.90 1996-White Lady - nyní v GO. VAZ 21044 r.v.96 2007-(muzeum koroze)
VAZ 2106 r.v.78 2008-a dál...
VAZ 2105 r.v.87 12/2012-Rudý dělník
Nikdy neříkejte že to nejde,protože se v zápětí objeví někdo kdo neví že to nejde a udělá to!
Pája
Příspěvky: 991
Registrován: ned čer 06, 2004 19:51
Bydliště: Pardubice
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Pája »

VAZ 1800kk na prvočinitele
Odpovědět

Zpět na „Diskuse k modelové řadě“