Pneumatiky, disky, duše (NIVA)
Moderátor: Moderátoři
v zasade u offroadu plati ze cim uzsi disk a cim sirsia guma tym lepsie - prave kvoli tomu, ze v dnesnej dobe sa duse pouzivaju skor vynimocne.
V pripade, ze to s terenom myslis vazne, nevyhnes sa podhustovaniu pneumatik. Pri podhustovani povodnych gum s dusami sa mi stavalo, ze sa pomedzi rafik a pneumatiku dovnutra natlacilo blato. U bezdusoviek sa mi to nestalo nikdy a to podhustujem aj na 0.4Atm....
V pripade, ze to s terenom myslis vazne, nevyhnes sa podhustovaniu pneumatik. Pri podhustovani povodnych gum s dusami sa mi stavalo, ze sa pomedzi rafik a pneumatiku dovnutra natlacilo blato. U bezdusoviek sa mi to nestalo nikdy a to podhustujem aj na 0.4Atm....
21043(reinkarnacia), 2105 1.3k(svagrov), 2110 1.5 16V, Niva(rozobrata), Chevy Niva 1.7i, Priora1,8+, BMW e36 328iA, Fiat Tempra 2.0i.e, 4x4
- Paťo Zvolen
- Příspěvky: 190
- Registrován: úte bře 07, 2006 12:48
- Bydliště: Zvolen
- Kontaktovat uživatele:
Prefukovanie ???
Hi kolegovia ...Netopýr píše:Michael 4x4: ano ano, naprosto souhlasím - na silnici nepřefukovat...
já reagoval, že je to strašně moc na "paťo" a "staneko" kteří preferují na asfalt přefukovat až na 2,5atm !!!
přijde mi to, že to na silnici musí držet daleko méně (obzvláště na mokrých dlažkách to musí být "o hubu"), sjíždět se středy, být to uskákané... jen spotřeba bude pozitivní :c)
Net.
Načo toľké a zbytočné vnášanie paniky do danej témy. Akéže prefukovanie? Jazdím cca 3 rok a 10 000 km po ceste v rozmedzí 2,4 -2,5 atm a ............. NIČ !!!!!!! sa nedeje !!! Žiadne zjazďovanie stredov sa N E K O N Á !!!
Či už za sucha, mokra, alebo smehu to na ceste drží ako pribité a to sú len AT-čka.
Tak isto sa NEKONÁ žiadne skákanie ani iné negatívne a sprievodné javy.
A terén ako Majo píše aj kolo 1 atm, prípadne aj menej. A spotreba ??? Ak xceš riešiť spotrebu tak si treba kúpiť VW Lupo a nie OFF
pneumatiky MT 205/80/16 nejdou bez rezani na seriovku
Nemáte někdo v Brně obutý na vitaráckým disku pneu o rozměru 205/80/16 ? Chtěl bych zkusit jestli mě to na nivu vleze bez řezání. Chci pořídit Vraníky a mám strach aby to nebylo moc. Mám ji vzadu zvedlou o 4 cm a v předu vůbec.
Naposledy upravil(a) dt4x4 dne úte říj 20, 2009 17:28, celkem upraveno 3 x.
205/80 16 a 205/70 15 su uplne odlisne gumy! Tie 15ky su mensie nez originaly a u 205/80 16 sa uz da hovorit ako o celkom slusnom rozmere!
Vraniky su protektory a su dost velke. A/Tcka mi tam vosli len tak tak, Vraniky bez rezania rozhodne ne-e
Vraniky su protektory a su dost velke. A/Tcka mi tam vosli len tak tak, Vraniky bez rezania rozhodne ne-e
21043(reinkarnacia), 2105 1.3k(svagrov), 2110 1.5 16V, Niva(rozobrata), Chevy Niva 1.7i, Priora1,8+, BMW e36 328iA, Fiat Tempra 2.0i.e, 4x4
klidně bych přizvednul, ale když jsem zvedal předek o 3.5 cm, tak řízení šlo do háje. Myslím tím, že se vůbec v zatáčkách nevracel volant. Je to normální jev ? Pravda je že jsem podložil jen horní čep a nepodložil jsem dole pružinu do roviny. Hned jsem to demontoval.vik2 píše:sem tim naznacoval "DT4x4" aby lehce prizvednul
po zvyseni predku je potreba seridit geometrii. a kdyz uz zvedat, tak rovnou ty misky vyrovnat, at neni pruziny tak strasne prohnuta
E36 330i coupe skoro Alpina, Mauritiusblau Metallic - Crash Packet
Dokud karu nerozdelas, nevis o ni nic
Chatka 12 forever
Buková Drift Challenge Team
Romania team 2009
Dokud karu nerozdelas, nevis o ni nic
Chatka 12 forever
Buková Drift Challenge Team
Romania team 2009