Doplnění relátka kontrolky dobíjení u 2105
Moderátor: Moderátoři
Doplnění relátka kontrolky dobíjení u 2105
Nefunguje mi kontrolka dobíjení. Po otočení klíčku se nerozsvítí. Žárovička v kontrolce je ale v pořádku. V chytré knize jsem se dočetl že tahle kontrolka je připojena na nějaké relátko. Dokonce tam bylo i schema. Nikde jsem se ale nedočetl kde to relátko najdu.
Nebo je nějaký jiný důvod proč by neměla svítit?
[ Komentář přidal: Hurikán: st srpen 05, 2009 16:28 ]
Rozřešení a popis instalace relátka je na straně 3.
Nebo je nějaký jiný důvod proč by neměla svítit?
[ Komentář přidal: Hurikán: st srpen 05, 2009 16:28 ]
Rozřešení a popis instalace relátka je na straně 3.
Naposledy upravil(a) wiku dne stř srp 05, 2009 15:28, celkem upraveno 1 x.
- Laďuša
- Příspěvky: 12131
- Registrován: stř lis 09, 2005 22:06
- Bydliště: Klatovy / Plzeň
- Kontaktovat uživatele:
Relátko se nachází na pravým podběhu nahoře v motorovým prostoru, minimálně v kulatých krabicích. Ale snad dokonce existuje i verze bez relátka, ňáká sofistikovanější, která si vystačí jenom ňák s altíkem či co..
Člen LKCS; Honorowy klubowicz LKP [ELITE 5000]
Chatka 12 forever ►Stodolní II◄ Estonian-czech crazy night Uctívač Vana Tallinnu. Propāns-butāns!
Osa Klatovy-Plzeň-Brno Tři sestry <|||> Ladagang °Expedice Eesti 2010°
Dva PoJeBy ze Skašova
Haben Sie Bratwurst?
keréklampás
Chatka 12 forever ►Stodolní II◄ Estonian-czech crazy night Uctívač Vana Tallinnu. Propāns-butāns!
Osa Klatovy-Plzeň-Brno Tři sestry <|||> Ladagang °Expedice Eesti 2010°
Dva PoJeBy ze Skašova
Haben Sie Bratwurst?
keréklampás
Na pravém podběhu jsem našel jen jedno relátko. Nevím přesně k čemu je. Ale pán od kterého jsem auto koupil říkal že nedávno odešlo a projevilo se to tak že starter jen cvaknul, ale netočil se. Dal mi k tomu ještě jedno náhradní, kdyby náhodou. To je to relátko o kterém je řeč nebo někde je ještě jedno?
- Křečík Barbuška
- Příspěvky: 11048
- Registrován: ned srp 29, 2004 09:01
- Bydliště: Brno
Prozraď nám rok výroby, u mnoha VAZů, zejména hranatých se totiž výrobce kontrolkou již neobtěžoval ... postačil voltmetr, příkladem je má sedma a čtverka.
Jinak jsou tu již témata s touto problematikou, třeba tyto, ale je jich víc, hledej http://forum.ladaklub.com/viewtopic.php?t=138&start=0
http://forum.ladaklub.com/viewtopic.php?t=8012&start=0
Jinak jsou tu již témata s touto problematikou, třeba tyto, ale je jich víc, hledej http://forum.ladaklub.com/viewtopic.php?t=138&start=0
http://forum.ladaklub.com/viewtopic.php?t=8012&start=0
Lada Granta Liftback 1,6 16V - skoro normální auto
Lada Kalina 1117 1,6 8V - neopodstatněné a nenaplněné naděje
ex VAZ 2105, VAZ 2104, VAZ 2107
Lada Kalina 1117 1,6 8V - neopodstatněné a nenaplněné naděje
ex VAZ 2105, VAZ 2104, VAZ 2107
- Křečík Barbuška
- Příspěvky: 11048
- Registrován: ned srp 29, 2004 09:01
- Bydliště: Brno
Toto není pravidlem, voltmetr je v pětkách v základní výbavě a třeba v mé bývalé pětce kontrolka funkční byla. Spíše bych to odvodil od použitého alternátoru neb bulharské vývod středu vinutí mají, zatímco sovětské nikoliv, mluvím o alternátorech G222 s integrovaným stabilizátorem (kostkou).
Lada Granta Liftback 1,6 16V - skoro normální auto
Lada Kalina 1117 1,6 8V - neopodstatněné a nenaplněné naděje
ex VAZ 2105, VAZ 2104, VAZ 2107
Lada Kalina 1117 1,6 8V - neopodstatněné a nenaplněné naděje
ex VAZ 2105, VAZ 2104, VAZ 2107
- Křečík Barbuška
- Příspěvky: 11048
- Registrován: ned srp 29, 2004 09:01
- Bydliště: Brno
Vydrž, když se k tomu večer dostanu, tak ti to nafotím, ať víš přesně, mmj. má teorie o tom, že sovětské jsou bezkontrolkové byla zbourána, altíkem z Rozmara. Vyklubal se z něho G222 osazený jen jedničkovými uhlíky, má vývod na kontrolku a je sovětský.
[ Komentář přidal: Luděk Musil: st červenec 29, 2009 09:15 ]
K...a to jsou hlášky To by se okamžitě mělo tesat
semšelskoropodstůl L.
[ Komentář přidal: Luděk Musil: st červenec 29, 2009 09:15 ]
K...a to jsou hlášky To by se okamžitě mělo tesat
semšelskoropodstůl L.
Lada Granta Liftback 1,6 16V - skoro normální auto
Lada Kalina 1117 1,6 8V - neopodstatněné a nenaplněné naděje
ex VAZ 2105, VAZ 2104, VAZ 2107
Lada Kalina 1117 1,6 8V - neopodstatněné a nenaplněné naděje
ex VAZ 2105, VAZ 2104, VAZ 2107
- Křečík Barbuška
- Příspěvky: 11048
- Registrován: ned srp 29, 2004 09:01
- Bydliště: Brno
Každopádně těch tvých 6 drátů mi moc nesedí, tři jdou pod šroubek, jeden na kontrolku a jeden na G68 (buzení), víc jich na běžných strojích nebývá. Možná by stálo za to, aby jsi blíže upřesnil co máš vůbec za altík. Na fotce je G222, místo hliníkové kostky regulátoru s integrovanými uhlíky má jen jedničkové uhlíky, kostka by jinak zabírala cca. o dvě třetiny větší plochu směrem dolů. Zakroužkovaný faston je pro kontrolku, faston na uhlících (kostce) je pro buzení a na šroubek se připojují silové vodiče.
Lada Granta Liftback 1,6 16V - skoro normální auto
Lada Kalina 1117 1,6 8V - neopodstatněné a nenaplněné naděje
ex VAZ 2105, VAZ 2104, VAZ 2107
Lada Kalina 1117 1,6 8V - neopodstatněné a nenaplněné naděje
ex VAZ 2105, VAZ 2104, VAZ 2107