Co s bouchnutou nápravou?
Moderátor: Moderátoři
Bohužel. Pojistky to nejsou. Předpokládám, že je buď někde zkrat, nebo špatný kontakt .
Ale každopádně je to dost znepokojující.
Zapomněl jsem zmínit, že nefunguje ani vnitřní ventilace, takže vzhledem k tomu, že nejdou otevřít okna, bude z Lady pojízdná sauna.
Ale každopádně je to dost znepokojující.
Zapomněl jsem zmínit, že nefunguje ani vnitřní ventilace, takže vzhledem k tomu, že nejdou otevřít okna, bude z Lady pojízdná sauna.
Lada 2110 1.5 8v r.v. 99 - nejudržovanější auto ve Střední evropě
Lada.....Das Auto.
Lada.....Das Auto.
Tak to hoď k eletrikářům do nějaké dílny ať to projdou a proměří, třeba "hapruje" pojistková skříňka.
Na prodej přebytečné N.D. na Ladu 111: http://forum.ladaklub.com/viewtopic.php ... rod%C3%A1m
znamení : KozoHroch
znamení : KozoHroch
klasika http://forum.ladaklub.com/viewtopic.php ... ht=#189090
vsechny konektory vysunout a znovu zasunout, opálená místa očistit, vyškrabat...
v prvním kole to pomůže
vsechny konektory vysunout a znovu zasunout, opálená místa očistit, vyškrabat...
v prvním kole to pomůže
Dodge Avenger 2.0 VVT
Takže jsem zpět z Mělníka s těmito výsledky a poznatky:
Domluva s p. Burianem byla naprosto bez problémů. Snažil se maximálně vyjít vstříc a ve všem vyhovět. Možná v nás viděl potenciální kupce Priory.
Naporoučeli jsme si hromadu úkonů:
-oprava nápravy
-kontrola brzd + výměna brzd. kap.
-nasazení nových kol (vyvážení, geometrie)
-seřízení předních světel
-oprava nefunkčních mlhových světel
-zjištění příčiny blbnutí poloviny palubní elektroniky
-oprava jimi instalovaného automatického rozsvěcovače světel
-oprava úniku chladící kapaliny
- seřízení ventilů
+ ještě pár drobností.
Výsledky:
-Opravy trvaly cca 10 hodin práce dvou mechaniků
- oprava nabourané nápravy
- nakonec vozu nic nebylo. Nicméně na to, jak zamezit tomu, aby při brždění kola nedrhla o blatník, přišli až druhý den. Nevím přesně. Prý vyndali nebo přehodili nějaké podložky v ramenech. Snažili se to totiž opravit za jeden den, neboť věděli, že jsme z dálky a museli bychom přespat v hotelu. Na to nakonec tedy došlo. p. Burian nás i dokonce ochotně k hotelu odvezl v Prioře.
-kontrola brzd + výměna brzd. kap.
- provedeno, v pořádku. Vyměněny oba zadní brzdové válečky.
-nasazení nových kol (vyvážení, geometrie)
- provedeno, v pořádku
-seřízení předních světel
- neprovedeno vůbec. Světla svítí do země. Nevíme co s tím.
-oprava nefunkčních mlhových světel
- neprovedeno. po dojezdu stále nefunkční
-zjištění příčiny blbnutí poloviny palubní elektroniky
- provedeno, v pořádku. Prý vadná kostra.
-oprava jimi instalovaného automatického rozsvěcovače světel
- neprovedeno. Stále se z 50% nezapnou
-oprava úniku chladící kapaliny
- provedeno, zdá se v pořádku
-seřízení ventilů
- a tady je největší problém a prosím i o radu. Byly vyměněny všechny svíčky. Olej je tam 4 dny starý. Od odjezdu z Mělníka se zdál motor přehnaně hlučný. Doufali jsme, že se to uklidní, až se ujedou nějaké kilometry. Bohužel nic. V oblasti nad 2500ot/min začne mít motor hlasitý projev a při vytočení k 5000ot/min (kam se mu ale ani vůbec nechce) se rozvibruje celé auto a máte pocit, jakoby chtěl motor opustit planetu. Vůbec se s tím bojíme jezdit. Při cestě tam bylo vše v pořádku a motor táhnul jek se na ladovku patří. Prosím o radu kam s tím, nebo co s tím mohli udělat.
