Ty sebou nevozíš náhradní rozdělovač?Maysner píše:me se pri trefeni diry ve vetsi rychlosti uplne rozsypal palec, vicko mi vyselo na dratech dole u vany..........a domu me dotahl otec feldou
Problém s elektrikou
Moderátor: Moderátoři
- Křečík Barbuška
- Příspěvky: 11040
- Registrován: ned srp 29, 2004 09:01
- Bydliště: Brno
Lada Granta Liftback 1,6 16V - skoro normální auto
Lada Kalina 1117 1,6 8V - neopodstatněné a nenaplněné naděje
ex VAZ 2105, VAZ 2104, VAZ 2107
Lada Kalina 1117 1,6 8V - neopodstatněné a nenaplněné naděje
ex VAZ 2105, VAZ 2104, VAZ 2107
Mi se kdysi taky rozpadlo víčko i s palcem rozdělovače a musel jsem se nachat domů odáhnout. Od té doby to sebou vozím náhradní. Dokonce i teď, když mám stříkačku .Koko Loko píše:Ty sebou nevozíš náhradní rozdělovač?Maysner píše:me se pri trefeni diry ve vetsi rychlosti uplne rozsypal palec, vicko mi vyselo na dratech dole u vany..........a domu me dotahl otec feldou
grepak.s máš tam rozdělovač, co tam patří? nemáš tam ten s kratší hřídelkou?[/b]
►Stodolní II◄
Expedice Estonia 2010
Iniciátor všeho zlého! Bacha na mě!
Život je tak rozmanitý. Každej den mě nasere někdo jinej.
Octavia combi 1,9tdi
Vaz 21073 1,7i, r.v. 1998 až 5.3.2012 prodáno
Vaz 21073 1,7i, r.v. 1996 - 19.2.2012 až 20.2.2012 prodáno
Vaz 2107 1,5 AXTEC, LPG r.v.1995 - 3.6.2008 až 3.6.2008
Expedice Estonia 2010
Iniciátor všeho zlého! Bacha na mě!
Život je tak rozmanitý. Každej den mě nasere někdo jinej.
Octavia combi 1,9tdi
Vaz 21073 1,7i, r.v. 1998 až 5.3.2012 prodáno
Vaz 21073 1,7i, r.v. 1996 - 19.2.2012 až 20.2.2012 prodáno
Vaz 2107 1,5 AXTEC, LPG r.v.1995 - 3.6.2008 až 3.6.2008
Ale hej to auto jelo jak ďábel...Normálka sem jel, 1,2,3,4 bezproblem trhal...Pak na poli to asi ve 20 km/h hupslo pres traktorovy koleje a chciplo to, a uz to nende nastartovat... Obcas si streli do vejfuku ...Tak fakt nwvim... To normalka jelo jak dabel fakt a najednou hups a konec...Ivo píše:Mi se kdysi taky rozpadlo víčko i s palcem rozdělovače a musel jsem se nachat domů odáhnout. Od té doby to sebou vozím náhradní. Dokonce i teď, když mám stříkačku .Koko Loko píše:Ty sebou nevozíš náhradní rozdělovač?Maysner píše:me se pri trefeni diry ve vetsi rychlosti uplne rozsypal palec, vicko mi vyselo na dratech dole u vany..........a domu me dotahl otec feldou
grepak.s máš tam rozdělovač, co tam patří? nemáš tam ten s kratší hřídelkou?[/b]
grepak.s, Tvůj popis průběhu závady ještě víc nahrává Ivošově dedukci o krátké hřídeli rozdělovače. Jestliže jsi měl v 15kovém nebo 16kovém bloku daný rozdělovač pro 1200/1300, který má kratší hřídel, mohlo to ako-tako fungovat. Pak ale právě stačí velký otřes (nadskočení auta) a hřídelka se vůči ozubenému kolu unašeče protočí a tím pádem máš špatné časování zapalování.
Takže za
1. shoď víčko rozdělovače a skoukni palec. Pokud máš náhradní, tak ho vyměň a zkus nastartovat.
2. nastav motor na výchozí značku a zkontroluj, jestli palec ukazuje na čtvrtý (nebo první) válec.
3. rozdělovač vyndej ven a podívej se na tisícihran, jestli není jeho koneček ojetý.
4. změř vzdálenost mezi koncem hřídelky a dosedací plochou rozdělovače. Pokud naměříš něco kolem 127mm, tak máš rozdělovač pro 1200/1300. U rozdělovače pro 1500/1600 musíš naměřit zhruba 136mm.
Takže za
1. shoď víčko rozdělovače a skoukni palec. Pokud máš náhradní, tak ho vyměň a zkus nastartovat.
2. nastav motor na výchozí značku a zkontroluj, jestli palec ukazuje na čtvrtý (nebo první) válec.
3. rozdělovač vyndej ven a podívej se na tisícihran, jestli není jeho koneček ojetý.
4. změř vzdálenost mezi koncem hřídelky a dosedací plochou rozdělovače. Pokud naměříš něco kolem 127mm, tak máš rozdělovač pro 1200/1300. U rozdělovače pro 1500/1600 musíš naměřit zhruba 136mm.