Jestliže je rádio i pojistka v pořádku, tak zbývá jedině kabel vedoucí k rádiu, ten musí být někde přerušenej. Může být přerušená i kostra. V jiném případě mě napadá jedině to že neni v pořádku buď rádio, nebo pojistka
Lada 2103 r.v.77 "Hranatá nádhera"
Lada 2107 r.v.86 štrejchnutá tankem
Já chci jenom jezdit. Já CHCI!!!
My Other Car Is A Millennium Falcon
člen Ladaklub ultras
Rádio je prý na 100% v pořádku,pojistka od něj je nevím proč na 32V.
Zkusím nějak prohlédnout kabel,zase lámat v v palubovce.Stačí už jen cvakající tachometr.
32V ? co to tam mas za pojistku? radio zkusis jednoduse. vezmi radio, dva draty a sup k baterce. kdyz se rozsviti tak mas nekde chybu v kabelech. kdyz nebude delat nic je to radiem
E36 330i coupe skoro Alpina, Mauritiusblau Metallic - Crash Packet Dokud karu nerozdelas, nevis o ni nic
Chatka 12 forever
Buková Drift Challenge Team
Romania team 2009
Cory píše:Veverka, a zapalovac ti funguje? malo by to byt na jednu poistku
ano.ještě zajímavost-rádio do jara nešlo(šlo jen jeden den po koupi Vazu),po osazení novou bateríí šlo už vždy.V Trnavě jsem vjel do pole a v tu ránu už to nešlo.
Ano jednoduchá rada . Žárovkou ověř jestli Ti jde + až k rádiu taktéž ověř kostru (do rádia jde 2x plus) . Tyhle "dva" plusy mohou být spojeny dohromady a dány na stálé + . (většinou červený a žlutý - nemusí platit vždy) .
A to že je na pojistce napsáno 32V nech koni - má větší hlavu . Je to pouze proto že nesmí být použita třeba pro síťové napětí - kvůli izolaci . Jinak 2A je pro dobré rádio málo . Ale hrát to bude .
VAZ 2102 r.v.74 1984-1997 "Legenda"
VAZ 21043 r.v.90 1996-White Lady - nyní v GO. VAZ 21044 r.v.96 2007-(muzeum koroze)
VAZ 2106 r.v.78 2008-a dál...
VAZ 2105 r.v.87 12/2012-Rudý dělník
Nikdy neříkejte že to nejde,protože se v zápětí objeví někdo kdo neví že to nejde a udělá to!