Lada 1800 kk

Moderátor: Moderátoři

Odpovědět
Pája
Příspěvky: 991
Registrován: ned čer 06, 2004 19:51
Bydliště: Pardubice
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Pája »

To Saša: to jméno firmy by to chtělo zjistit...

To Petr HC: To je hezký udělátko, když budu mít dost času, tak bych si to vyzkoušel. Jak velkej průhyb hadice by měl stačit?

To Vasek:
Dif: 32
Hl. trysky 130
emulzky si nepamatuju
vzdušníky 180
volnoběžka 45.
Jízda byla v pohodě, táhne to odspodu líp než ozon, plynule do vysokejch a tam to jede taky trochu líp. Volnoběh je taky pěknej...
VAZ 1800kk na prvočinitele
Uživatelský avatar
Petr HC
Příspěvky: 2295
Registrován: stř lis 21, 2007 11:27
Bydliště: Hořice

Příspěvek od Petr HC »

Pája píše: To Petr HC: To je hezký udělátko, když budu mít dost času, tak bych si to vyzkoušel. Jak velkej průhyb hadice by měl stačit? ...
Asi jsi myslel průměr - ještě přesněji světlost - tak tedy co nejmenší 2 - 3 mm (kvůli min.množství oleje). Hadičku připevníš např. průhlednou Isolepou na laťku, ohyb dole,obě strany těsně vedle sebe (měli jsme to asi 1 m vysoké - co se vejde do auta) a konce do sacího potrubí za oba karby. Celkem asi 4 m hadičky.
Uživatelský avatar
VaSek
Příspěvky: 227
Registrován: pát čer 04, 2004 11:53
Bydliště: Dvůr Králové
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od VaSek »

Pája píše: To Vasek:
Dif: 32
Hl. trysky 130
emulzky si nepamatuju
vzdušníky 180
volnoběžka 45.
Jízda byla v pohodě, táhne to odspodu líp než ozon, plynule do vysokejch a tam to jede taky trochu líp. Volnoběh je taky pěknej...
.... tak kde je problém? :)
Tak to vypadá přesně tak jak jsi psal, trochu víc než je potřeba, ale zásadní problém tam není. Celková sestava teda vypadá - sání sidedrafty, palice se velkými kanály a ventily, vačka 270st. a výfuk 50mm systém?
Jak jsem psal doladěním klapek už koně nezískáš, zklidní se chod a práce motoru při částečným zatížení. Teď bych to viděl buď na širokopásmovou lambda sondu a po chvíli víš na čem seš nebo brzdu a sadu trysek a vzdušníků kolem tvýho osazení a zkoušet a zkoušet.
S pozdravem
VaSek (ex Vaz 2107,ex Fiat Bravo GT, Fiat 124 Spider, Fiat Coupé 2.0 16VT, Subaru Outback 3.0 H6)
Uživatelský avatar
dusin
Příspěvky: 1023
Registrován: čtv srp 26, 2004 17:42
Bydliště: Libomyšl
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od dusin »

Nno,rozhozený klapky na mojí bývalé motorce napáchali docela solidní propad výkonu v celým rozsahu použitelných otáček(4000 - 110000).Byl to 4-válec 600ccm a pro každej válec vlastní rovnotlakej karb Mikuny.Weber je taky rovnotlakej?

Na současném stroji je propad taky silně markantní(je to ještě umocněný nevyvážeností chodu dvouválcového velkoobjemového motoru-1350 ccm)

Pokud je ovšem weber normální karburátor a neobohacuje směs v závislosti na rozdílu tlaku před a za klapkou,tak to takovej vliv asi mít nebude.
2103 - красное октябрь
21061 - экспедиционной машине/էքսպեդիցիոն մեքենա/საექსპედიციო მანქანა
2101 - Lahváček (Echt veterán 1975)
Pája
Příspěvky: 991
Registrován: ned čer 06, 2004 19:51
Bydliště: Pardubice
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Pája »

Weber je jednoduchej, nemá ty podtlakový šoupátka. No ale stejně to asi zajedu srovnat...
VAZ 1800kk na prvočinitele
Uživatelský avatar
VaSek
Příspěvky: 227
Registrován: pát čer 04, 2004 11:53
Bydliště: Dvůr Králové
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od VaSek »

Pája píše:Weber je jednoduchej, nemá ty podtlakový šoupátka. No ale stejně to asi zajedu srovnat...
Samozřejmě to musí být seřízený, o tom žádná. Jenže na rozdíl od motocyklovýho karburátoru s proměnným difuzorem rozhoduje u weberu (pokud není ten rozdíl skutečně brutální) při plnejch klapkách o směsi pouze velikost difuzoru, hlavní tryska a vzdušník.
S pozdravem
VaSek (ex Vaz 2107,ex Fiat Bravo GT, Fiat 124 Spider, Fiat Coupé 2.0 16VT, Subaru Outback 3.0 H6)
Uživatelský avatar
dusin
Příspěvky: 1023
Registrován: čtv srp 26, 2004 17:42
Bydliště: Libomyšl
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od dusin »

tak to potom jo.Neměl jsem weber nikdy v ruce,tak dík za osvětu.
2103 - красное октябрь
21061 - экспедиционной машине/էքսպեդիցիոն մեքենա/საექსპედიციო მანქანა
2101 - Lahváček (Echt veterán 1975)
rosta
Příspěvky: 1417
Registrován: ned led 07, 2007 12:53
Bydliště: Moravany u Holic

