Problémy s chlazením - HELP! Už fakt nevim
Moderátor: Moderátoři
Tak jasně, teď tu ze mě udělejte úplnýho blbce
Každopádně bych připomenul, že celý chladící systém byl prvně zasraný jak jetel, takže prvotní problémy s chlazením rozhodně pouze o víčku nebyli. Zeptejte se třeba Tommela nebo Maysnera, co všechno z motoru teklo...
Dále bych připomenul, že vodu jsem naléval do systému i když stálo auto čumákem nahoru, přičemž jsem měl vyšroubované čidlo teploty, aby vyšel vzduch ven. Navíc i já jezdil s předchozím autem s ne zrovna funkčním víčkem, přičemž jsem vždy vodu naléval čumákem dolů a vždycky to chladilo naprosto perfektně .
Každopádně bych připomenul, že celý chladící systém byl prvně zasraný jak jetel, takže prvotní problémy s chlazením rozhodně pouze o víčku nebyli. Zeptejte se třeba Tommela nebo Maysnera, co všechno z motoru teklo...
Dále bych připomenul, že vodu jsem naléval do systému i když stálo auto čumákem nahoru, přičemž jsem měl vyšroubované čidlo teploty, aby vyšel vzduch ven. Navíc i já jezdil s předchozím autem s ne zrovna funkčním víčkem, přičemž jsem vždy vodu naléval čumákem dolů a vždycky to chladilo naprosto perfektně .
Vašátor / TŘI SESTRY <III> LADA GANG / osa Brno - Plzeň / cituji "ladaklub je jen náhodně zformovaná banda hovad"
http://www.classic-oldtimer.cz _______ http://ladaauto.wz.cz _______ http://tatry.kvalitne.cz/
http://www.classic-oldtimer.cz _______ http://ladaauto.wz.cz _______ http://tatry.kvalitne.cz/
- Patrac
- Příspěvky: 3740
- Registrován: stř srp 04, 2004 12:15
- Bydliště: Brno - King field
- Kontaktovat uživatele:
Já normálně vodu nalévám taky s čumákem dolů ale teda silnice nemá taový sklon. naplni jsem vždy i expanzku až po vrch nastartoval nechal běžet tak 5min aby se to probublalo a i když teplota nevylezla ani do zelenýho tak si to vždycky z expanzky dotáhlo a když nad tím tak uvažuju tak mi to dělalo podobný problém auto se přehřívalo ale závadu ( víčko) jsem diagnostikoval poměrně snadno protože mi do expanzky voda stoupala ale už se nevracela...vnitřní ventil prostě neotevíral..Vašátor píše:Tak jasně, teď tu ze mě udělejte úplnýho blbce
Každopádně bych připomenul, že celý chladící systém byl prvně zasraný jak jetel, takže prvotní problémy s chlazením rozhodně pouze o víčku nebyli. Zeptejte se třeba Tommela nebo Maysnera, co všechno z motoru teklo...
Dále bych připomenul, že vodu jsem naléval do systému i když stálo auto čumákem nahoru, přičemž jsem měl vyšroubované čidlo teploty, aby vyšel vzduch ven. Navíc i já jezdil s předchozím autem s ne zrovna funkčním víčkem, přičemž jsem vždy vodu naléval čumákem dolů a vždycky to chladilo naprosto perfektně .
Lada Niva M:1/8,5
Kia Cee´d SW 12.12.2011- ???
21044 - ice dream rising 1.11.2006-19.12.2011
2107 - red storm rising 1.5.2003-1.11.2006
Kia Cee´d SW 12.12.2011- ???
21044 - ice dream rising 1.11.2006-19.12.2011
2107 - red storm rising 1.5.2003-1.11.2006
Mě právě voda do expanzky po zahřátí vystoupala a pak se zase vrátila. Navíc když jsem do expanzky dolil vodu, aby si poloprázdná soustava nasála, stačilo, přesně jak říkáš, nastartovat a nechat chvilku motor bručet.
