keby si videl ako mam momentalne zapojene LPG a ako s tym jazdim, tak by si si s tym urcite sviholPátrač píše:na podložku mám komplet výkres je shodná s plněnim LPG které ale ještě není úplně dotažené do konce. Má to ještě mouchy, které se budu snažit během zimy s Markem odchytat. Proto zatím v sekci pro sponzory podložka ještě není.
Přídavné sání vody do spalování...
Moderátor: Moderátoři
- Patrac
- Příspěvky: 3740
- Registrován: stř srp 04, 2004 12:15
- Bydliště: Brno - King field
- Kontaktovat uživatele:
?????Majo píše:keby si videl ako mam momentalne zapojene LPG a ako s tym jazdim, tak by si si s tym urcite sviholPátrač píše:na podložku mám komplet výkres je shodná s plněnim LPG které ale ještě není úplně dotažené do konce. Má to ještě mouchy, které se budu snažit během zimy s Markem odchytat. Proto zatím v sekci pro sponzory podložka ještě není.
Lada Niva M:1/8,5
Kia Cee´d SW 12.12.2011- ???
21044 - ice dream rising 1.11.2006-19.12.2011
2107 - red storm rising 1.5.2003-1.11.2006
Kia Cee´d SW 12.12.2011- ???
21044 - ice dream rising 1.11.2006-19.12.2011
2107 - red storm rising 1.5.2003-1.11.2006
veru Myso, tak je svet sa zrutil a mam plyn Nastastie len v sedane Jazdit na 100oktan benal uz nezvladam ani ja
Patraci, zajtra Ti to odfotim a pocitam, ze do konca tyzdna mam tu prirubu tu
tu je to slubene foto: http://www.ladaclub.szm.com/data/DSCF1069.JPG
bolo mi luto rezat do filterboxu(k montazi som im to odovzdal s Jaanovym pozicanym uz deravym a potom som mu ho vratil)
Patraci, zajtra Ti to odfotim a pocitam, ze do konca tyzdna mam tu prirubu tu
tu je to slubene foto: http://www.ladaclub.szm.com/data/DSCF1069.JPG
bolo mi luto rezat do filterboxu(k montazi som im to odovzdal s Jaanovym pozicanym uz deravym a potom som mu ho vratil)
Naposledy upravil(a) Majo dne čtv lis 10, 2005 21:26, celkem upraveno 1 x.
Vstřikovat vodu přímo v kapalném stavu mi přijde dost riskantní právě kvůli těm korozivním účinkům.Wolf píše:Nasel jsem k tomuto tematu clanek, i kdyz, pravda nepatri k nejcerstvejsim , ale ta myslenka take neni nova . W.
http://allbikes.wz.cz/prisavanivody.php
Takže už hňápete tohle?
http://forum.ladaklub.com/viewtopic.php?t=830
Jde to však mnohem (relativně) jednodušeji a s mnohem menším rizikem pro motor. Tedy nepřidávat vodu v kapalném stavu. Chce to jen trochu myslet
Já už jsem s tím experimentoval u kolegova stroje, ovšem vůbec nešlo o spotřebu, ale jen o vyšší výkon motoru.
Výsledky byly vcelku uspokojivé- v závodech do vrchu bylo jeho vozidlo celkově třetí, pouhé tři vteřiny za 1050 ccm 70 koňovým Abarthem. Pro představu, jedná se o devítistovku s předpokládanými 50 koni (válcová zkušebna ještě před nějakými dalšími úpravami naměřila 38 Hp na kolech, 45 italských plnokrevníků na motoru). Všechny ostatní devítistovky byly nejméně čtyři vteřiny za jeho. Pravda byla, že trochu přišlo vhod i počasí- bylo krásně slunečno a příšerně suchý vzduch, se kterým si musely poradit všechny ostatní motory.
Experimenty však byly zatím pozastaveny, jednak je teď vozidlo na kompletní rozborce a vyvařování a jednak je třeba vychytat ještě nějaké mouchy, které měly zase vliv na jinou soustavu motoru.
Napalo me co tam zkusit dat "vodu" jeste pred karburator, myslim primo na sani vzduchu a simulovat tim vlhke pocasi? Napr. pripojit sani na nadobku s vodou ktera by mohla byt ohrivana napr. chladicim systemem (i neprimo). voda by se horkem vyparovala a para by se (krome vzduchu, samotne by to nestacilo) prisavala...? ( i kdyz tusim, ze to bude nejaka kavina )
Jako napojit karburátor na takový menší parovod? A středový tlumič bude sloužit jako kondenzátor.. Za měsíc bude shnilej výfuk.. Myslím že tolik vzduchu co motor nasaje ve vysokých otáčkách, tolik páry by se ani nestihlo vyrobit, musel by tam být pořádnej rošt na ohřev vody (1m x 1m)
Na fotkách co jsem viděl je to většinou tak, že nějaká "turbo" tryska vyrábí za vysokého tlaku vodní aerosol a rozprašuje jej nad karburátorem.
Na fotkách co jsem viděl je to většinou tak, že nějaká "turbo" tryska vyrábí za vysokého tlaku vodní aerosol a rozprašuje jej nad karburátorem.