Air box neboli čistič vzduchu a jeho úpravy
Moderátor: Moderátoři
-
- Příspěvky: 10
- Registrován: úte čer 23, 2009 15:00
- Bydliště: Nové Zámky
- Kontaktovat uživatele:
caw hosi mam 2104 je tam 1300 motor vyrezali sme vsetok nepotrebny plech ostalo len to co ma fotky budu zajtra ale chcem sa opytat na volnobehu mi to sici ked pridam ma to fakt bombovi zvuk ale ten volnobeh ma to prinom sicat????
NZ - Lada Fans
HaWeR a Ja xD Stačí tolko členou nie?? xD a komu nie nech sa ide ...
PS: biela lada 04 KN znacka a ten napis hore a prefrcal som okolo TAK TO SOM BOL JA JA A MOJA GENOCIDA XD
HaWeR a Ja xD Stačí tolko členou nie?? xD a komu nie nech sa ide ...
PS: biela lada 04 KN znacka a ten napis hore a prefrcal som okolo TAK TO SOM BOL JA JA A MOJA GENOCIDA XD
Za tím "ale" bych pokračoval několika tečkama (.....) O "nepotřebnosti" plechu se přesvěčíš při delší jízdě až Ti ten "bombovi" zvuk vyduní hlavu .Kuklac píše:vyrezali sme vsetok nepotrebny plech ostalo len to co ma fotky budu zajtra ale chcem sa opytat na volnobehu mi to sici ked pridam ma to fakt bombovi zvuk ale
VAZ 2102 r.v.74 1984-1997 "Legenda"
VAZ 21043 r.v.90 1996-White Lady - nyní v GO. VAZ 21044 r.v.96 2007-(muzeum koroze)
VAZ 2106 r.v.78 2008-a dál...
VAZ 2105 r.v.87 12/2012-Rudý dělník
Nikdy neříkejte že to nejde,protože se v zápětí objeví někdo kdo neví že to nejde a udělá to!
VAZ 21043 r.v.90 1996-White Lady - nyní v GO. VAZ 21044 r.v.96 2007-(muzeum koroze)
VAZ 2106 r.v.78 2008-a dál...
VAZ 2105 r.v.87 12/2012-Rudý dělník
Nikdy neříkejte že to nejde,protože se v zápětí objeví někdo kdo neví že to nejde a udělá to!
-
- Příspěvky: 10
- Registrován: úte čer 23, 2009 15:00
- Bydliště: Nové Zámky
- Kontaktovat uživatele:
ten zvuk xD mi ju už mi ju vydunel ale nie od auta xD ale tak každý má nato iný názor, mňe sa to páči xD
[ Komentář přidal: Majo: út srpen 11, 2009 18:21 ]
mal by si si rovno zmenit meno na "xD"
[ Komentář přidal: Majo: út srpen 11, 2009 18:21 ]
mal by si si rovno zmenit meno na "xD"
NZ - Lada Fans
HaWeR a Ja xD Stačí tolko členou nie?? xD a komu nie nech sa ide ...
PS: biela lada 04 KN znacka a ten napis hore a prefrcal som okolo TAK TO SOM BOL JA JA A MOJA GENOCIDA XD
HaWeR a Ja xD Stačí tolko členou nie?? xD a komu nie nech sa ide ...
PS: biela lada 04 KN znacka a ten napis hore a prefrcal som okolo TAK TO SOM BOL JA JA A MOJA GENOCIDA XD
Z mých zkušenosti s otevřeným sáním:
Sprotovní fitr = sportovní motor = kvalitní benzín = kvalitní svíčky = vysoká spotřeba = krátká životnost = sportovní nastavení....
Komu se jedna z těhle věcí nelíbí at se na to vykašle a radši si jde sednout a nedělat nic...
Já měl 1300 na weberu s převrtanýma vzdušníkama a přetryskován, otevřené sání, vyleštěné svody.... Ono filtr sám o sobě nic nezmění, musí se převrtat karbec, vyleštit svody a pustit tam benzínu a vzduchu mnohem víc... Jinak se to musí nastavit tak, aby byla směs bohatší na benzín a svíčky musí mít jiný odtrh a tepelnou hodnotu dle bohatosti směsi... Celý je to potřeba nastavovat nejlépe někde, kde se to dá změřit (já to dělal na emisích s kamarádem) a taky při 90ti stupních teploty.... Výsledek je, že za studena nepojede, bude škytat kuckat, chlastat jako čert, ale jak se zahřeje, tak to dělá divy, jenže to je pak cca 20l na 100km a když to člověk honí tak i mnohem víc, ale na druhou stranu to jde sakra poznat.... Tady Rosta by mohl výprávět a to jsem před ním jel ve 4ech lidech a jen to lechtal na spotřebu.... Jinak tahle úprava kompletně změní zvuk celýho auta a taky celou dynamiku chodu motoru (max Mt někde víš, než původně, což dělá to krátké sání)....
