Jednoho krásného dne se tatík koupil Ladičku 21043, tu věnoval bratrovi a koupil si "supersport" ze stáje Lada, 112tku. Bratr se vyjezdil na 21043, ale nedávno si koupil 110ku, takže "stará dobrá" 21043 připadla mně. Ano, již tehdy jsem se obával, že nesnází, které mě jistojistě potkají a nemýlil jsem se - jak už to tak bývá, když člověk něco dostane, snaží se to vylepšit, přizpůsobit si to. Stejně tak i já a teď přejdu k věci - matičkou jsem přitáhl táhlo plynu a vyjel. Daleko jsem ale nedojel - auto se prapodivně cukalo, nešlo do otáček a když po dlouhé době otáčkoměr ukázal 3000 na dvojku s tím, že trojka to stejně nebrala, začal jsem přemýšlet, kde se otočím. Když jsem dojel domů, intuitivně jsem rozebral vzducháč a zjistil, že klapka je neustále otevřená a hýbe se podle vůle Boží. Nejsem odborník, popíšu to tedy laicky - na karburátor směrem dopředu je "jakési cosi", patrně důležité, a je tam soustava táhel, která mimo jiné hýbou z klapkou. Nyní je to už čtvrtý den, co se v tom hrabu a snažím se klapku rozpohybovat pomocí pedálu, ale nemám štěstí. Pokud měl někdo z Vás podobný problém nebo si dovede představi ten můj a dokáže poradit, budu mu vděčný. (A zavážu se Ladě
![Very Happy :-D](./images/smilies/icon_biggrin.gif)