Celá tato oprava vyšla na 14 000 Kč + cesta + hotel.
Začínám propadat beznaději, že Laděnka nebude nikdy 100% v pořádku. Když už ani v Mělníku nejdou schopni provést vše na 100%, tak si Prioru nekoupíme, i kdyby byla ze zlata a p. Burian byl sebepříjemnější. Za ty problémy a starosti to nestojí.
Domluva s p. Burianem byla naprosto bez problémů. Snažil se maximálně vyjít vstříc a ve všem vyhovět. Možná v nás viděl potenciální kupce Priory.
Naporoučeli jsme si hromadu úkonů:
-oprava nápravy
-kontrola brzd + výměna brzd. kap.
-nasazení nových kol (vyvážení, geometrie)
-seřízení předních světel
-oprava nefunkčních mlhových světel
-zjištění příčiny blbnutí poloviny palubní elektroniky
-oprava jimi instalovaného automatického rozsvěcovače světel
-oprava úniku chladící kapaliny
- seřízení ventilů
+ ještě pár drobností.
Výsledky:
-Opravy trvaly cca 10 hodin práce dvou mechaniků
- oprava nabourané nápravy
- nakonec vozu nic nebylo. Nicméně na to, jak zamezit tomu, aby při brždění kola nedrhla o blatník, přišli až druhý den. Nevím přesně. Prý vyndali nebo přehodili nějaké podložky v ramenech. Snažili se to totiž opravit za jeden den, neboť věděli, že jsme z dálky a museli bychom přespat v hotelu. Na to nakonec tedy došlo. p. Burian nás i dokonce ochotně k hotelu odvezl v Prioře.
-kontrola brzd + výměna brzd. kap.
- provedeno, v pořádku. Vyměněny oba zadní brzdové válečky.
-nasazení nových kol (vyvážení, geometrie)
- provedeno, v pořádku
-seřízení předních světel
- neprovedeno vůbec. Světla svítí do země. Nevíme co s tím.
-oprava nefunkčních mlhových světel
- neprovedeno. po dojezdu stále nefunkční
-zjištění příčiny blbnutí poloviny palubní elektroniky
- provedeno, v pořádku. Prý vadná kostra.
-oprava jimi instalovaného automatického rozsvěcovače světel
- neprovedeno. Stále se z 50% nezapnou
-oprava úniku chladící kapaliny
- provedeno, zdá se v pořádku
-seřízení ventilů
- a tady je největší problém a prosím i o radu. Byly vyměněny všechny svíčky. Olej je tam 4 dny starý. Od odjezdu z Mělníka se zdál motor přehnaně hlučný. Doufali jsme, že se to uklidní, až se ujedou nějaké kilometry. Bohužel nic. V oblasti nad 2500ot/min začne mít motor hlasitý projev a při vytočení k 5000ot/min (kam se mu ale ani vůbec nechce) se rozvibruje celé auto a máte pocit, jakoby chtěl motor opustit planetu. Vůbec se s tím bojíme jezdit. Při cestě tam bylo vše v pořádku a motor táhnul jek se na ladovku patří. Prosím o radu kam s tím, nebo co s tím mohli udělat.
Celá tato oprava vyšla na 14 000 Kč + cesta + hotel.
Začínám propadat beznaději, že Laděnka nebude nikdy 100% v pořádku. Když už ani v Mělníku nejdou schopni provést vše na 100%, tak si Prioru nekoupíme, i kdyby byla ze zlata a p. Burian byl sebepříjemnější. Za ty problémy a starosti to nestojí.
Lada 2110 1.5 8v r.v. 99 - nejudržovanější auto ve Střední evropě
Lada.....Das Auto.
Lada.....Das Auto.
Patrně podložky v podélných ramenech, seřizuje se tím geometrie - záklon._MeDi píše:Prý vyndali nebo přehodili nějaké podložky v ramenech.
a) A proč neprovedeno? To to nejde, nebo se na to vysrali?_MeDi píše:-seřízení předních světel
- neprovedeno vůbec. Světla svítí do země. Nevíme co s tím.
b) Funguje naklápění světel tím kolečkem vlevo pod volantem? Jestli jo, pak pokračuj na bod c.
c) Zkus až bude tma zajet někde ke zdi a informativně si zakroutit tím seřizovacím šroubem, (prostředním nahoře), jestli se to hýbe, případně jestli to jde přizvednout. Může bejt ten šroub zatuhlej třeba, případně někteří co dávali dozadu podložky ("ladakostky"), tak narazili na to, že po přizvednutí zadku nešli už dostatečně přizvednout světla, musí se nastavit ty tyčky hydrokorektoru, třeba nějakou trubičkou (ale záleží tam na typu světla a o kolik zvedáš zadek, někdy rozsah nastavení světla stačí, jindy můžeš dojít na doraz).
