Rosťova 2105ka
Moderátor: Moderátoři
- Marek89
- Příspěvky: 1818
- Registrován: úte úno 20, 2007 17:45
- Bydliště: Čaňa, KE - Okolie
- Kontaktovat uživatele:
Kewint, možno myslel tu mechanicku vrtuľu a povedal ventilátor. Ináč ta mechanicka berie výkon, tak isto ale berie aj alternátor, vodná pumpa.
Lada 2105
Vaz náš, ktorý si vyvarený
roztoč sa opäť kolesa tvoje,
buď jazda Tvoja na všetkých diaľniciach
a cestach, odpusť nám naše úpravy ako
i my odpúštame Tvoje neduhy a neuved nás
do pokušenia prejsť na inú značku a zbav
nás všetkých protivných techinkov STK.
NATURAL!
Vaz náš, ktorý si vyvarený
roztoč sa opäť kolesa tvoje,
buď jazda Tvoja na všetkých diaľniciach
a cestach, odpusť nám naše úpravy ako
i my odpúštame Tvoje neduhy a neuved nás
do pokušenia prejsť na inú značku a zbav
nás všetkých protivných techinkov STK.
NATURAL!
Čistě z fyzikálního hlediska by měli brat obě zhruba stejně, akorát s tím rozdílem že el. ventilátor nezatěžuje motor když je potřeba výkon (například při akceleraci) ale vezme si jej z baterie, kam se pak energie doplní z alternátoru který motor zatíží se zpožděním. Rozdíl ve spotřebě výkonu by se proto měl rovnat pouze rozdílu strát energie například v ložiskách nebo el. součástkách.
Low and Slow
Teoretik
BA3 2101 *1978
BA3 21011 *1977
East side custom shop za zahradou
__________________________________
Teoretik
BA3 2101 *1978
BA3 21011 *1977
East side custom shop za zahradou
__________________________________
Čmelák má pravdu . Pocítit to je jedině když se trhne klíňák při roztočeném motoru , tehdy je nakrátko znát nárust výkonu (než se to uvaří) .
Pokud mechanická vrtule nepřekročí otáčky vrtule elektické je příkon zhruba stejný . Výkon mechanicky hnané vrtule je ale mnohonásobně vyší , tím i spotřeba energie . Klidně to může být ve vysokých otáčkách i těch zmiňovaných 5 HP . Elektrická vrtule totiž není schopna motor uchladit při malé rychlosti auta a vysokém výkonu , třeba pří tažení přívěsu do táhlých kopců . Proto se mi zamlouvá řešení P Fiatu který měl elektromechanickou spojku . Dnes by šla použít spojka z kompresoru klimatizace .peet2101 píše:Čistě z fyzikálního hlediska by měli brat obě zhruba stejně
VAZ 2102 r.v.74 1984-1997 "Legenda"
VAZ 21043 r.v.90 1996-White Lady - nyní v GO. VAZ 21044 r.v.96 2007-(muzeum koroze)
VAZ 2106 r.v.78 2008-a dál...
VAZ 2105 r.v.87 12/2012-Rudý dělník
Nikdy neříkejte že to nejde,protože se v zápětí objeví někdo kdo neví že to nejde a udělá to!
VAZ 21043 r.v.90 1996-White Lady - nyní v GO. VAZ 21044 r.v.96 2007-(muzeum koroze)
VAZ 2106 r.v.78 2008-a dál...
VAZ 2105 r.v.87 12/2012-Rudý dělník
Nikdy neříkejte že to nejde,protože se v zápětí objeví někdo kdo neví že to nejde a udělá to!
- Laďuša
- Příspěvky: 12128
- Registrován: stř lis 09, 2005 22:06
- Bydliště: Klatovy / Plzeň
- Kontaktovat uživatele:
Tak, Čmelák má splněno na celej kvartál
Takže oni i trojky to měly, předpokládam, že to byly ňáký míň početný série v dobach, kdy hledali cestu, jak nahradit trvalý točení vrtule
Ovšem pozor, druhé nezměněné vydání 1978 (modrá 2103 s pražskou SPZ na obalu) povinné knihy Ladisty, tzv. Tůma, v přiloženém elektrošématu vyloženě uvádí VAZ 2103 s elektromagnetickou spojkou větrákuSaša píše:Proto se mi zamlouvá řešení P Fiatu který měl elektromechanickou spojku .
Takže oni i trojky to měly, předpokládam, že to byly ňáký míň početný série v dobach, kdy hledali cestu, jak nahradit trvalý točení vrtule
Člen LKCS; Honorowy klubowicz LKP [ELITE 5000]
Chatka 12 forever ►Stodolní II◄ Estonian-czech crazy night Uctívač Vana Tallinnu. Propāns-butāns!
Osa Klatovy-Plzeň-Brno Tři sestry <|||> Ladagang °Expedice Eesti 2010°
Dva PoJeBy ze Skašova
Haben Sie Bratwurst?
keréklampás
Chatka 12 forever ►Stodolní II◄ Estonian-czech crazy night Uctívač Vana Tallinnu. Propāns-butāns!
Osa Klatovy-Plzeň-Brno Tři sestry <|||> Ladagang °Expedice Eesti 2010°
Dva PoJeBy ze Skašova
Haben Sie Bratwurst?
keréklampás
Ano, to je pravda. V originálním sovětském katalogu ND na 03 je i pěkně rozkreslená.Laďuša píše:Takže oni i trojky to měly, předpokládam, že to byly ňáký míň početný série v dobach, kdy hledali cestu, jak nahradit trvalý točení vrtule
Ještě je ale jedna cesta kromě el-magnetické spojky. Jde o teplotně závislou spojku, která spíná postupně podle teploty vody ve vodním čerpadle. Teplotní přenos je zajištěn přes hřídel pumpy. Tento systém měly některá Volva 140 a 240. Líbí se mě, že se celý tento mechanismus obejde bez jakýchkoliv doplňkových zařízení.
nikdy bych neřekl jaký je rozdíl mezi starými a novými díly-už 2 roky jezdím s výfukem ze starých SSSR zásob-dneska jsem ho vyndal-potřeboval natřít-jen jsem ho lehce očistil od prachu a bláta a koukal na mě jen velmi lehce orezlý- tak jsem mu dal černou barvu na kamna odolnou do 600 stupňů a dal ho zpět-před ním jsem měl úplně nový z autofora-made in rusia a po dvou letech provozu a to jezdím na LPG se rozpadl
když jsem byl malý vozili mě ladou a od té doby....