Lada 1800 kk
Moderátor: Moderátoři
To Saša: to jméno firmy by to chtělo zjistit...
To Petr HC: To je hezký udělátko, když budu mít dost času, tak bych si to vyzkoušel. Jak velkej průhyb hadice by měl stačit?
To Vasek:
Dif: 32
Hl. trysky 130
emulzky si nepamatuju
vzdušníky 180
volnoběžka 45.
Jízda byla v pohodě, táhne to odspodu líp než ozon, plynule do vysokejch a tam to jede taky trochu líp. Volnoběh je taky pěknej...
To Petr HC: To je hezký udělátko, když budu mít dost času, tak bych si to vyzkoušel. Jak velkej průhyb hadice by měl stačit?
To Vasek:
Dif: 32
Hl. trysky 130
emulzky si nepamatuju
vzdušníky 180
volnoběžka 45.
Jízda byla v pohodě, táhne to odspodu líp než ozon, plynule do vysokejch a tam to jede taky trochu líp. Volnoběh je taky pěknej...
VAZ 1800kk na prvočinitele
Asi jsi myslel průměr - ještě přesněji světlost - tak tedy co nejmenší 2 - 3 mm (kvůli min.množství oleje). Hadičku připevníš např. průhlednou Isolepou na laťku, ohyb dole,obě strany těsně vedle sebe (měli jsme to asi 1 m vysoké - co se vejde do auta) a konce do sacího potrubí za oba karby. Celkem asi 4 m hadičky.Pája píše: To Petr HC: To je hezký udělátko, když budu mít dost času, tak bych si to vyzkoušel. Jak velkej průhyb hadice by měl stačit? ...
- VaSek
- Příspěvky: 227
- Registrován: pát čer 04, 2004 11:53
- Bydliště: Dvůr Králové
- Kontaktovat uživatele:
.... tak kde je problém?Pája píše: To Vasek:
Dif: 32
Hl. trysky 130
emulzky si nepamatuju
vzdušníky 180
volnoběžka 45.
Jízda byla v pohodě, táhne to odspodu líp než ozon, plynule do vysokejch a tam to jede taky trochu líp. Volnoběh je taky pěknej...
Tak to vypadá přesně tak jak jsi psal, trochu víc než je potřeba, ale zásadní problém tam není. Celková sestava teda vypadá - sání sidedrafty, palice se velkými kanály a ventily, vačka 270st. a výfuk 50mm systém?
Jak jsem psal doladěním klapek už koně nezískáš, zklidní se chod a práce motoru při částečným zatížení. Teď bych to viděl buď na širokopásmovou lambda sondu a po chvíli víš na čem seš nebo brzdu a sadu trysek a vzdušníků kolem tvýho osazení a zkoušet a zkoušet.
S pozdravem
VaSek (ex Vaz 2107,ex Fiat Bravo GT, Fiat 124 Spider, Fiat Coupé 2.0 16VT, Subaru Outback 3.0 H6)
VaSek (ex Vaz 2107,ex Fiat Bravo GT, Fiat 124 Spider, Fiat Coupé 2.0 16VT, Subaru Outback 3.0 H6)
Nno,rozhozený klapky na mojí bývalé motorce napáchali docela solidní propad výkonu v celým rozsahu použitelných otáček(4000 - 110000).Byl to 4-válec 600ccm a pro každej válec vlastní rovnotlakej karb Mikuny.Weber je taky rovnotlakej?
Na současném stroji je propad taky silně markantní(je to ještě umocněný nevyvážeností chodu dvouválcového velkoobjemového motoru-1350 ccm)
Pokud je ovšem weber normální karburátor a neobohacuje směs v závislosti na rozdílu tlaku před a za klapkou,tak to takovej vliv asi mít nebude.
Na současném stroji je propad taky silně markantní(je to ještě umocněný nevyvážeností chodu dvouválcového velkoobjemového motoru-1350 ccm)
Pokud je ovšem weber normální karburátor a neobohacuje směs v závislosti na rozdílu tlaku před a za klapkou,tak to takovej vliv asi mít nebude.
2103 - красное октябрь
21061 - экспедиционной машине/էքսպեդիցիոն մեքենա/საექსპედიციო მანქანა
2101 - Lahváček (Echt veterán 1975)
21061 - экспедиционной машине/էքսպեդիցիոն մեքենա/საექსპედიციო მანქანა
2101 - Lahváček (Echt veterán 1975)
- VaSek
- Příspěvky: 227
- Registrován: pát čer 04, 2004 11:53
- Bydliště: Dvůr Králové
- Kontaktovat uživatele:
Samozřejmě to musí být seřízený, o tom žádná. Jenže na rozdíl od motocyklovýho karburátoru s proměnným difuzorem rozhoduje u weberu (pokud není ten rozdíl skutečně brutální) při plnejch klapkách o směsi pouze velikost difuzoru, hlavní tryska a vzdušník.Pája píše:Weber je jednoduchej, nemá ty podtlakový šoupátka. No ale stejně to asi zajedu srovnat...