Příspěvek od rosta »

viděl jsem ,slyšel jsem,řídil jsem,nevěřil jsem,takovej mazec a jakej to má zátah a jak to jde do otáček -slušně to mačká do sedadla -a pája říkal -dneska mě ta kára nějak nejede............ ještě nastříkat na bílo a na střechu nápis TAXI.......... :thumbright: :thumbleft:
když jsem byl malý vozili mě ladou a od té doby....
Pája
Příspěvky: 991
Registrován: ned čer 06, 2004 19:51
Bydliště: Pardubice
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Pája »

Dneska sem se byl ujistit, že jsem na správné cestě...
Přílohy
Lada 1800 20091031 - 4.pdf
(9.34 KiB) Staženo 407 x
VAZ 1800kk na prvočinitele
Uživatelský avatar
Hurikán
Příspěvky: 5802
Registrován: čtv úno 17, 2005 11:07
Bydliště: Brno
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Hurikán »

No, pásmo od 3.000 do 5.000 vypadá velmi pěkně. A hodnoty obecně jsou docela slušné. ;)

Už to takhle necháš, nebi budeš ještě zkoušet laborovat?
Моя фотогалерея здесь.

Я слежу за тобой. Всегда!
Obrázek
Pája
Příspěvky: 991
Registrován: ned čer 06, 2004 19:51
Bydliště: Pardubice
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Pája »

Hurikán píše: Už to takhle necháš, nebi budeš ještě zkoušet laborovat?
Tohle auto nebude nikdy hotový.
VAZ 1800kk na prvočinitele
Uživatelský avatar
Luděk Musil
Příspěvky: 10570
Registrován: úte čer 01, 2004 07:55
Bydliště: Vyškov/Rašov
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Luděk Musil »

80 kilowatt ve špičce vypadá velmi slušně a krouťák na 150 taky dobrý.
1,7i má v základu 63 kW a 130 Nm. Já při (teoretických) propočtech na mou "seriovou" osmnáctku živenou standart vstřikováním počítal s výkonem cca 70 kW.
Pájo - dobrá práce! L.
21011 -> (78) 84-99; 2103 -> (78) 99-04; 21073 -> (96) 04-07; 21044 -> (99) 07-13; 21044 -> (96) 12-16; Granta bílá -> 16-?; Vesta SW cross barvy Phantom (19) 20-?; 21011 - veterán (75) 12-?
Nemožné na počkání, zázraky do 3 dnů ´
Maysner
Příspěvky: 3209
Registrován: čtv črc 06, 2006 13:22
Bydliště: Brno

Příspěvek od Maysner »

me se to zas zda nejak malo. na to co to ma za upravy a cim je to krmeny :roll:

ludek m. ty bys tomu pomohl lepsim vyfukem. hodne ti to ten motor dusi
E36 330i coupe skoro Alpina, Mauritiusblau Metallic - Crash Packet
Dokud karu nerozdelas, nevis o ni nic :-P

Chatka 12 forever
Buková Drift Challenge Team
Romania team 2009
Cooper
Příspěvky: 1070
Registrován: úte črc 21, 2009 16:54
Bydliště: Ostrava

Příspěvek od Cooper »

Asi fakt blbý dotaz....ale těch 80 kW je na kolech,nebo čistě motor? A v techničácích je taky výkon na kolech nebo jen motor?

[ Komentář přidal: Hurikán: po listopad 02, 2009 20:25 ]
V TP se vždy uvádí výkon motoru. Však kolonka je taky v části vyhrazené pro údaje motoru. ;)
Lada 21044i r.v. 1997 "Láďa"
Lada 2105 r.v. 1984 "Ivan"

http://www.spotreby.cz/sigs/ico_1_3751.gif

http://www.flickr.com/photos/minicoopercz/

Akce roku: Ke každému vozu Lada, svářečka MIG/MAG Zdarma!!!!

Tři Sestry Lada Gang
rosta
Příspěvky: 1417
Registrován: ned led 07, 2007 12:53
Bydliště: Moravany u Holic

Příspěvek od rosta »

Pája píše:
Hurikán píše: Už to takhle necháš, nebi budeš ještě zkoušet laborovat?
Tohle auto nebude nikdy hotový.
to je fakt- hele pájo a co vyměnit přebroušenou vačku za ostrou-SCHRICK-sice to bude stát nějaký € ale když máš na opici musíš mít i na banány-myslím že potom to bude krmený opravdu důkladně-pořád mám dojem že přebroušená vačice nic neřeší-ventil nezůstane dost dlouho a dostatečně otevřenej-a nebo bych mrknul na net a nechal navařit a obrobit seriovou vačku-udělat úhly jako na ostrý-můj otec měl kdysi f 125 1600 2 OHC a měl ohoblovaný vačky -a nechal si udělat renovaci-ohoblovaný vačky obrousili navařili materiálem obrobili,zanitridovali,obrousili na čisto a bylo :idea:
Odpovědět

Zpět na „Zajímavé úpravy a vylepšení“