PS: Hoši na vzduch auta nejezděj.... Tot můj neodborný, ale praktický názor na věc.
Sprotovní fitr = sportovní motor = kvalitní benzín = kvalitní svíčky = vysoká spotřeba = krátká životnost = sportovní nastavení....
Komu se jedna z těhle věcí nelíbí at se na to vykašle a radši si jde sednout a nedělat nic...
Já měl 1300 na weberu s převrtanýma vzdušníkama a přetryskován, otevřené sání, vyleštěné svody.... Ono filtr sám o sobě nic nezmění, musí se převrtat karbec, vyleštit svody a pustit tam benzínu a vzduchu mnohem víc... Jinak se to musí nastavit tak, aby byla směs bohatší na benzín a svíčky musí mít jiný odtrh a tepelnou hodnotu dle bohatosti směsi... Celý je to potřeba nastavovat nejlépe někde, kde se to dá změřit (já to dělal na emisích s kamarádem) a taky při 90ti stupních teploty.... Výsledek je, že za studena nepojede, bude škytat kuckat, chlastat jako čert, ale jak se zahřeje, tak to dělá divy, jenže to je pak cca 20l na 100km a když to člověk honí tak i mnohem víc, ale na druhou stranu to jde sakra poznat.... Tady Rosta by mohl výprávět a to jsem před ním jel ve 4ech lidech a jen to lechtal na spotřebu.... Jinak tahle úprava kompletně změní zvuk celýho auta a taky celou dynamiku chodu motoru (max Mt někde víš, než původně, což dělá to krátké sání)....
PS: Hoši na vzduch auta nejezděj.... Tot můj neodborný, ale praktický názor na věc.
- Přílohy
-
- q
- IMG_7014.JPG (24.62 KiB) Zobrazeno 4938 x
XavierX píše:zdravím páni,
po čase som sa rozhodol prerobiť aj ja sanie na priame.
No ostali my v podstate 3 hadičky, na tu 1 asi pôjde ešte oddychový filter.
Ale neviem čo s ostatnými dvomi, či môžu ostať vulne otvorene či tu 2 uzavrieť
a čo s tím tretím?
viď foto *klik*
Láďuš behá zatiaľ dobre
PLS poradte
PS: na aute sa len začínaju robiť upravy preto je to všetko na fotke take zatr*kané
muzu to tak udelat, je to vpoho?Jelen píše:Hadici číslo jedna v klidu zaslep, dvojka ani nevím, k čemu je, ale taky bych ji zaslepil a trojku zaveď pod auto
nebude to od toho chladiče sát teplý vzduch?
co si myslite ostatni?
gulik je pro srandu o vikendech
jo to je pravda -se svou 1600 jsem měl co dělat abych feikimu stačil-ale zase jsem nechtěl bláznit v koloně-jede mu to dooost dobřeFeiky píše:Z mých zkušenosti s otevřeným sáním:
Sprotovní fitr = sportovní motor = kvalitní benzín = kvalitní svíčky = vysoká spotřeba = krátká životnost = sportovní nastavení....
Komu se jedna z těhle věcí nelíbí at se na to vykašle a radši si jde sednout a nedělat nic...
Já měl 1300 na weberu s převrtanýma vzdušníkama a přetryskován, otevřené sání, vyleštěné svody.... Ono filtr sám o sobě nic nezmění, musí se převrtat karbec, vyleštit svody a pustit tam benzínu a vzduchu mnohem víc... Jinak se to musí nastavit tak, aby byla směs bohatší na benzín a svíčky musí mít jiný odtrh a tepelnou hodnotu dle bohatosti směsi... Celý je to potřeba nastavovat nejlépe někde, kde se to dá změřit (já to dělal na emisích s kamarádem) a taky při 90ti stupních teploty.... Výsledek je, že za studena nepojede, bude škytat kuckat, chlastat jako čert, ale jak se zahřeje, tak to dělá divy, jenže to je pak cca 20l na 100km a když to člověk honí tak i mnohem víc, ale na druhou stranu to jde sakra poznat.... Tady Rosta by mohl výprávět a to jsem před ním jel ve 4ech lidech a jen to lechtal na spotřebu.... Jinak tahle úprava kompletně změní zvuk celýho auta a taky celou dynamiku chodu motoru (max Mt někde víš, než původně, což dělá to krátké sání)....
PS: Hoši na vzduch auta nejezděj.... Tot můj neodborný, ale praktický názor na věc.
