Lada 21061 Crvena Zvezda

Moderátor: Moderátoři

Odpovědět
Uživatelský avatar
Atex
Příspěvky: 1826
Registrován: sob led 13, 2007 17:22
Bydliště: Frýdek-Místek
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Atex »

¨tyjo to musi byt masakr, uz se tesim az uvidim na sprintech :-)
Fiat Coupe 16VT+ - T3/4 powered - Simota intake, Big intercooler - Prosport EBC + Defi Boost Gauge - Free 2.5' exhaust - ext. Wastegate, Walbro 255 - Unit managed by lanciahf.eu

Lada 2106, 2006 - 2013 Konec

Bratrstvo Vana Tallinn
Uživatelský avatar
radek mb
Příspěvky: 5189
Registrován: sob zář 18, 2004 01:38
Bydliště: okr.MB
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od radek mb »

Takže rozdíl mezi 1500a 1700 je opravdu znatelný, a to si myslím,že motor není úplně ideálně nastavený.

Hlavní klad 1,7 je tah do kopce.Například jsem porovnával ,jak to pojede ve známém kopci zvaném Mohelničák.S 1,5 jsem zhruba v půli kopce musel z 5 podřadit na 4,aby mě to drželo rychlost 100 km/h.A to jsem jel bez zátěže a sám.S 1,7 jsem to zvládnul na pětku,auto i lehonce zrychlovalo a to se mnou cestovala ještě manželka s dítětem.

Spotřeba je zhruba stejná,na dálku něco malinko přes 7 l/ 100km.

Jinak jsem chtěl poděkovat Ivošovi za velkou pomoc při výměně motoru a dalších drobných opravách mého auta.Není nad víkend strávený v garáži ve Vratimově :D.A taky Atexovi a Koprovi za jejich společnost :)
Přílohy
DSC08063.JPG
EAST RUNNER БРИГАДА.
ŠKODA Octavia II 1,9 TDi
Bratrstvo Vana Tallinn
/ KAWASAKI KLE 500 ČZ 175/477 ČZ 250/485 ČZ 175/487
Cory
Příspěvky: 11606
Registrován: stř čer 14, 2006 17:14
Bydliště: Snina/Košice

Příspěvek od Cory »

Dufam, ze si nenechal karburator s tryskami pre 1,5 :)
Lada 2171 Priora 1,6 MPi (2013), Lada 2105 v regenerácii (1985), Lada 21044 1,9 MPi (1998), Škoda Felícia 1,3 SPi - 40kw (1996), 2 x Babetta 210 (1984,1988), Simson 70 ccm (1989), Zetor 4011 (1966)
Uživatelský avatar
radek mb
Příspěvky: 5189
Registrován: sob zář 18, 2004 01:38
Bydliště: okr.MB
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od radek mb »

Cory píše:Dufam, ze si nenechal karburator s tryskami pre 1,5
:oops:
EAST RUNNER БРИГАДА.
ŠKODA Octavia II 1,9 TDi
Bratrstvo Vana Tallinn
/ KAWASAKI KLE 500 ČZ 175/477 ČZ 250/485 ČZ 175/487
Cory
Příspěvky: 11606
Registrován: stř čer 14, 2006 17:14
Bydliště: Snina/Košice

Příspěvek od Cory »

ja tam mam trysku 135, vzdusnik 170, na druhej komore vzdusnik 150 a trysku 162. A 2. komoru prerobenu na mechaniku :wink: 1,7ka s 1,5kovym karbom ide lenivo.
Lada 2171 Priora 1,6 MPi (2013), Lada 2105 v regenerácii (1985), Lada 21044 1,9 MPi (1998), Škoda Felícia 1,3 SPi - 40kw (1996), 2 x Babetta 210 (1984,1988), Simson 70 ccm (1989), Zetor 4011 (1966)
Uživatelský avatar
radek mb
Příspěvky: 5189
Registrován: sob zář 18, 2004 01:38
Bydliště: okr.MB
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od radek mb »

Čili bude potřeba ještě přetryskovat a znovu nastavit karburátor.Pokud je to tak,že 1,7 s tím 1,5 krbecem je líná a mě už to teď připadá,že je to docela živý,tak po výměně trysek a vzdušníků by to teoreticky mělo být ještě svižnější.To by bylo docela fajn 8)
EAST RUNNER БРИГАДА.
ŠKODA Octavia II 1,9 TDi
Bratrstvo Vana Tallinn
/ KAWASAKI KLE 500 ČZ 175/477 ČZ 250/485 ČZ 175/487
EMI
Příspěvky: 1084
Registrován: pon zář 04, 2006 09:24
Bydliště: JN69PI
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od EMI »

by mě zajímalo proč 17 má jinak udělaný to odvětrání motoru, je mi jasný, že je to kvůli měrce na olej. u 17ky se do bloku nevejde nebo proč to tak udělali?

jinak Radku paráda :wink:
red BA3 21061, 1984, 4q, LPG :finga:

BLIZZARD = iron fist in a velvet glove

osa Klatovy - Plzeň - ....
Cory
Příspěvky: 11606
Registrován: stř čer 14, 2006 17:14
Bydliště: Snina/Košice

Příspěvek od Cory »

