Asi nezbyva nic jineho, nez hadici vyzkouset. Nevim co jineho by mohla nerezova hadice pri vyssich teplotach udelat, nez zacit trochu propoustet. Napadlo me, ze bych ji pri konecnem tvaru omotal opravnou bandazi, ta ma prece za ukol zalepit netesnosti.
Tu hadici tam chci, protoze mi usetri hromady prace se svarovanim nekolika trubek a kolen, vychazi to tam hodne natesno.
Pája píše:Na měření egt se prodávaj budíky.
Jo dival jsem se Pajo, ten budik stoji 4000kc a v mem aute asi nebude
Jen pro predstavu, zajimal by me vas odborny nazor:
VÝFUKOVÁ HADICE NEREZ (TYP ASB-K.A.UO)
-odvod spalin z výfuků dopravních prostředků
-sání a transport sypkých a abrazivních materiálů
-vyrobeno z nerezové oceli (materiál DIN 1.4301 -odpovídá ČSN 17 240)
-dobrá ohebnost, těsnost i odolnost proti kmitání a oděru
-vhodná i pro použití na dopravu potravinářských sypkých médií
-nutno dodržet směr proudění média (dle šipek vyražených na hadici)
-roztažnost cca 25%
-pracovní teplota: max. +600 °C

Fiat Coupe 16VT+ - T3/4 powered - Simota intake, Big intercooler - Prosport EBC + Defi Boost Gauge - Free 2.5' exhaust - ext. Wastegate, Walbro 255 - Unit managed by lanciahf.eu
Lada 2106, 2006 - 2013 Konec
Bratrstvo Vana Tallinn