Spooneerovo auto
Moderátor: Moderátoři
- spooneer
- Příspěvky: 84
- Registrován: ned led 20, 2008 22:11
- Bydliště: Sředočeský kraj
- Kontaktovat uživatele:
Spooneerovo auto
Zdravim
predem se omlouvam jestli uz tohle tema tady nekde je (ja ho nenasel) a taky nevim jestli jsem na teno dotaz zvolil dobre hnai soustavu.
Ale k memu problemu.. 12.9 mi propadla technicka na me 03. A ted mam jit na technickou a emise ale nechce se mi tam protoze vim ze kdyz jim to dam na emise tak mi to zase pose..ou. Vemou to na ty jejich blby tabulky , uskrti to bude to zrat a nepojede to. Marek mi to na srazu krasne sesteloval a auto jezdi krasne...
Myslite ze kdyz vyndam karbec hodim tam jiny a po technicky to vymenim zpet tak to bude porad jako predtim??? Nebo jak to udelat aby se mi to sestelovani neznicilo??
Dekuji za rady
predem se omlouvam jestli uz tohle tema tady nekde je (ja ho nenasel) a taky nevim jestli jsem na teno dotaz zvolil dobre hnai soustavu.
Ale k memu problemu.. 12.9 mi propadla technicka na me 03. A ted mam jit na technickou a emise ale nechce se mi tam protoze vim ze kdyz jim to dam na emise tak mi to zase pose..ou. Vemou to na ty jejich blby tabulky , uskrti to bude to zrat a nepojede to. Marek mi to na srazu krasne sesteloval a auto jezdi krasne...
Myslite ze kdyz vyndam karbec hodim tam jiny a po technicky to vymenim zpet tak to bude porad jako predtim??? Nebo jak to udelat aby se mi to sestelovani neznicilo??
Dekuji za rady
Naposledy upravil(a) spooneer dne stř zář 23, 2009 21:52, celkem upraveno 1 x.
S tím jsem se na emisích ještě nikdy nesetkal, aby odpojovali tu hadici. Ani u poláka, ani u žigula. Jaký přesně to má význam.....?
Жигули ВАЗ 2103 1.5/55,4 kW белый (сделано в 1974 г.) оу йеах гуд джоб ёлки-палки t.č. odstraněny dva metráky pavučin, vrčí a jezdí kolem bloku
Toyota Corolla LiftBack 1.3/65 kW deep turquoise
Toyota Corolla HB 3D 1.3/55 kW red
Toyota Corolla LiftBack 1.3/65 kW deep turquoise
Toyota Corolla HB 3D 1.3/55 kW red
Jimmi, Správně by to měli dělat, opak je však většinou pravdou. Význam je ten že z té hadice jdou výpary do sání, projdou motorem a zkreslují výsledek kontroly, technik si pak vezme šroubovák a začne se vrtat v karbu aby se vlezl do tabulek, což má mnohdy neblahé následky .
Low and Slow
Teoretik
BA3 2101 *1978
BA3 21011 *1977
East side custom shop za zahradou
__________________________________
Teoretik
BA3 2101 *1978
BA3 21011 *1977
East side custom shop za zahradou
__________________________________
Ach so, takže jenom ty páry. A je lepší tu hadici zaslepit, nebo nechat volně? Předpokládám to druhé, případně nějaký odkap, aby to nenadělalo škodu.
Жигули ВАЗ 2103 1.5/55,4 kW белый (сделано в 1974 г.) оу йеах гуд джоб ёлки-палки t.č. odstraněny dva metráky pavučin, vrčí a jezdí kolem bloku
Toyota Corolla LiftBack 1.3/65 kW deep turquoise
Toyota Corolla HB 3D 1.3/55 kW red
Toyota Corolla LiftBack 1.3/65 kW deep turquoise
Toyota Corolla HB 3D 1.3/55 kW red
Odpojovat hadici se nedoporučuje. Může se zadrhnout karburátor a ventilum to taky neudělá úplně dobře. Ale samozřejmě se to pak projeví za dlouhou dobu, ne hned. Je to vrchní mazání motoru. U závoďáků se to odpojuje, protože motor má trochu větší výkon, ale po závodě většinou motor jde ven z auta a na stůl. Zaslepit úplně ne, tlakovala by se skříň, dává se tam oddechový filtr.
Pokud se na měření emisí hadice odvětrávání odpojí, nemusíš mít o nastavení obavy. Bude to v pořádku. Zaslepovat ji nesmíš!!! - došlo by k přetlakování klikové skříně. Pouze ji od filterboxu odpoj a dbej na to, aby se při seřizování emisí nedostala do blízkosti toho svého nátrubku, protože výpary plynoucí z bloku by si motor mohl přisát.
Pokud je emisní technik skutečný odborník, měl by tuto hadici automaticky odpojit sám, protože je to jeden ze základních předpokladů pro měření emisí u neřízených motorů. Opak ale bývá pravdou.....
Pokud je emisní technik skutečný odborník, měl by tuto hadici automaticky odpojit sám, protože je to jeden ze základních předpokladů pro měření emisí u neřízených motorů. Opak ale bývá pravdou.....
RENAULT Mégane Grandtour *04/2008 - 1,5dCi 78kW (06/2016-)
RENAULT Scénic *05/2012 - 1,4TCe 96kW (10/2023-)
RENAULT Scénic *05/2012 - 1,4TCe 96kW (10/2023-)
- spooneer
- Příspěvky: 84
- Registrován: ned led 20, 2008 22:11
- Bydliště: Sředočeský kraj
- Kontaktovat uživatele:
Ja tu mam v okoli takovy odborniky ze by jsem z nich zvracel.... Radsi se nebudu to nebudu rozebirat protoze bych byl sprostej.... Udelam to jak rikas a budu proste trvat na tom aby tam ta hadice nebyla.... Pak napisu jak jsem dopadl chtel by jsem to stihnout jeste do konce tydne, protoze ted jezdim bez STK a modlim se aby me nechytili, takze musim co nejdriv.... Dekuji za rady
Jak to myslíš stímto výrazem - ventilům to neudělá taky dobře , mohl by jsi to lépe podrobně vysvětlit????Jelen píše:Odpojovat hadici se nedoporučuje. Může se zadrhnout karburátor a ventilum to taky neudělá úplně dobře. Ale samozřejmě se to pak projeví za dlouhou dobu, ne hned. Je to vrchní mazání motoru. U závoďáků se to odpojuje, protože motor má trochu větší výkon, ale po závodě většinou motor jde ven z auta a na stůl. Zaslepit úplně ne, tlakovala by se skříň, dává se tam oddechový filtr.
Vaz 21061 r.v. 1986 Lada 1500S , Mechanik Lada 1600 MTX , Simson SR70
Psal to tu Marek. Sací ventily jsou také mazány odzhora, pomocí olejových výparů.
Víc nalezneš v tématu zde: http://forum.ladaklub.com/viewtopic.php ... v%FD+filtr
hledej Markovy příspěvky. Dokonce ses tam o tom zrovna Ty s Markem bavil. To bude skleróza
Víc nalezneš v tématu zde: http://forum.ladaklub.com/viewtopic.php ... v%FD+filtr
hledej Markovy příspěvky. Dokonce ses tam o tom zrovna Ty s Markem bavil. To bude skleróza