Lada 21061 Crvena Zvezda
Moderátor: Moderátoři
- radek mb
- Příspěvky: 5189
- Registrován: sob zář 18, 2004 01:38
- Bydliště: okr.MB
- Kontaktovat uživatele:
Takže rozdíl mezi 1500a 1700 je opravdu znatelný, a to si myslím,že motor není úplně ideálně nastavený.
Hlavní klad 1,7 je tah do kopce.Například jsem porovnával ,jak to pojede ve známém kopci zvaném Mohelničák.S 1,5 jsem zhruba v půli kopce musel z 5 podřadit na 4,aby mě to drželo rychlost 100 km/h.A to jsem jel bez zátěže a sám.S 1,7 jsem to zvládnul na pětku,auto i lehonce zrychlovalo a to se mnou cestovala ještě manželka s dítětem.
Spotřeba je zhruba stejná,na dálku něco malinko přes 7 l/ 100km.
Jinak jsem chtěl poděkovat Ivošovi za velkou pomoc při výměně motoru a dalších drobných opravách mého auta.Není nad víkend strávený v garáži ve Vratimově .A taky Atexovi a Koprovi za jejich společnost
Hlavní klad 1,7 je tah do kopce.Například jsem porovnával ,jak to pojede ve známém kopci zvaném Mohelničák.S 1,5 jsem zhruba v půli kopce musel z 5 podřadit na 4,aby mě to drželo rychlost 100 km/h.A to jsem jel bez zátěže a sám.S 1,7 jsem to zvládnul na pětku,auto i lehonce zrychlovalo a to se mnou cestovala ještě manželka s dítětem.
Spotřeba je zhruba stejná,na dálku něco malinko přes 7 l/ 100km.
Jinak jsem chtěl poděkovat Ivošovi za velkou pomoc při výměně motoru a dalších drobných opravách mého auta.Není nad víkend strávený v garáži ve Vratimově .A taky Atexovi a Koprovi za jejich společnost
EAST RUNNER БРИГАДА.
ŠKODA Octavia II 1,9 TDi
Bratrstvo Vana Tallinn
/ KAWASAKI KLE 500 ČZ 175/477 ČZ 250/485 ČZ 175/487
ŠKODA Octavia II 1,9 TDi
Bratrstvo Vana Tallinn
/ KAWASAKI KLE 500 ČZ 175/477 ČZ 250/485 ČZ 175/487
ja tam mam trysku 135, vzdusnik 170, na druhej komore vzdusnik 150 a trysku 162. A 2. komoru prerobenu na mechaniku 1,7ka s 1,5kovym karbom ide lenivo.
Lada 2171 Priora 1,6 MPi (2013), Lada 2105 v regenerácii (1985), Lada 21044 1,9 MPi (1998), Škoda Felícia 1,3 SPi - 40kw (1996), 2 x Babetta 210 (1984,1988), Simson 70 ccm (1989), Zetor 4011 (1966)
- radek mb
- Příspěvky: 5189
- Registrován: sob zář 18, 2004 01:38
- Bydliště: okr.MB
- Kontaktovat uživatele:
Čili bude potřeba ještě přetryskovat a znovu nastavit karburátor.Pokud je to tak,že 1,7 s tím 1,5 krbecem je líná a mě už to teď připadá,že je to docela živý,tak po výměně trysek a vzdušníků by to teoreticky mělo být ještě svižnější.To by bylo docela fajn
EAST RUNNER БРИГАДА.
ŠKODA Octavia II 1,9 TDi
Bratrstvo Vana Tallinn
/ KAWASAKI KLE 500 ČZ 175/477 ČZ 250/485 ČZ 175/487
ŠKODA Octavia II 1,9 TDi
Bratrstvo Vana Tallinn
/ KAWASAKI KLE 500 ČZ 175/477 ČZ 250/485 ČZ 175/487
For EMI . Je jiný blok u kterého nedělali nálitek pro měrku Je to na výrobu jednoduší a nemusí jednou frézovat ,
VAZ 2102 r.v.74 1984-1997 "Legenda"
VAZ 21043 r.v.90 1996-White Lady - nyní v GO. VAZ 21044 r.v.96 2007-(muzeum koroze)
VAZ 2106 r.v.78 2008-a dál...
