to je sice pravda, ale prece jen by ty chrom zrcatka sedely k tomu autu daleko vice tvarem nez tydlemayo456 píše:podla mna tie cierne zrkadla nie su naskodu. chromovane pri vsetkych tych ciernych doplnkoch iba zbytocne prerazali a rusili auto. ine by bolo keby bolo vsetko chromovane tak ako ma byt.
BA3 2106 (1.7i) - on the roads
Moderátor: Moderátoři
BA3 21061 1700k (pojizdnej plynovej zapalovac) - 15.3.2008 - uz zkoncil
BlackJack used stye
БлацкЯцк
BMW E36 320i ARKTISSILBER METALLIC - 27.1.2011 - ..........
Chatka 12 forever
Buková drift challenge team
BlackJack used stye
БлацкЯцк
BMW E36 320i ARKTISSILBER METALLIC - 27.1.2011 - ..........
Chatka 12 forever
Buková drift challenge team
ano sedeli by viac ale keby bolo vsetko to co ma byt chromovane a nie cierne.Saynerm píše:to je sice pravda, ale prece jen by ty chrom zrcatka sedely k tomu autu daleko vice tvarem nez tydlemayo456 píše:podla mna tie cierne zrkadla nie su naskodu. chromovane pri vsetkych tych ciernych doplnkoch iba zbytocne prerazali a rusili auto. ine by bolo keby bolo vsetko chromovane tak ako ma byt.
Minule mi povedala jedna milá pani,
Maťo mne sa zdá že ty si ani, ani, ani.
Musíš vedieť kde máš miesto, musíš niekam
patriť,
nemôžeš sa takto motať a tárať dve na tri.
Maťo mne sa zdá že ty si ani, ani, ani.
Musíš vedieť kde máš miesto, musíš niekam
patriť,
nemôžeš sa takto motať a tárať dve na tri.
Zrcátka jsou naprosto v pořádku. Tohle nejsou ty ze Š120, ty byly větší. Tyhle zrcátka se v dané době prodávaly v Tuzexu, jenom nebyly polské, ale německé. Tvar a funkce byly zcela shodné. Prohlašuji je za dobový doplněk
Жигули ВАЗ 2103 1.5/55,4 kW белый (сделано в 1974 г.) оу йеах гуд джоб ёлки-палки t.č. odstraněny dva metráky pavučin, vrčí a jezdí kolem bloku
Toyota Corolla LiftBack 1.3/65 kW deep turquoise
Toyota Corolla HB 3D 1.3/55 kW red
Toyota Corolla LiftBack 1.3/65 kW deep turquoise
Toyota Corolla HB 3D 1.3/55 kW red
- Laďuša
- Příspěvky: 12129
- Registrován: stř lis 09, 2005 22:06
- Bydliště: Klatovy / Plzeň
- Kontaktovat uživatele:
To ale nenapomůže tomu, že dajaké ty beskydy a nebo jak se to jmenuje, by tomu sedly o dost víc
Člen LKCS; Honorowy klubowicz LKP [ELITE 5000]
Chatka 12 forever ►Stodolní II◄ Estonian-czech crazy night Uctívač Vana Tallinnu. Propāns-butāns!
Osa Klatovy-Plzeň-Brno Tři sestry <|||> Ladagang °Expedice Eesti 2010°
Dva PoJeBy ze Skašova
Haben Sie Bratwurst?
keréklampás
Chatka 12 forever ►Stodolní II◄ Estonian-czech crazy night Uctívač Vana Tallinnu. Propāns-butāns!
Osa Klatovy-Plzeň-Brno Tři sestry <|||> Ladagang °Expedice Eesti 2010°
Dva PoJeBy ze Skašova
Haben Sie Bratwurst?
keréklampás
jo su pekne ale nic v nich nie je vidnoLaďuša píše:To ale nenapomůže tomu, že dajaké ty beskydy a nebo jak se to jmenuje, by tomu sedly o dost víc
Minule mi povedala jedna milá pani,
Maťo mne sa zdá že ty si ani, ani, ani.
Musíš vedieť kde máš miesto, musíš niekam
patriť,
nemôžeš sa takto motať a tárať dve na tri.
Maťo mne sa zdá že ty si ani, ani, ani.
Musíš vedieť kde máš miesto, musíš niekam
patriť,
nemôžeš sa takto motať a tárať dve na tri.