Radku, nastavovat netreba nic, iba prehodis trysky a vzdusniky a je to :wink:
Lada 2171 Priora 1,6 MPi (2013), Lada 2105 v regenerácii (1985), Lada 21044 1,9 MPi (1998), Škoda Felícia 1,3 SPi - 40kw (1996), 2 x Babetta 210 (1984,1988), Simson 70 ccm (1989), Zetor 4011 (1966)
Uživatelský avatar
Saša
Příspěvky: 3359
Registrován: pon črc 09, 2007 16:08
Bydliště: Litoměřice

Příspěvek od Saša »

For EMI . Je jiný blok u kterého nedělali nálitek pro měrku Je to na výrobu jednoduší a nemusí jednou frézovat ,
VAZ 2102 r.v.74 1984-1997 "Legenda"
VAZ 21043 r.v.90 1996-White Lady - nyní v GO. VAZ 21044 r.v.96 2007-(muzeum koroze)
VAZ 2106 r.v.78 2008-a dál...
VAZ 2105 r.v.87 12/2012-Rudý dělník
Nikdy neříkejte že to nejde,protože se v zápětí objeví někdo kdo neví že to nejde a udělá to!
Uživatelský avatar
Jimmi
Příspěvky: 1528
Registrován: pon čer 12, 2006 15:41
Bydliště: Praha, Teplice

Příspěvek od Jimmi »

Ono tedy popravdě tím odvětráním vždycky proudil olej do sacího traktu. První inovace - zešikmení spodní hrany odlučovače asi příliš nepomohla. Tipoval bych, že hlavní příčina této inovace bude někde tady. Samozřejmě čím méně otvorů v bloku, tím lépe, takže to asi bude hned číslo dvě.
Жигули ВАЗ 2103 1.5/55,4 kW белый (сделано в 1974 г.) оу йеах гуд джоб ёлки-палки t.č. odstraněny dva metráky pavučin, vrčí a jezdí kolem bloku
Toyota Corolla LiftBack 1.3/65 kW deep turquoise
Toyota Corolla HB 3D 1.3/55 kW red
Uživatelský avatar
Ivo
Příspěvky: 1730
Registrován: ned led 29, 2006 19:07
Bydliště: Janovice
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Ivo »

radek mb píše:Jinak jsem chtěl poděkovat Ivošovi za velkou pomoc při výměně motoru a dalších drobných opravách mého auta.
Hlavně ať motor slouží, tak jak má.
radek mb píše:Není nad víkend strávený v garáži ve Vratimově
Akorád jsem po těch víkendech dost unavený. Vždycky jsem chtěl, aby se chodilo do práce jen dva dny a pět dnů byl víkend. Teď už to nechci. Ty dva dny, by mi regeneraci sil nestačilo :lol: .
►Stodolní II◄
Expedice Estonia 2010 :hrob:
Iniciátor všeho zlého! Bacha na mě!
Život je tak rozmanitý. Každej den mě nasere někdo jinej.

Octavia combi 1,9tdi
Vaz 21073 1,7i, r.v. 1998 až 5.3.2012 prodáno
Vaz 21073 1,7i, r.v. 1996 - 19.2.2012 až 20.2.2012 prodáno
Vaz 2107 1,5 AXTEC, LPG r.v.1995 - 3.6.2008 až 3.6.2008 :hrob:
Uživatelský avatar
Kopr
Příspěvky: 2953
Registrován: úte bře 28, 2006 21:16
Bydliště: Družec,Frýdek-Místek

Příspěvek od Kopr »

Jsem se zůčastnil výměny, Radkův motor je již v mém voze a neodpustím si jedno foto budovatelské činnosti :mrgreen:
Přílohy
031020093300.jpg
TŘI SESTRY <III> LADA GANG
LADA 21061 (1.7-5q od Kinga) -1986
MERCEDES BENZ W124 220E -1993
SIMSON S51 -1990
FORD GRANADA ESTATE 2.0 4V-1984

http://fotoalba.cz/Kopr21061
http://kopr21061.rajce.idnes.cz/
LED ZEPPELIN
EMI
Příspěvky: 1084
Registrován: pon zář 04, 2006 09:24
Bydliště: JN69PI
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od EMI »

tak to se nedivim, že je tam u vás pořád tak živo. takhle by mě to bavilo taky 8)
red BA3 21061, 1984, 4q, LPG :finga:

BLIZZARD = iron fist in a velvet glove

osa Klatovy - Plzeň - ....
čmelák
Příspěvky: 1636
Registrován: úte čer 01, 2004 15:29
Bydliště: Trnava
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od čmelák »

to sa mi paci, pripada mi to ze si medzi sebou menite motory a aspon mate prilezitost si vypit :D
Uživatelský avatar
Hurikán
Příspěvky: 5802
Registrován: čtv úno 17, 2005 11:07
Bydliště: Brno
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Hurikán »

čmelák píše:to sa mi paci, pripada mi to ze si medzi sebou menite motory a aspon mate prilezitost si vypit :D
:D JJ. V Ladaklubu nejsou putovní poháry, ale putovní motory. :mrgreen:
Моя фотогалерея здесь.

Я слежу за тобой. Всегда!
Obrázek
Odpovědět

Zpět na „Diskuse k modelové řadě“