Lada Turbo - Málo peněz, hodně muziky?

Moderátor: Moderátoři

Odpovědět
Little Red Riding Hood
Příspěvky: 2585
Registrován: ned zář 25, 2005 21:38
Bydliště: Olomoucity-Brnotown
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Little Red Riding Hood »

Atex, a kde bude interC??
Uživatelský avatar
Atex
Příspěvky: 1826
Registrován: sob led 13, 2007 17:22
Bydliště: Frýdek-Místek
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Atex »

V motorovem prostoru vedle sani, takze schovany ..

Chlapi poradte, potrebuju nejake tesneni na svody a na turbo, da se to z neceho vyrobit? Nebo nechat vyrobit? .... ve vyfuku je teplota az 1000 stupnu, nevim co tam dat ...
Fiat Coupe 16VT+ - T3/4 powered - Simota intake, Big intercooler - Prosport EBC + Defi Boost Gauge - Free 2.5' exhaust - ext. Wastegate, Walbro 255 - Unit managed by lanciahf.eu

Lada 2106, 2006 - 2013 Konec

Bratrstvo Vana Tallinn
Uživatelský avatar
Roman
Příspěvky: 1285
Registrován: úte čer 01, 2004 09:18
Bydliště: Kralův Dvůr
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Roman »

To umiestnenie olejoveho chladica je odskusane aj s upravenym motorom (sice nie so 160k). Funguje perfektne teplota sa v lete na dialnici znizila zo 130 na 90 stupnov, ale kedze bol pouzity medzikus pod olejovy filter bez termostatu, treba olejovy chladic na dlhe trate v zime zakryvat lebo teplota oleja doahovala tak 60 - 70 stupnov. Dlhou trasou sa rozumie Bratislava - Praha po dialnici. Sahara je elektricka.
Přílohy
06-10-07_1559_rs.jpg
Roman
Uživatelský avatar
Atex
Příspěvky: 1826
Registrován: sob led 13, 2007 17:22
Bydliště: Frýdek-Místek
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Atex »

Tak ono u te lancie je jine vodni cerpadlo, takze mozna jiny tlak. Auto zimu nikdy neuvidi, takze to neresim.

Kurec ta elektrika mi pije krev, asi budu muset nekoho pozadat o pomoc ....
Fiat Coupe 16VT+ - T3/4 powered - Simota intake, Big intercooler - Prosport EBC + Defi Boost Gauge - Free 2.5' exhaust - ext. Wastegate, Walbro 255 - Unit managed by lanciahf.eu

Lada 2106, 2006 - 2013 Konec

Bratrstvo Vana Tallinn
peet2101
Příspěvky: 1096
Registrován: čtv lis 20, 2008 20:47
Bydliště: Záříčí CZ

Příspěvek od peet2101 »

Možná sem to přehlídl, ale jaká bude příprava směsi??
Low and Slow
Teoretik
BA3 2101 *1978
BA3 21011 *1977
East side custom shop za zahradou
__________________________________
Uživatelský avatar
Atex
Příspěvky: 1826
Registrován: sob led 13, 2007 17:22
Bydliště: Frýdek-Místek
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Atex »

peet2101 píše:Možná sem to přehlídl, ale jaká bude příprava směsi??
origo 4bodove vstrikovani, akorat bez lambdy, tak to bude bohatsi... nevadi, zvysime tlak turba :-P
Fiat Coupe 16VT+ - T3/4 powered - Simota intake, Big intercooler - Prosport EBC + Defi Boost Gauge - Free 2.5' exhaust - ext. Wastegate, Walbro 255 - Unit managed by lanciahf.eu

Lada 2106, 2006 - 2013 Konec

Bratrstvo Vana Tallinn
Uživatelský avatar
Saša
Příspěvky: 3359
Registrován: pon črc 09, 2007 16:08
Bydliště: Litoměřice

Příspěvek od Saša »

Atex píše:ve vyfuku je teplota az 1000 stupnu, nevim co tam dat ...
Téhle teploty výfukové plyny nesmí dosahovat ! Hraniční teplota je 850°C . Pokud to leze výš je špatná směs nebo předstih . Těsnění se jinak chladí o kov okolo .
VAZ 2102 r.v.74 1984-1997 "Legenda"
VAZ 21043 r.v.90 1996-White Lady - nyní v GO. VAZ 21044 r.v.96 2007-(muzeum koroze)
VAZ 2106 r.v.78 2008-a dál...
VAZ 2105 r.v.87 12/2012-Rudý dělník
Nikdy neříkejte že to nejde,protože se v zápětí objeví někdo kdo neví že to nejde a udělá to!
Uživatelský avatar
Saša
Příspěvky: 3359
Registrován: pon črc 09, 2007 16:08
Bydliště: Litoměřice

Příspěvek od Saša »

Atex píše:akorat bez lambdy
Pokud se odpojí lambda tak ŘJ spadne do náhradního režimu . Tu bych tam nechal , ale zapojenou jen pro "mou" kontrolu a do vstupu ŘJ bych posílal střídající se signál jako že je se směsí vše OK . Říká se tomu Emulace a je to použito téměř u všech "íčkových" aut předělaných na LPG .
Bohatost pak můžeš řídit změnou odporu snímače teploty vody nebo nasávaného vzduchu , nebo regulací tlaku čerpadla .
VAZ 2102 r.v.74 1984-1997 "Legenda"
VAZ 21043 r.v.90 1996-White Lady - nyní v GO. VAZ 21044 r.v.96 2007-(muzeum koroze)
VAZ 2106 r.v.78 2008-a dál...
VAZ 2105 r.v.87 12/2012-Rudý dělník
Nikdy neříkejte že to nejde,protože se v zápětí objeví někdo kdo neví že to nejde a udělá to!
Uživatelský avatar
Atex
Příspěvky: 1826
Registrován: sob led 13, 2007 17:22
Bydliště: Frýdek-Místek
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Atex »

Saša píše:Hraniční teplota je 850°C
Nevim presne, ale kamarad na svoji seriove delte rozzhavil svody temer do zluta, to je myslim vic nez 800... Na netu jsem nasel toto, je to Delta Integrale pri testovani.