Pokud jde o zadní mlhovky, ozve se při zapnutí/vypnutí cvaknutí z prostoru jakoby pod/za rádiem? To relátko se občas může přilípnout a nespíná nebo nevypíná:_MeDi píše:-oprava nefunkčních mlhových světel
- neprovedeno. po dojezdu stále nefunkční
http://forum.ladaklub.com/viewtopic.php?p=186063#186063
No může to bejt těma svíčkama, vůlema, nebo teoreticky i tím olejem (hlučnost, ale to že to netáhne, těžko). Zkontrolovat vzdálenost elektrod a typ svíček, překontrolovat si vůli ventilů, jinak těžko radit._MeDi píše:motor přehnaně hlučný
K těm ventilům, seřizovali je - tj. měnili podložky, nebo byly v pořádku a tudíž to jen překontrolovali? Poznáš to, že pokud měnili podložky - seřizovali vůle, tak je budeš mít na faktuře (nevím jak to mají uvedený, předpokládám něco ve stylu "podložka X,XX mm" např.)
Nikdy bych nevěřil, že jde tyhle dvě slova říct v jedný větě, na druhou stranu na mě se sice dycky tvářil jako když kocour sere do řezanky, ale vždycky udělal všechno co jsem chtěl a dokonce to potom i fungovalo..._MeDi píše:a p. Burian byl sebepříjemnější.
Mimochodem, co všechno za díly měnili? Ta cena mi přijde na to co jsi vyjmenoval poměrně vysoká, případně kolik z toho je práce a kolik díly? Pokud jsi neplatil hned, tak doporučuju zaplatiti až po odstranění nedostatků.
žádný takový, reklamovat, reklamovat, reklamovat, blbá je ta vzdálenost, ale ta je pro něj v obou případech stejně blbá a zase to s tou Sadskou všichni nepřehánějte, jak to pořád vychvalujete do nebes, tak aby pak někdo nebyl zklamanej , čímž neříkám, že není dobrej, ale nic se nemá přehánět.FOMA píše:PS.osobně to vidím na Sadskou
V podstatě jsem přesvědčen o tom, že něco takovýho není možný a v případě, že by se tak stalo, potom právě v ten okamžik, kdy by "stav" dosáhl 100%, současně by pravděpodobnost výskytu poruchy/závady vzrostla na hodnotu 1, v alternativním případě kdy by se porucha nevyskytla, došlo by ke zhroucení vesmíru._MeDi píše:...že Laděnka nebude nikdy 100% v pořádku.
21113 >>> 21113 >>> 21113
Komu není rady, tomu není pomoci.
Komu není rady, tomu není pomoci.
-Co se týče předních světel, tak hydrokorektor je měsíc starý. Kolečko tudíž funguje. Ale i na max svítí světla do země.
-U zadních mlhovek stačí jen očistit kontakty. Pokud se totiž ten konektor celý povytáhne, mlhovka se rozsvítí.
-Nejdůležitější je ten motor. Cestou do Mělníka byl perfektní. S novým olejem ( nejdražši Castrol ) byl velice tichý. Měněny byly jen ty svíčky a ano, podložky byly přidávány.
Jediný placený materiál byly 2 brzdové válečky, svíčky, brzd. kapalina a pár drobností.
Já už Mělník vůbec nebudu řešit.
Risknu Lada servis u nás v Olomouci. Seřízení ventilů považuji za povinnost každého servisu a nechápu, jak to machři v Mělníku mohli zdrbat. Pokud tedy není problém ještě někde jinde.
-U zadních mlhovek stačí jen očistit kontakty. Pokud se totiž ten konektor celý povytáhne, mlhovka se rozsvítí.
-Nejdůležitější je ten motor. Cestou do Mělníka byl perfektní. S novým olejem ( nejdražši Castrol ) byl velice tichý. Měněny byly jen ty svíčky a ano, podložky byly přidávány.
