Rosťova 2105ka

Moderátor: Moderátoři

Odpovědět
Uživatelský avatar
Marek89
Příspěvky: 1818
Registrován: úte úno 20, 2007 17:45
Bydliště: Čaňa, KE - Okolie
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Marek89 »

Kewint, možno myslel tu mechanicku vrtuľu a povedal ventilátor. Ináč ta mechanicka berie výkon, tak isto ale berie aj alternátor, vodná pumpa.
Lada 2105

Vaz náš, ktorý si vyvarený
roztoč sa opäť kolesa tvoje,
buď jazda Tvoja na všetkých diaľniciach
a cestach, odpusť nám naše úpravy ako
i my odpúštame Tvoje neduhy a neuved nás
do pokušenia prejsť na inú značku a zbav
nás všetkých protivných techinkov STK.
NATURAL!
Uživatelský avatar
Kewint
Příspěvky: 1683
Registrován: stř kvě 02, 2007 13:05
Bydliště: Česká Třebová
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Kewint »

Marek89, ano taky sem si to myslel :)
Lada 2105-rv.1984,1.3-v GO
Lada 2107,LPG,1,7i,5kvalt
Škoda Forman-1993
Člen LKCS
MÍSTO PORSCHE JEZDÍM LADOU , OBČAS V LÉTĚ SVEZU MLADOU !!
rosta
Příspěvky: 1417
Registrován: ned led 07, 2007 12:53
Bydliště: Moravany u Holic

Příspěvek od rosta »

el.ventilátor :evil:
když jsem byl malý vozili mě ladou a od té doby....
Uživatelský avatar
Kewint
Příspěvky: 1683
Registrován: stř kvě 02, 2007 13:05
Bydliště: Česká Třebová
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Kewint »

rosta, :shock: :shock: a ta vrtule na 01 ne ?
Lada 2105-rv.1984,1.3-v GO
Lada 2107,LPG,1,7i,5kvalt
Škoda Forman-1993
Člen LKCS
MÍSTO PORSCHE JEZDÍM LADOU , OBČAS V LÉTĚ SVEZU MLADOU !!
peet2101
Příspěvky: 1096
Registrován: čtv lis 20, 2008 20:47
Bydliště: Záříčí CZ

Příspěvek od peet2101 »

Čistě z fyzikálního hlediska by měli brat obě zhruba stejně, akorát s tím rozdílem že el. ventilátor nezatěžuje motor když je potřeba výkon (například při akceleraci) ale vezme si jej z baterie, kam se pak energie doplní z alternátoru který motor zatíží se zpožděním. Rozdíl ve spotřebě výkonu by se proto měl rovnat pouze rozdílu strát energie například v ložiskách nebo el. součástkách.
Low and Slow
Teoretik
BA3 2101 *1978
BA3 21011 *1977
East side custom shop za zahradou
__________________________________
Uživatelský avatar
Roman
Příspěvky: 1285
Registrován: úte čer 01, 2004 09:18
Bydliště: Kralův Dvůr
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Roman »

A ciste z praktickeho hladiska je rozdiel v tom, ze elektricka vrtula ti berie vykon iba ked to teplota potrebuje a to znamena napr., ze za celu zimu sa ti vobec nemusi roztocit .....
Roman
čmelák
Příspěvky: 1636
Registrován: úte čer 01, 2004 15:29
Bydliště: Trnava
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od čmelák »

a uplna pravda je ze ci tam mas to alebo to tak je to HOVNO CITIT :ANAL:
rosta
Příspěvky: 1417
Registrován: ned led 07, 2007 12:53
Bydliště: Moravany u Holic

Příspěvek od rosta »

čmelák píše:a uplna pravda je ze ci tam mas to alebo to tak je to HOVNO CITIT :ANAL:
:axe:
Uživatelský avatar
Saša
Příspěvky: 3359
Registrován: pon črc 09, 2007 16:08
Bydliště: Litoměřice

Příspěvek od Saša »

Čmelák má pravdu . Pocítit to je jedině když se trhne klíňák při roztočeném motoru , tehdy je nakrátko znát nárust výkonu (než se to uvaří) .
peet2101 píše:Čistě z fyzikálního hlediska by měli brat obě zhruba stejně
Pokud mechanická vrtule nepřekročí otáčky vrtule elektické je příkon zhruba stejný . Výkon mechanicky hnané vrtule je ale mnohonásobně vyší , tím i spotřeba energie . Klidně to může být ve vysokých otáčkách i těch zmiňovaných 5 HP . Elektrická vrtule totiž není schopna motor uchladit při malé rychlosti auta a vysokém výkonu , třeba pří tažení přívěsu do táhlých kopců . Proto se mi zamlouvá řešení P Fiatu který měl elektromechanickou spojku . Dnes by šla použít spojka z kompresoru klimatizace .
VAZ 2102 r.v.74 1984-1997 "Legenda"
VAZ 21043 r.v.90 1996-White Lady - nyní v GO. VAZ 21044 r.v.96 2007-(muzeum koroze)
VAZ 2106 r.v.78 2008-a dál...
VAZ 2105 r.v.87 12/2012-Rudý dělník
Nikdy neříkejte že to nejde,protože se v zápětí objeví někdo kdo neví že to nejde a udělá to!
čmelák
Příspěvky: 1636
Registrován: úte čer 01, 2004 15:29
Bydliště: Trnava
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od čmelák »