Obrázek
Saša píše:ŘJ spadne do náhradního režimu
Toto jsem si zjistoval na lanciaforu, maji to vyzkousene, RJ dava bohatsi smes v celem spektru otacek, par lidi takhle jezdi bezne. Uvidime
Fiat Coupe 16VT+ - T3/4 powered - Simota intake, Big intercooler - Prosport EBC + Defi Boost Gauge - Free 2.5' exhaust - ext. Wastegate, Walbro 255 - Unit managed by lanciahf.eu

Lada 2106, 2006 - 2013 Konec

Bratrstvo Vana Tallinn
Uživatelský avatar
Hurikán
Příspěvky: 5802
Registrován: čtv úno 17, 2005 11:07
Bydliště: Brno
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Hurikán »

Když už je tady téma o teplotě výfuku a turba, tak tady je ukázka, jak se žhaví svody a turbo v SAABu za jízdy při zatížení: http://www.youtube.com/watch?v=gxlD67G41Go
Моя фотогалерея здесь.

Я слежу за тобой. Всегда!
Obrázek
Uživatelský avatar
Tommel
Příspěvky: 3265
Registrován: pon pro 20, 2004 10:44
Bydliště: Brno - HK
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Tommel »

Atex píše:. Myslim ze by to vypadalo dost hrozne nekde pred celem.
Ano ty na vzhled hodně hraješ...k těm svodum takle rožhavit svody nebyl problem ani u seriove 525 170HP
Chatka 12 forever :mrgreen: . Buková drift challenge team. Aerodynamika je pro ty, co neumí ladit motor.

Nové vozy Lada, UAZ, GAZ, Kamaz z Ruska
Uživatelský avatar
Ivo
Příspěvky: 1730
Registrován: ned led 29, 2006 19:07
Bydliště: Janovice
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Ivo »

Tommel píše:takle rožhavit svody nebyl problem ani u seriove 525 170HP
Ani na staré škodě octávii. Tam to šlo taky.
►Stodolní II◄
Expedice Estonia 2010 :hrob:
Iniciátor všeho zlého! Bacha na mě!
Život je tak rozmanitý. Každej den mě nasere někdo jinej.

Octavia combi 1,9tdi
Vaz 21073 1,7i, r.v. 1998 až 5.3.2012 prodáno
Vaz 21073 1,7i, r.v. 1996 - 19.2.2012 až 20.2.2012 prodáno
Vaz 2107 1,5 AXTEC, LPG r.v.1995 - 3.6.2008 až 3.6.2008 :hrob:
Uživatelský avatar
Tommel
Příspěvky: 3265
Registrován: pon pro 20, 2004 10:44
Bydliště: Brno - HK
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Tommel »

Ano, na hodně aut jde rožhavit svody do červena. :mrgreen: :wink: Hlavně tady je to o tom, zda auto pojede rozhodně bych se když už vysral na vzhel...ten už tak za nic nestoji.... :wink: vyřezani přiček a podobně neni přeci jen ono, takže bych se zaměřil na učelne věci 8)
Naposledy upravil(a) Tommel dne čtv lis 26, 2009 22:31, celkem upraveno 1 x.
Chatka 12 forever :mrgreen: . Buková drift challenge team. Aerodynamika je pro ty, co neumí ladit motor.

Nové vozy Lada, UAZ, GAZ, Kamaz z Ruska
Uživatelský avatar
Ivo
Příspěvky: 1730
Registrován: ned led 29, 2006 19:07
Bydliště: Janovice
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Ivo »

Nebo se dají natřít na červeno :lol: :P
►Stodolní II◄
Expedice Estonia 2010 :hrob:
Iniciátor všeho zlého! Bacha na mě!
Život je tak rozmanitý. Každej den mě nasere někdo jinej.

Octavia combi 1,9tdi
Vaz 21073 1,7i, r.v. 1998 až 5.3.2012 prodáno
Vaz 21073 1,7i, r.v. 1996 - 19.2.2012 až 20.2.2012 prodáno
Vaz 2107 1,5 AXTEC, LPG r.v.1995 - 3.6.2008 až 3.6.2008 :hrob:
Uživatelský avatar
Tommel
Příspěvky: 3265
Registrován: pon pro 20, 2004 10:44
Bydliště: Brno - HK
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Tommel »

To by byl teprve tuning, natřit si svody na červeno :mrgreen: :lol: :lol: :lol: :lol:
Chatka 12 forever :mrgreen: . Buková drift challenge team. Aerodynamika je pro ty, co neumí ladit motor.

Nové vozy Lada, UAZ, GAZ, Kamaz z Ruska
Odpovědět

Zpět na „Diskuse k modelové řadě“