Jediný placený materiál byly 2 brzdové válečky, svíčky, brzd. kapalina a pár drobností.
Já už Mělník vůbec nebudu řešit.
Risknu Lada servis u nás v Olomouci. Seřízení ventilů považuji za povinnost každého servisu a nechápu, jak to machři v Mělníku mohli zdrbat. Pokud tedy není problém ještě někde jinde.
Lada 2110 1.5 8v r.v. 99 - nejudržovanější auto ve Střední evropě
Lada.....Das Auto.
Lada.....Das Auto.
- radek mb
- Příspěvky: 5189
- Registrován: sob zář 18, 2004 01:38
- Bydliště: okr.MB
- Kontaktovat uživatele:
Když jsem nechával na Mělníku seřizovat světla s tím,že to svítí do země,tak to prý dělali a v důsledku to svítilo stejně dost do země.
Na brzdy se taky v podstatě vykašlali,zadek brzdil zle,teď už nebrzdí vůbec.
Nechával jsem si tam měnit ten blok ovládání topení,protože mi neustále topilo.Teď je to lepší,nicméně to funguje jen někdy,takže auto si topí,jak chce nebo spíš i když nemá.Ten ksindl stál skoro 2500korun.
Chladící kapalinu jsem taky hlásil,po odjezdu ze servisu to bylo lepší(asi 500 km),pak už to zase stálo za starou bačkoru.
Na brzdy se taky v podstatě vykašlali,zadek brzdil zle,teď už nebrzdí vůbec.
Nechával jsem si tam měnit ten blok ovládání topení,protože mi neustále topilo.Teď je to lepší,nicméně to funguje jen někdy,takže auto si topí,jak chce nebo spíš i když nemá.Ten ksindl stál skoro 2500korun.
Chladící kapalinu jsem taky hlásil,po odjezdu ze servisu to bylo lepší(asi 500 km),pak už to zase stálo za starou bačkoru.
EAST RUNNER БРИГАДА.
ŠKODA Octavia II 1,9 TDi
Bratrstvo Vana Tallinn
/ KAWASAKI KLE 500 ČZ 175/477 ČZ 250/485 ČZ 175/487
ŠKODA Octavia II 1,9 TDi
Bratrstvo Vana Tallinn
/ KAWASAKI KLE 500 ČZ 175/477 ČZ 250/485 ČZ 175/487
No to je ale účel, avtomatičny blok ovládání ventilace, dělá to i v krajních polohách modej a červenej puntík?radek mb píše:Nechával jsem si tam měnit ten blok ovládání topení,protože mi neustále topilo.Teď je to lepší,nicméně to funguje jen někdy,takže auto si topí,jak chce nebo spíš i když nemá.Ten ksindl stál skoro 2500korun.
No a dokud nebudeš mít v autě minimálně 16 ventilů, nebudeš plnohodnotným členem nový řadyradek mb píše:Dokud v autě nebudu mít motor minimálně 1700ccm ,nebudu se cítit jako plnohodnotný člen Ladaklubu.
21113 >>> 21113 >>> 21113
Komu není rady, tomu není pomoci.
Komu není rady, tomu není pomoci.
- radek mb
- Příspěvky: 5189
- Registrován: sob zář 18, 2004 01:38
- Bydliště: okr.MB
- Kontaktovat uživatele:
No,když si nastavim jen 20 stupňů a nohy mam jak v sauně,tak se mi to to nezdá dobrý.Řeším to tak,že párkrát prokroutím to kolečko od studena do horka a pak to nastavim třeba na tu dvacítku.Většinou to funguje.Ovšem je zajímavé,že to horko sálá pouze od středového tunelu,když bych chtěl "odvádět" horký vzduch na sklo,tak na fouká normálně studený.zelvotron píše:dělá to i v krajních polohách modej a červenej puntík?
16V by byl,pouze pokud bych si pořídil Kalinu.Nejsem až tak velkej blázen,abych si do domu vzal dvě desítky.
EAST RUNNER БРИГАДА.
ŠKODA Octavia II 1,9 TDi
Bratrstvo Vana Tallinn
/ KAWASAKI KLE 500 ČZ 175/477 ČZ 250/485 ČZ 175/487
ŠKODA Octavia II 1,9 TDi
Bratrstvo Vana Tallinn
/ KAWASAKI KLE 500 ČZ 175/477 ČZ 250/485 ČZ 175/487