S pozdravem
VaSek (ex Vaz 2107,ex Fiat Bravo GT, Fiat 124 Spider, Fiat Coupé 2.0 16VT, Subaru Outback 3.0 H6)
VaSek (ex Vaz 2107,ex Fiat Bravo GT, Fiat 124 Spider, Fiat Coupé 2.0 16VT, Subaru Outback 3.0 H6)
viděl jsem ,slyšel jsem,řídil jsem,nevěřil jsem,takovej mazec a jakej to má zátah a jak to jde do otáček -slušně to mačká do sedadla -a pája říkal -dneska mě ta kára nějak nejede............ ještě nastříkat na bílo a na střechu nápis TAXI..........
když jsem byl malý vozili mě ladou a od té doby....
Dneska sem se byl ujistit, že jsem na správné cestě...
- Přílohy
-
- Lada 1800 20091031 - 4.pdf
- (9.34 KiB) Staženo 407 x
VAZ 1800kk na prvočinitele
- Luděk Musil
- Příspěvky: 10570
- Registrován: úte čer 01, 2004 07:55
- Bydliště: Vyškov/Rašov
- Kontaktovat uživatele:
80 kilowatt ve špičce vypadá velmi slušně a krouťák na 150 taky dobrý.
1,7i má v základu 63 kW a 130 Nm. Já při (teoretických) propočtech na mou "seriovou" osmnáctku živenou standart vstřikováním počítal s výkonem cca 70 kW.
Pájo - dobrá práce! L.
1,7i má v základu 63 kW a 130 Nm. Já při (teoretických) propočtech na mou "seriovou" osmnáctku živenou standart vstřikováním počítal s výkonem cca 70 kW.
Pájo - dobrá práce! L.
21011 -> (78) 84-99; 2103 -> (78) 99-04; 21073 -> (96) 04-07; 21044 -> (99) 07-13; 21044 -> (96) 12-16; Granta bílá -> 16-?; Vesta SW cross barvy Phantom (19) 20-?; 21011 - veterán (75) 12-?
Nemožné na počkání, zázraky do 3 dnů ´
Nemožné na počkání, zázraky do 3 dnů ´
me se to zas zda nejak malo. na to co to ma za upravy a cim je to krmeny
ludek m. ty bys tomu pomohl lepsim vyfukem. hodne ti to ten motor dusi
ludek m. ty bys tomu pomohl lepsim vyfukem. hodne ti to ten motor dusi
E36 330i coupe skoro Alpina, Mauritiusblau Metallic - Crash Packet
Dokud karu nerozdelas, nevis o ni nic
Chatka 12 forever
Buková Drift Challenge Team
Romania team 2009
Dokud karu nerozdelas, nevis o ni nic
Chatka 12 forever
Buková Drift Challenge Team
Romania team 2009
Asi fakt blbý dotaz....ale těch 80 kW je na kolech,nebo čistě motor? A v techničácích je taky výkon na kolech nebo jen motor?
[ Komentář přidal: Hurikán: po listopad 02, 2009 20:25 ]
V TP se vždy uvádí výkon motoru. Však kolonka je taky v části vyhrazené pro údaje motoru.
[ Komentář přidal: Hurikán: po listopad 02, 2009 20:25 ]
V TP se vždy uvádí výkon motoru. Však kolonka je taky v části vyhrazené pro údaje motoru.
Lada 21044i r.v. 1997 "Láďa"
Lada 2105 r.v. 1984 "Ivan"
http://www.spotreby.cz/sigs/ico_1_3751.gif
http://www.flickr.com/photos/minicoopercz/
Akce roku: Ke každému vozu Lada, svářečka MIG/MAG Zdarma!!!!
Tři Sestry Lada Gang
Lada 2105 r.v. 1984 "Ivan"
http://www.spotreby.cz/sigs/ico_1_3751.gif
http://www.flickr.com/photos/minicoopercz/
Akce roku: Ke každému vozu Lada, svářečka MIG/MAG Zdarma!!!!
Tři Sestry Lada Gang
to je fakt- hele pájo a co vyměnit přebroušenou vačku za ostrou-SCHRICK-sice to bude stát nějaký € ale když máš na opici musíš mít i na banány-myslím že potom to bude krmený opravdu důkladně-pořád mám dojem že přebroušená vačice nic neřeší-ventil nezůstane dost dlouho a dostatečně otevřenej-a nebo bych mrknul na net a nechal navařit a obrobit seriovou vačku-udělat úhly jako na ostrý-můj otec měl kdysi f 125 1600 2 OHC a měl ohoblovaný vačky -a nechal si udělat renovaci-ohoblovaný vačky obrousili navařili materiálem obrobili,zanitridovali,obrousili na čisto a byloPája píše:Tohle auto nebude nikdy hotový.Hurikán píše: Už to takhle necháš, nebi budeš ještě zkoušet laborovat?