- Ondra 07
- Příspěvky: 654
- Registrován: stř říj 05, 2005 21:31
- Bydliště: Olomouc / Brno
- Kontaktovat uživatele:
Presne tohle me odrazuje od tuningu lada motoru. Tam neni asi jina cesta pro vykone parametry nez nalejvat benzin po kyblech. Na souteze fajn, ale do provozu je to shit. lepsi cesta je podle me, ve zvyseni ucinnosti soustav. Zapalovanim pocinaje, pres davkovani paliva, vyuziti energie vyfukovych plynu pro preplnovani a minimalizace mechanickych ztrat. Zazehovy motor ma ucinost kolem 30%. 70% energie paliva se nevyuzije, dokonce pusobi parazitne na soustavu. To je silene cislo. Z kazdyho natankovanyho litru (30kc) jakoby jste dvacku hodily do kanalu...Feiky píše:jenže to je pak cca 20l na 100km a když to člověk honí tak i mnohem víc,
Nad timhle by se mel zamyslet kazdej nez se zacne lopotit za vysnenym vykonem, kdesi v nedohlednu.
Souhlasim v plnem rozsahuFeiky píše:Sprotovní fitr = sportovní motor = kvalitní benzín = kvalitní svíčky = vysoká spotřeba = krátká životnost = sportovní nastavení....
Komu se jedna z těhle věcí nelíbí at se na to vykašle a radši si jde sednout a nedělat nic...
...anebo jinej případ, průsek v lese asi na metr širší ne, sráz jako střecha. Šero, mlha, skoro tma. Rozhodl jsem, sjedeš to šusem, sotva odpíchnu je zle hochu námraza jako mejdlo. Zkouším zaplužit, ani zdání...
Vaz 2105
já teda nevím jsem tu sice jako nováček, ale když si tu tak čtu ty starší příspěvky, tak si myslím, že nic pro mě! mám klasiku 2105 z 85 jako druhý majitel po předchozím, který ho používal řekl bych relativně málo, takže mělo tak cca 120000 najeto a relativně zachovalé teď za ty tři roky co ho mám se už blížím k 295000 a jediné co sem na tom udělal byla klasická udržba a pak že jsem vyměnin snad všechny hadice co jsem našel, protože byly spuchřelé a i tak to jede řekl bych dost slušne. 140 není problém a i na těch 150 na dálnici po rovince se dostanu, ale těch 140 to udrží i do mírného kopečka. Konstantně pokud to není nějaký extra stoupák tak udrží 120 tak nevím jestli má cenu cpát tam ořezanej filtr nebo turba když to už takhle při 100+ řve jako kráva, ale jede to dost slušně. Jinak spotřebou jezdim kolem těch 9-10 litrů záleží jak moc tomu dávám.
amiricas, Pokud se honíš za výkonem, tak se to hodí. Pokud chceš auto jenom na ježdění tak stačí normální filtr, nebo pokud chceš investovat tak filtr green do origo airboxu (ten se dá čistit a možná přežije i auto).
Naposledy upravil(a) peet2101 dne čtv led 01, 1970 01:00, celkem upraveno 1 x.
Low and Slow
Teoretik
BA3 2101 *1978
BA3 21011 *1977
East side custom shop za zahradou
__________________________________
Teoretik
BA3 2101 *1978
BA3 21011 *1977
East side custom shop za zahradou
__________________________________
Re: Vaz 2105
pokud to mas jako auto na normalni jezdeni a hodne jezdis dalnice a pokud je to 05 1.3 v seriovem stavu, tak odporucam klasicky postup uprav:amiricas píše:už takhle při 100+ řve jako kráva, ale jede to dost slušně. Jinak spotřebou jezdim kolem těch 9-10 litrů záleží jak moc tomu dávám.
5 stupnova prevodovka
elektricka sahara
bezkontaktni rozdelovac s elektronickym zapalovanim
motor bude tissi o vrtuli chlazeni a cvakani kladivka rozdelovace, bude mit pravidelnejsi chod a konstantnejsi vykony a kdyz tam zaradis petku, tak to pojede i o dost tiseji s mensim trapenim alternatoru, vodni pumpy, rozdelovace a olejoveho cerpadla (nizsi otacky).
VAZ 2104 1.3 1989
Re: Vaz 2105
Tak toto ma dostalo Fakt myslis, ze v tom okolitom kravali ma zmysel riesit cvakanie kladivka rozdelovaca?JmJ píše:...motor bude tissi o ... cvakani kladivka rozdelovace.....
21043(reinkarnacia), 2105 1.3k(svagrov), 2110 1.5 16V, Niva(rozobrata), Chevy Niva 1.7i, Priora1,8+, BMW e36 328iA, Fiat Tempra 2.0i.e, 4x4