Ako keby v zigulackych toho bolo vidno velamayo456 píše:jo su pekne ale nic v nich nie je vidnoLaďuša píše:To ale nenapomůže tomu, že dajaké ty beskydy a nebo jak se to jmenuje, by tomu sedly o dost víc
A je rozdiel ceske beskyd sport a tiep olske repliky krpate ...
ex.VAZ 2102 1974 ex hniloba VS. laminat
ex.VAZ 2101 1973 ... od 27.2.2008 minulost : /
ex.VAZ 2105 1984 ... tuned up 2107 gr. A
BMW E46 318i Touring
BMW E30 318IS 1990 Kinder M3 =)
BMW E30 325i Funwagen/Rallycar under construction
Lada Niva Urban 2017
ex.VAZ 2101 1973 ... od 27.2.2008 minulost : /
ex.VAZ 2105 1984 ... tuned up 2107 gr. A
BMW E46 318i Touring
BMW E30 318IS 1990 Kinder M3 =)
BMW E30 325i Funwagen/Rallycar under construction
Lada Niva Urban 2017
FOTO ...
Nejaké fotky ...
P.S.: alternátor stále štrajkuje, raz to ide a o deň neskôr sa to zase nejde ... konkretne problém bude dakde v budení. Mam ten novši typ alternatoru (s regulatorom v sebe) a spínanie budenia poriešene po starom (cez relatko). Jebnuta ruska elektrotechnika ...
slama
P.S.: alternátor stále štrajkuje, raz to ide a o deň neskôr sa to zase nejde ... konkretne problém bude dakde v budení. Mam ten novši typ alternatoru (s regulatorom v sebe) a spínanie budenia poriešene po starom (cez relatko). Jebnuta ruska elektrotechnika ...
slama
Kedysi dávno, bol raz jeden kartón vodky, nepochopený tesár a kváder železa.Viete čo vzniklo? Ano ... LADA
FLICK FLICKING FLICKERS
žiguli SUxXx
FLICK FLICKING FLICKERS
žiguli SUxXx
Tak to bude tím relátkem které tam nemá co dělat . A víceméně nechápu kam ho připojili . Altík s vestavěnou regulací má jen "výstup"na kontrolku . Buzení z vnějšku nemá . Pomineme li "předbuzení" žárovkou kontrolky .
VAZ 2102 r.v.74 1984-1997 "Legenda"
VAZ 21043 r.v.90 1996-White Lady - nyní v GO. VAZ 21044 r.v.96 2007-(muzeum koroze)
VAZ 2106 r.v.78 2008-a dál...
VAZ 2105 r.v.87 12/2012-Rudý dělník
Nikdy neříkejte že to nejde,protože se v zápětí objeví někdo kdo neví že to nejde a udělá to!
VAZ 21043 r.v.90 1996-White Lady - nyní v GO. VAZ 21044 r.v.96 2007-(muzeum koroze)
VAZ 2106 r.v.78 2008-a dál...
VAZ 2105 r.v.87 12/2012-Rudý dělník
Nikdy neříkejte že to nejde,protože se v zápětí objeví někdo kdo neví že to nejde a udělá to!
Budenie alternátoru
Takže takto. Pozrel som si par schém a z toho dedukujem, že neviem prečo by to nemalo fungovať aj takto. Možno tam robím ja zasadnu chybu niekde, ale ...
K zapojeniu: kontrolka na palubovke je ukostrená, vývod potiahnutý od nej teda potrebuje + potenciál, no ten potrebuje aj budenie, žejo. Takže namiesto toho, aby som priviedol + na kontrolku v palubovke, som použil to relé a zapojil to ako bolo riešené pôvodné zapojenie. Tzn. 2x + (jeden na cievku relátka, jeden na spínaný kontakt relátka), kontrolku (na druhý spinaný kontakt relátka), budenie (na druhy kontakt cievky relátka).
Takže prúd by sa mal po otočeni kľučika dostať normálne do budenia (cez cievku relátka = zopnutie kontrolky) a po ziskani + potenciálu budenia, by sa malo relé vypnuť. No nielenže sa nevypne, ale ani nedobíja.
Pritom po chvíli babraní sa s kontaktami to ide, kľudne celý deň. A ďalší deň s tým už ani nesekne.