Vašátor / TŘI SESTRY <III> LADA GANG / osa Brno - Plzeň / cituji "ladaklub je jen náhodně zformovaná banda hovad"
http://www.classic-oldtimer.cz _______ http://ladaauto.wz.cz _______ http://tatry.kvalitne.cz/
http://www.classic-oldtimer.cz _______ http://ladaauto.wz.cz _______ http://tatry.kvalitne.cz/
- MartasBrno
- Příspěvky: 4442
- Registrován: pon zář 08, 2008 13:10
- Bydliště: Brno
Díky díky . Už jsem z toho byl docela zoufalý ... no, není nad osobní konzultaci
Vašátor / TŘI SESTRY <III> LADA GANG / osa Brno - Plzeň / cituji "ladaklub je jen náhodně zformovaná banda hovad"
http://www.classic-oldtimer.cz _______ http://ladaauto.wz.cz _______ http://tatry.kvalitne.cz/
http://www.classic-oldtimer.cz _______ http://ladaauto.wz.cz _______ http://tatry.kvalitne.cz/
- Teepee
- Příspěvky: 4309
- Registrován: čtv bře 10, 2005 13:20
- Bydliště: Praha západ
- Kontaktovat uživatele:
To jako já vím, jak funguje víčko chladiče a celá chladící soustava, ale pak logicky, každý kdo si povolí víčko, bude mít problémy jako Vašátor. A o tom jsem nikdy neslyšel, že Povolené víčko chladiče = Bude to každou chvíli vařit.
Honza21061 měl kdysi v úmyslu následovat postup který použil u Wartburga, což bylo dlouhodobé vyřazení přetlakového ventilu.
Bráchovi z Hnědého zmizel skoro litr chladící směsi a na horní komoře chladiče a kolem víčka mapy. Když jsem vzal za víčko, bylo povolené (bylo nové a tak ho nešlo hned dotáhnout do zarážek a ono se potvora pootočilo po šikmé kulise hrdla) a taky nemuvil o tom, že by něco uvařil. Myslím, že na víčko nešáhl od prosince, kdy s tím začal jezdit.
Ale tady jen Vašátor ví, kdy přesně to vařilo a jestli je to teď lepší, já jsem jen zvědav, jestli se potvrdí, že to všechno mělo na svědomí pouhopouhé víčko.
Protože i já, stejně tak jako Vašátor, bych význam víčka podcenil.
Honza21061 měl kdysi v úmyslu následovat postup který použil u Wartburga, což bylo dlouhodobé vyřazení přetlakového ventilu.
Bráchovi z Hnědého zmizel skoro litr chladící směsi a na horní komoře chladiče a kolem víčka mapy. Když jsem vzal za víčko, bylo povolené (bylo nové a tak ho nešlo hned dotáhnout do zarážek a ono se potvora pootočilo po šikmé kulise hrdla) a taky nemuvil o tom, že by něco uvařil. Myslím, že na víčko nešáhl od prosince, kdy s tím začal jezdit.
Ale tady jen Vašátor ví, kdy přesně to vařilo a jestli je to teď lepší, já jsem jen zvědav, jestli se potvrdí, že to všechno mělo na svědomí pouhopouhé víčko.
Protože i já, stejně tak jako Vašátor, bych význam víčka podcenil.
Bílý LADA a okřídlená spol.
-
- Příspěvky: 2129
- Registrován: pon lis 01, 2004 19:47
- Bydliště: Brno-Vyškov
- Kontaktovat uživatele:
No v kombinaci se vzduchem v soustave po naliti (ono totiz "odvzdusneni" pres cidlo teploty neni zrovna idealni, lepsi je horni hadice topeni) se nedostane ze soustavy vzduch a voda nebude cirkulovat jak ma...pokud se vicko poskodi za provozu, pak se teplota zpravidla zvysi jen trochu ale auto se uchladi (to bylo u meho otce - stalo se mu to po x letech provozu a auto zaclo vice hrat a v zime se hure ohralo...Teepee píše:každý kdo si povolí víčko, bude mít problémy jako Vašátor
Moudrost nepřichází vždy s věkem. Někdy věk přichází sám.
Starý dům a mladá žena - hojnost práce zaručena.
Práce vyžaduje čím dál větší vzdělání, vzdělání čím dál větší práci.
Starý dům a mladá žena - hojnost práce zaručena.
Práce vyžaduje čím dál větší vzdělání, vzdělání čím dál větší práci.
