No ale je tu zvyšující se úroveň bezpečnosti novějších aut. To že se novější auta přehlcují běžným rozumem nepojmutelnou elektronikou je velké mínus. Ale jezdit ve 20let starém autě, které je jednoduché, pohodlné, jenže potřebuje vyvařit karoserii a k tomu další opravy (investovat cca 50 tisíc) a i potom zůstane starým nepříliš nárazuvzdorným autem se mi zdá taky nerozum.Saša píše:Dnes mají nová auta jedno společné (ať nafta či benzín) vymámit z lidí peníze . Vše je děláno na cca 6 let krom kastle a samotného motoru . Ono to je záměr-hlavně pro lidi kteří si říkají nechám to spravit vždyť to vypadá dobře a motoru nic není . A z toho výroba aut dnes žije .
A kdo nevěří tak honem se starým do šrotu a hurá do autosalůnu pro spolehlivé , moderní , levné fáro , peníze jsou přeci oběživo tak mají obíhat
K dieselovým motorům: http://auto2.lidovky.cz/clanek_lidovky. ... lanek=4252