Trysky do karburátoru
Moderátor: Moderátoři
- Tomáš
- Příspěvky: 432
- Registrován: stř led 05, 2005 17:32
- Bydliště: Brno - Starý Bronx
- Kontaktovat uživatele:
Trysky do karburátoru
Zdar chcu se zeptat jestli sou do karburátoru OZON, v mým případě motor 1500ccm vhodný trysky pro 1200/1300 2105 nebo ponechat trysky 1500/1600 2107,jak se to projevuje na spotřebě a na výkonu,když budu volit jednotlivý možnosti
- Luděk Musil
- Příspěvky: 10570
- Registrován: úte čer 01, 2004 07:55
- Bydliště: Vyškov/Rašov
- Kontaktovat uživatele:
Zvláštní osazení - zejména vzdušník II.stupně (spíš pro účely rallye než běžné užití..........). Ale dejme tomu....................Majo píše:trysky pre 1500 - na prvu komoru 107, na druhu 120 - 140, vzdusniky - na prvu 150, druhu 170-190. To sa mi osvedcilo najviac...
RENAULT Mégane Grandtour *04/2008 - 1,5dCi 78kW (06/2016-)
RENAULT Scénic *05/2012 - 1,4TCe 96kW (10/2023-)
RENAULT Scénic *05/2012 - 1,4TCe 96kW (10/2023-)
- Luděk Musil
- Příspěvky: 10570
- Registrován: úte čer 01, 2004 07:55
- Bydliště: Vyškov/Rašov
- Kontaktovat uživatele:
-
- Příspěvky: 1389
- Registrován: stř kvě 26, 2004 17:59
- Bydliště: Bratislava-Praha
- Kontaktovat uživatele:
hmmmmmmMajo píše:ale jazdi to super a malo to zere(7,2 na mojej 1,6ke)Marek píše:Zvláštní osazení - zejména vzdušník II.stupně (spíš pro účely rallye než běžné užití..........). Ale dejme tomu....................
Ich fahre einen Shiguli - WAS2105
Keď ju poriešiš, nie je čo milovať...
_________________
Chatka 12 forever
Keď ju poriešiš, nie je čo milovať...
_________________
Chatka 12 forever
ze by som bol jediny? Lebo aj Jaanovi som robil motor, rovnako ako moj(ak nie lepsie) no a karbec tam ma tiez taky aj tak natryskovany a vravi ze mu to zere cez 10l a ani neotvara druhu komoru! Neviem ako by to bolo mozne, hoci ten karburator je pekne na r.t! Su s nim problemy, ale ze by az takeMyso píše:ze zavidim a ked zmeram spotrebu mojej 1600 tak to podla teba asi pretryskujem
Myso a Tebe vychadza aka spotreba? Teda ak to neni tajomstvo
-
- Příspěvky: 1246
- Registrován: úte čer 01, 2004 11:14
- Bydliště: Kraj Lučanů
- Kontaktovat uživatele:
Ja uz jsem to kdysi psal, ale je to jiz dlouho ... kazdy karburator ktery se dovezl at jiz v namontovanem, ci nenamontovanem stavu je unikat. Kdysi jsme to zkouseli na motorech se shodnym serizenim a spotreba vychazela vzdy jina, nektere kusy proste nesly seridit na malou spotrebu. Ale cim to je, nevim, snad jen tim, co vzdy rikam i u jinych dilu - co kus, to original. W.