VAZ 2105 r.v.87 12/2012-Rudý dělník
Nikdy neříkejte že to nejde,protože se v zápětí objeví někdo kdo neví že to nejde a udělá to!
VAZ 21043 r.v.90 1996-White Lady - nyní v GO. VAZ 21044 r.v.96 2007-(muzeum koroze)
VAZ 2106 r.v.78 2008-a dál...
VAZ 2105 r.v.87 12/2012-Rudý dělník
Nikdy neříkejte že to nejde,protože se v zápětí objeví někdo kdo neví že to nejde a udělá to!
Ono tedy popravdě tím odvětráním vždycky proudil olej do sacího traktu. První inovace - zešikmení spodní hrany odlučovače asi příliš nepomohla. Tipoval bych, že hlavní příčina této inovace bude někde tady. Samozřejmě čím méně otvorů v bloku, tím lépe, takže to asi bude hned číslo dvě.
Жигули ВАЗ 2103 1.5/55,4 kW белый (сделано в 1974 г.) оу йеах гуд джоб ёлки-палки t.č. odstraněny dva metráky pavučin, vrčí a jezdí kolem bloku
Toyota Corolla LiftBack 1.3/65 kW deep turquoise
Toyota Corolla HB 3D 1.3/55 kW red
Toyota Corolla LiftBack 1.3/65 kW deep turquoise
Toyota Corolla HB 3D 1.3/55 kW red
Hlavně ať motor slouží, tak jak má.radek mb píše:Jinak jsem chtěl poděkovat Ivošovi za velkou pomoc při výměně motoru a dalších drobných opravách mého auta.
Akorád jsem po těch víkendech dost unavený. Vždycky jsem chtěl, aby se chodilo do práce jen dva dny a pět dnů byl víkend. Teď už to nechci. Ty dva dny, by mi regeneraci sil nestačilo .radek mb píše:Není nad víkend strávený v garáži ve Vratimově
►Stodolní II◄
Expedice Estonia 2010
Iniciátor všeho zlého! Bacha na mě!
Život je tak rozmanitý. Každej den mě nasere někdo jinej.
Octavia combi 1,9tdi
Vaz 21073 1,7i, r.v. 1998 až 5.3.2012 prodáno
Vaz 21073 1,7i, r.v. 1996 - 19.2.2012 až 20.2.2012 prodáno
Vaz 2107 1,5 AXTEC, LPG r.v.1995 - 3.6.2008 až 3.6.2008
Expedice Estonia 2010
Iniciátor všeho zlého! Bacha na mě!
Život je tak rozmanitý. Každej den mě nasere někdo jinej.
Octavia combi 1,9tdi
Vaz 21073 1,7i, r.v. 1998 až 5.3.2012 prodáno
Vaz 21073 1,7i, r.v. 1996 - 19.2.2012 až 20.2.2012 prodáno
Vaz 2107 1,5 AXTEC, LPG r.v.1995 - 3.6.2008 až 3.6.2008
Jsem se zůčastnil výměny, Radkův motor je již v mém voze a neodpustím si jedno foto budovatelské činnosti
TŘI SESTRY <III> LADA GANG
LADA 21061 (1.7-5q od Kinga) -1986
MERCEDES BENZ W124 220E -1993
SIMSON S51 -1990
FORD GRANADA ESTATE 2.0 4V-1984
http://fotoalba.cz/Kopr21061
http://kopr21061.rajce.idnes.cz/
LED ZEPPELIN
LADA 21061 (1.7-5q od Kinga) -1986
MERCEDES BENZ W124 220E -1993
SIMSON S51 -1990
FORD GRANADA ESTATE 2.0 4V-1984
http://fotoalba.cz/Kopr21061
http://kopr21061.rajce.idnes.cz/
LED ZEPPELIN