Ty vole, to co je? Hladali a nenasli? aku pouzivaju prirucku? Alebo sudruh v togliatii to zabudol namontovat a nasledne to preslo vystupnou kontrolou?viktoria77 píše:Jediné čo neopravili, je klaksón, ku ktorému hľadali kábel a nenašli.
Pekne teda.
Moderátor: Moderátoři
Mozem potvrdit, nie je to nic moc. Ma mojej starej 21043 som maj nejaky skrat vo volante - pri toceni volantom zacal klakson trubit na nechcel prestat. Trapas bol, ked som chcel vyrazit v BA na cestu, nastartoval som, vytocil volant, aby som zisiel z chodnika a TUUUUUUUUUUUUU! Nechel prestat. Trubil aj ked som vypol motor. Ludia na zastavke kukaju, ze co, ja sa snazim nespanikarit a tvarit sa, ze nie som zlodej a ze sa vlastne nic nedeje. Ked nesiel vypnut po 20-30 sekundach, tak som naoko pokojne otvoril kapotu a odpojil konektor. Kudia kukali dalej. Odvtedy nemam klakson a niekedy by sa aj hodil. Aj som rozmyslal, ci si nedam namontovat nejake tlacitko na klakson do kabiny...Wolf píše:Tak teď snad již to bude všechno v pořádku. Jenom by jsi si měla nacvičit ruční odpojení klaksonu, když je to takto, snadno se může stát, že to při jízdě začne houkat.
Opravdu není o co stát, on se už dnes nikdo neotočí, pokud začne houkat popašné zařízení auta, ale na klakson reagují skoro všichni , snad krom hluchých. Právě pokud máš poškozenou izolaci na tom "správném" kablíku, tak stačí máloviktoria77 píše:Trapasy sa stávajú, aj keď nerada by som podobný zažila .