Nechápem ... asi sa na to zvysoka vyserem a prerobím tu pristrojovú dosku. Ale aj tak mi to nejde do lebene ...
K zapojeniu: kontrolka na palubovke je ukostrená, vývod potiahnutý od nej teda potrebuje + potenciál, no ten potrebuje aj budenie, žejo. Takže namiesto toho, aby som priviedol + na kontrolku v palubovke, som použil to relé a zapojil to ako bolo riešené pôvodné zapojenie. Tzn. 2x + (jeden na cievku relátka, jeden na spínaný kontakt relátka), kontrolku (na druhý spinaný kontakt relátka), budenie (na druhy kontakt cievky relátka).
Takže prúd by sa mal po otočeni kľučika dostať normálne do budenia (cez cievku relátka = zopnutie kontrolky) a po ziskani + potenciálu budenia, by sa malo relé vypnuť. No nielenže sa nevypne, ale ani nedobíja.
Pritom po chvíli babraní sa s kontaktami to ide, kľudne celý deň. A ďalší deň s tým už ani nesekne.
Nechápem ... asi sa na to zvysoka vyserem a prerobím tu pristrojovú dosku. Ale aj tak mi to nejde do lebene ...
Kedysi dávno, bol raz jeden kartón vodky, nepochopený tesár a kváder železa.Viete čo vzniklo? Ano ... LADA
FLICK FLICKING FLICKERS
žiguli SUxXx
FLICK FLICKING FLICKERS
žiguli SUxXx
Aha . Takže na předbuzení tam není žárovka ale cívka relé . Relátka mohou bejt někdy potvory a dokáží bejt přitažené i nepatrným napětím . To ovšem zas nemá nic společné s tím že to nedobíjí . Když po otočení klíčku svítí kontrolka (přitažené relé) tak by mělo bejt vše ok . Pokud to i přes to nedobíjí je načase kontrola uhlíků , nebo rozborka altíku .
VAZ 2102 r.v.74 1984-1997 "Legenda"
VAZ 21043 r.v.90 1996-White Lady - nyní v GO. VAZ 21044 r.v.96 2007-(muzeum koroze)
VAZ 2106 r.v.78 2008-a dál...
VAZ 2105 r.v.87 12/2012-Rudý dělník
Nikdy neříkejte že to nejde,protože se v zápětí objeví někdo kdo neví že to nejde a udělá to!
VAZ 21043 r.v.90 1996-White Lady - nyní v GO. VAZ 21044 r.v.96 2007-(muzeum koroze)
VAZ 2106 r.v.78 2008-a dál...
VAZ 2105 r.v.87 12/2012-Rudý dělník
Nikdy neříkejte že to nejde,protože se v zápětí objeví někdo kdo neví že to nejde a udělá to!
Nie nie, altik je ako nový, bol repasovaný tesne pred naložením. Ono ide skôr o ten počiatočný "prebudzaci" impulz. Keď napriamo spojím 12V s tym "budiacim" vodičom (na chviľku), okamžite začne alternátor dobíjať ako má. Zrejme to relatko tam je len na škodu ...
Ako vravím, asi prerobím to zapojenie v pristrojovej doske a vari to pôjde ako má ...
Ako vravím, asi prerobím to zapojenie v pristrojovej doske a vari to pôjde ako má ...
Kedysi dávno, bol raz jeden kartón vodky, nepochopený tesár a kváder železa.Viete čo vzniklo? Ano ... LADA
FLICK FLICKING FLICKERS
žiguli SUxXx
FLICK FLICKING FLICKERS
žiguli SUxXx
- Roman
- Příspěvky: 1285
- Registrován: úte čer 01, 2004 09:18
- Bydliště: Kralův Dvůr
- Kontaktovat uživatele:
To by chcelo asi nakreslit. Lebo ak to chapem tak, ze budenie altika ti ide cez cievku rele, tak to by mohol byt problem. Budenie, ak si dobre pamatam potrebuje cca 2 - 2,5A. A to cievka rele nepusti... Nie je mi jasne co myslis tym bodom budenie do ktoreho pripajas druhy koniec cievky. Altik so zabudovanym reglerom, ak je to ten typ co sa daval do 05 potrebuje pripojit na regler + a budenie si reguluje sam....Kam sa tam pripajas?
Naposledy upravil(a) Roman dne čtv zář 03, 2009 11:46, celkem upraveno 1 x.
Roman