wiku píše:V té části co je vevnitř v autě není po odpojení od kontrolky nic.
A ani být nemůže. Tento vodič slouží pro přivedení plusu ke kontrolce dobíjení prostřednictvím rozpínacího relé kontrolky dobíjení PC 702.
wiku píše:Ale Kdy jsem odpojil konce tohoto kabelu od altíku a od kontrolky a proměřil ho multimetrem, nebyl průchozí. V pojistkové skřínce se to asi nějak mění nebo co.
Správně. V pojistkovce se to zákeřně mění.

Bílohnědý vodič v motorovém prostoru slouží pro buzení altíku. V základním stavu není z pojistkovky totiž vyveden vodič pro relé kontrolky a od relé ke kontrolce. Tyto vodiče musíš dodat a zapojit na patřičné piny pojistkovky.
Popis:
- U mikrospínače volnoběhu si zjisti, na kterém drátu máš trvalý + (při zapnutém zapalování). Napoj k němu další drát a ten připoj na relé PC 702 na vývody č. 86 (cívka relé) a 87 (pevný kontakt spínače).
- Vývod č. 85 (druhý konec cívky) připoj na vývod středu vinutí na alternátoru
- Od vývodu č. 30/51 (pohyblivý kontakt spínače) natáhni vodič a připoj ho fastonem do tuším že černé (nebo červené

) patice zespodu pojistkové skříňky.
Bohužel Ti neřeknu z hlavy, která pozice v přesně které patici to je. To už si budeš muset proměřit. V jedné z těchto patic je několik volných pozic, takže si ohmmetrem (nebo žárovkovou zkoušečkou) proměř, která pozice odpovídá vodiči od kontrolky dobíjení vevniř auta. Dá se to taky zjistit tak, že po připojení plusu se rozsvítí kontrolka na palubce.
Doufám, že jsi můj elaborát pochopil.