Tak jsem dnes provedl malou projížďku a výsledek je takový, že auto chladí podstatně lépe. Rafička se pohybuje mezi polovinou budíku a půlkou písmene "D" v nápisu "voda". Uvidíme jak se bude teplota chovat, až se auto naloží a bude šplhat k 2000m.n.m. . Nejradši bych byl, kdyby se rafička zasekla v půlce budíku a už se dále nepohybovala, ale co nadělám. Hlavně aby to nehřálo až k červenému políčku
Vašátor / TŘI SESTRY <III> LADA GANG / osa Brno - Plzeň / cituji "ladaklub je jen náhodně zformovaná banda hovad"
http://www.classic-oldtimer.cz _______ http://ladaauto.wz.cz _______ http://tatry.kvalitne.cz/
http://www.classic-oldtimer.cz _______ http://ladaauto.wz.cz _______ http://tatry.kvalitne.cz/
- MartasBrno
- Příspěvky: 4442
- Registrován: pon zář 08, 2008 13:10
- Bydliště: Brno
No já mám jen jednu zkušenost se specificky přehřátým žigulem...
Před cca dvěma týdny jsem vezl materiál, jídlo invalidu a navigátora na tábor. auto (2101) bylo naložené po střechu + plný kufr potravinama, krosnama a podobně, dvě krosny na střeše a vozík 200x110cm byl zarovnaný do 80cm banánovkama plnýma věcí. Z Brna do Olomouce to šlo, ale v kopci mezi Véskou a Jívovou (Okres Olomouc) jsme museli zastavit. Jeli jsme to na dvojku, rafička lezla do červenýho, ale voda OK, akorát to přestalo táhnout - sálo to přehřátej vzduch zpod kapoty, nešlo to použít. Po schlazení a opožděném obědě jelo opět dál...
Myslím si teda, že když bude mít auto standardní chlazení v pořádku, tak dojede asi spíš na tohle astma než na vaření. Asi je dost důležitý aby dobře dýchalo, jen ne vzduch od chladiče.
Před cca dvěma týdny jsem vezl materiál, jídlo invalidu a navigátora na tábor. auto (2101) bylo naložené po střechu + plný kufr potravinama, krosnama a podobně, dvě krosny na střeše a vozík 200x110cm byl zarovnaný do 80cm banánovkama plnýma věcí. Z Brna do Olomouce to šlo, ale v kopci mezi Véskou a Jívovou (Okres Olomouc) jsme museli zastavit. Jeli jsme to na dvojku, rafička lezla do červenýho, ale voda OK, akorát to přestalo táhnout - sálo to přehřátej vzduch zpod kapoty, nešlo to použít. Po schlazení a opožděném obědě jelo opět dál...
Myslím si teda, že když bude mít auto standardní chlazení v pořádku, tak dojede asi spíš na tohle astma než na vaření. Asi je dost důležitý aby dobře dýchalo, jen ne vzduch od chladiče.
- radek mb
- Příspěvky: 5189
- Registrován: sob zář 18, 2004 01:38
- Bydliště: okr.MB
- Kontaktovat uživatele:
Souhlasím s tebou.Vzpomínám si na spanilku v Jedovnici ,myslim rok 2007,kdy bylo velké teplo a kolona se táhla mezi 40 a 50,takže se řadilo 2-3.Do kopců mi teplota lezla jak zběsilá a auto ztratilo úplně tah,kamrád Standa musel dokonce zastavit.(já jel 07,on 04.)Přitom jinak ani jeden z nás problémy s chlazením neměl.MartasBrno píše:Myslím si teda, že když bude mít auto standardní chlazení v pořádku, tak dojede asi spíš na tohle astma než na vaření. Asi je dost důležitý aby dobře dýchalo, jen ne vzduch od chladiče.
EAST RUNNER БРИГАДА.
ŠKODA Octavia II 1,9 TDi
Bratrstvo Vana Tallinn
/ KAWASAKI KLE 500 ČZ 175/477 ČZ 250/485 ČZ 175/487
ŠKODA Octavia II 1,9 TDi
Bratrstvo Vana Tallinn
/ KAWASAKI KLE 500 ČZ 175/477 ČZ 250/485 ČZ 175/487