elektrická sahara místo mechanické
Moderátor: Moderátoři
-
- Příspěvky: 1246
- Registrován: úte čer 01, 2004 11:14
- Bydliště: Kraj Lučanů
- Kontaktovat uživatele:
U 01 se musí opravdu upravit předek tak, aby chladič byl šikmo předkloněny. Chladič by se měl použít 03, stávající nemá ve spodní části otvor na termospínač pro sepnutí sahary a pokus si bodře vzpomínám, tak i nevhodně umístěné matky pro přichycení sahary (jsou na jiných místech - slouží k uchycení "sběrného koše" pro mechanický větrák)
-
- Příspěvky: 2585
- Registrován: ned zář 25, 2005 21:38
- Bydliště: Olomoucity-Brnotown
- Kontaktovat uživatele:
alesshi, do 01, je nejlepší chladič se saharou z 03/06, dá se totiž po lehkém ohnutí uchytů na chladiči normálně namontovat a nemusí se nic bastlit, teda krom seříznutí čela, respektivě toho rámečku na kterej ti chladič dosedá, uřízní ho po ten prolis co na něm je z horní strany a boky tak zešikma aby to ladilo se spodkem a vrchem..
-
- Příspěvky: 1296
- Registrován: úte led 31, 2006 20:53
- Bydliště: Kocourkov a Hulvátov
jinak reseny uchyceni. ale v hranatci chladic z 03/06, drzici na jednom sroubu, jezdit dokaze bez problemu, to samy naopak. vyzkouseno
E36 330i coupe skoro Alpina, Mauritiusblau Metallic - Crash Packet
Dokud karu nerozdelas, nevis o ni nic
Chatka 12 forever
Buková Drift Challenge Team
Romania team 2009
Dokud karu nerozdelas, nevis o ni nic
Chatka 12 forever
Buková Drift Challenge Team
Romania team 2009
mám dotaz když namontuju elektrickou saharu a posere se mi vodní pumpa tak jak pak zjistím že se mi přehřejvá motor. Beru to z logiky je v prdeli řemen - nedobíjí, přehřívá se, možná i hluk) ->řemen ok nedobíjí altík v háji; nebo vodní pumpa když se jen přehřívá, takže kdyby v podstatě výstup vodní pumpy (vrtule) nebyla a přebrala by tuto funkci chlazení el sahara tak jak pak zjistím že je něco špatně s vodní pumpou ?
- Luděk Musil
- Příspěvky: 10570
- Registrován: úte čer 01, 2004 07:55
- Bydliště: Vyškov/Rašov
- Kontaktovat uživatele:
Vycházeje z logiky věci: pokud nefunguje vodní pumpa -> necirkuluje voda -> přehřívá se blok -> na "budíku" leze teplota.amiricas píše:posere se mi vodní pumpa tak jak pak zjistím že se mi přehřejvá motor
Slektrická vrtule na tom nic nezmění! Pokud nebude cirkulovat voda -> chladič bude studenej -> vrtule se stejně nebude točit. L.
21011 -> (78) 84-99; 2103 -> (78) 99-04; 21073 -> (96) 04-07; 21044 -> (99) 07-13; 21044 -> (96) 12-16; Granta bílá -> 16-?; Vesta SW cross barvy Phantom (19) 20-?; 21011 - veterán (75) 12-?
Nemožné na počkání, zázraky do 3 dnů ´
Nemožné na počkání, zázraky do 3 dnů ´
- Teepee
- Příspěvky: 4309
- Registrován: čtv bře 10, 2005 13:20
- Bydliště: Praha západ
- Kontaktovat uživatele:
Tak tak, na vodní pumpě se můžou stát snad jen tři náhlé závady: Únik chladícího média, odtrhnutí lopatkového (oběžného) kola (platí spíše pro plastová kola a to snad u LADY není) a jestli zaseknutí ložisek o kterém jsem nikdy ani neslyšel. Ani jedna ze závad není ovlivněna vrtulí. Plíživé opotřebení ložisek - zvětšování vůle, je vrtulí ovlivněno, vrtule to urychluje díky možné nevyvážené hmotě.
A elektrická sahara neznamená kratší řemen a vyřazení vodní pumpy, tady jde jen o náhradu trvalého pohonu ventilátoru chladiče, pohonem elektrickým podle potřeby spínaným.
A elektrická sahara neznamená kratší řemen a vyřazení vodní pumpy, tady jde jen o náhradu trvalého pohonu ventilátoru chladiče, pohonem elektrickým podle potřeby spínaným.
Bílý LADA a okřídlená spol.
- Luděk Ondrůch
- Příspěvky: 1511
- Registrován: pon srp 01, 2005 12:59
- Bydliště: Brno
- Kontaktovat uživatele: