Vstřikovat vodu přímo v kapalném stavu mi přijde dost riskantní právě kvůli těm korozivním účinkům.
Takže už hňápete tohle?
http://forum.ladaklub.com/viewtopic.php?t=830
Jde to však mnohem (relativně) jednodušeji a s mnohem menším rizikem pro motor. Tedy nepřidávat vodu
v kapalném stavu. Chce to jen trochu myslet
Já už jsem s tím experimentoval u kolegova stroje, ovšem vůbec nešlo o spotřebu, ale jen o vyšší výkon motoru.
Výsledky byly vcelku uspokojivé- v závodech do vrchu bylo jeho vozidlo celkově třetí, pouhé tři vteřiny za 1050 ccm 70 koňovým Abarthem. Pro představu, jedná se o devítistovku s předpokládanými 50 koni (válcová zkušebna ještě před nějakými dalšími úpravami naměřila 38 Hp na kolech, 45 italských plnokrevníků na motoru). Všechny ostatní devítistovky byly nejméně čtyři vteřiny za jeho. Pravda byla, že trochu přišlo vhod i počasí- bylo krásně slunečno a příšerně suchý vzduch, se kterým si musely poradit všechny ostatní motory.
Experimenty však byly zatím pozastaveny, jednak je teď vozidlo na kompletní rozborce a vyvařování a jednak je třeba vychytat ještě nějaké mouchy, které měly zase vliv na jinou soustavu motoru.