jeej sasa mi dal zapravdu, dakujem to si cenim :)
Uživatelský avatar
Laďuša
Příspěvky: 12128
Registrován: stř lis 09, 2005 22:06
Bydliště: Klatovy / Plzeň
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Laďuša »

Tak, Čmelák má splněno na celej kvartál :lol:
Saša píše:Proto se mi zamlouvá řešení P Fiatu který měl elektromechanickou spojku .
Ovšem pozor, druhé nezměněné vydání 1978 (modrá 2103 s pražskou SPZ na obalu) povinné knihy Ladisty, tzv. Tůma, v přiloženém elektrošématu vyloženě uvádí VAZ 2103 s elektromagnetickou spojkou větráku ;)
Takže oni i trojky to měly, předpokládam, že to byly ňáký míň početný série v dobach, kdy hledali cestu, jak nahradit trvalý točení vrtule ;)
Člen LKCS; Honorowy klubowicz LKP [ELITE 5000]

Chatka 12 forever :toothy10: ►Stodolní II◄ :) Estonian-czech crazy night :partyman: Uctívač Vana Tallinnu. Propāns-butāns!
Osa Klatovy-Plzeň-Brno ;) Tři sestry <|||> Ladagang 8) °Expedice Eesti 2010°
Dva PoJeBy ze Skašova

Haben Sie Bratwurst?

:!: keréklampás :!:
Uživatelský avatar
Hurikán
Příspěvky: 5802
Registrován: čtv úno 17, 2005 11:07
Bydliště: Brno
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Hurikán »

Laďuša píše:Takže oni i trojky to měly, předpokládam, že to byly ňáký míň početný série v dobach, kdy hledali cestu, jak nahradit trvalý točení vrtule
Ano, to je pravda. V originálním sovětském katalogu ND na 03 je i pěkně rozkreslená. :wink:

Ještě je ale jedna cesta kromě el-magnetické spojky. Jde o teplotně závislou spojku, která spíná postupně podle teploty vody ve vodním čerpadle. Teplotní přenos je zajištěn přes hřídel pumpy. Tento systém měly některá Volva 140 a 240. Líbí se mě, že se celý tento mechanismus obejde bez jakýchkoliv doplňkových zařízení.
Моя фотогалерея здесь.

Я слежу за тобой. Всегда!
Obrázek
Štěpán

Příspěvek od Štěpán »

Já mám doma takovou elektro-magnetickou vrtuli :P
Konkrétně je z italský 125 ( fiata samozřejmě ). Aby se to dalo použít na ladu, tak by se musela upravit hřídelka nebo koupit celé ložisko vodní pumpy, co má na konci závit a udělat nějakej držáček pro uhlík, přes kterej jde šťáva na cívku.
rosta
Příspěvky: 1417
Registrován: ned led 07, 2007 12:53
Bydliště: Moravany u Holic

Příspěvek od rosta »

nikdy bych neřekl jaký je rozdíl mezi starými a novými díly-už 2 roky jezdím s výfukem ze starých SSSR zásob-dneska jsem ho vyndal-potřeboval natřít-jen jsem ho lehce očistil od prachu a bláta a koukal na mě jen velmi lehce orezlý- :shock: tak jsem mu dal černou barvu na kamna odolnou do 600 stupňů a dal ho zpět-před ním jsem měl úplně nový z autofora-made in rusia a po dvou letech provozu a to jezdím na LPG se rozpadl
když jsem byl malý vozili mě ladou a od té doby....
rosta
Příspěvky: 1417
Registrován: ned led 07, 2007 12:53
Bydliště: Moravany u Holic

Příspěvek od rosta »

raid-věnec je koženej-made in italy-pasoval bez úprav, houkačka funguje,jen by mě zajímalo jak je starej-podle dizajnu kolem 80 let
Přílohy
30.7.2009 116.jpg
30.7.2009 112.jpg
30.7.2009 115.jpg
Odpovědět

Zpět na „Diskuse k modelové řadě“