Jsou takovy. Kdyz mu reknu, ze chci vycistit karbec, vymenit tesneni atd, tak to udela. V podstate je mu jedno co delat, cena je 190kc/hod. A nevadi mu, ze stojim vedle, cumim mu na ruce a ptam se ho na kdejakou blbost.Pool píše:Pochybuji, že nějaký servis dnes zdemontuje karburátor a kompletně ho pročistí a seřídí. Moc namáhavý, málo výdělečný. Určitě jenom poštelovali směs a hotové vyřízené (tak jako mně před STK).Rafan píše:Me to taky chcipalo, ale v servise mi to nastavili, ze si krasne vrni. Nevyhodou je, ze po zahrati neklesne volnobeh pod 1200 otacek. Je to normalni ?
Ozon
Moderátor: Moderátoři
VAZ 2104 1.3 1989
- Křečík Barbuška
- Příspěvky: 11040
- Registrován: ned srp 29, 2004 09:01
- Bydliště: Brno
U mého Ozóna stačilo vyměnit šroubek s kuličkou uvnitř co má co do činění s akcelerační pumpičkou a prodlevy při přechodu z volnoběhu do otáček vymizely. To chcípání chladného motoru může býti způsobeno nesprávnou manipulací se sytičem, protože většina lidí co znám včetně mě tu potvoru cucavou zatahuje co nejdříve. Jinak můj motor papá olej, ale na stabilitu volnoběhu to nemá žádný vliv.
Lada Granta Liftback 1,6 16V - skoro normální auto
Lada Kalina 1117 1,6 8V - neopodstatněné a nenaplněné naděje
ex VAZ 2105, VAZ 2104, VAZ 2107
Lada Kalina 1117 1,6 8V - neopodstatněné a nenaplněné naděje
ex VAZ 2105, VAZ 2104, VAZ 2107
Taky mi to neco zhltne oleje, ale ze by skrz to nesel motor seridit, to bych nerekl. Osobne si nastavuju volnobeh tak, aby voltmetr pri zapnutych svetlech ukazoval rozumne pres polovinu, coz je myslim pres 12 V. Kazdopadne ted mam motor serizeny tak, ze i temer uplne studeny motor bez sytice drzi volnobeh. Sice totalne na hrane, ale drzi. Myslim si, ze na chod studeneho motoru ma docela vliv i stav zapalovani.Koko Loko píše:U mého Ozóna stačilo vyměnit šroubek s kuličkou uvnitř co má co do činění s akcelerační pumpičkou a prodlevy při přechodu z volnoběhu do otáček vymizely. To chcípání chladného motoru může býti způsobeno nesprávnou manipulací se sytičem, protože většina lidí co znám včetně mě tu potvoru cucavou zatahuje co nejdříve. Jinak můj motor papá olej, ale na stabilitu volnoběhu to nemá žádný vliv.
VAZ 2104 1.3 1989
Ještě by mě zajímalo, jak je to vlastně s rozdělovači? Je mezi "ozonovým" a "weberovým" rozdíkem nějaký rozdíl v regulaci předstihu ? Nemám na mysli rozdíl, co vytváří podtlak samozřejmě, ale rozdíl v odstředivé regulaci. Jde o to, jestli je pro weber vhodné používat "ozonovej" rozdělovač (podtlakovej) a naopak.
Ty rozdělovače byly jen dva: bez a s podtlakem. Jezdím bez podtlaku, předstih nastaven podle stoboskopu, po výměně svíček jen podle ucha tím kolečkem a vše je OK i když je fakt, že na benzín si drobeček moc nezajezdí. Karburátor ozon-se sytičem do zahřátí(postupně jej stahuju) a co se týká rozjezdu-ocenil bych dřívější reakci druhé klapky. Na 2ku se otevře až při 50km/h a pak je to masakr-vše na LPG. Spotřeba je opravdu dle nohy a řazení. Do práce jezdím za 10-12l LPG protože to honím a řadím, na dovolenou jsem jel za 8l LPG při trvalých 100km/h. Mám 4kvalt-s 5kvaltem jezdil kolega s lehkou nohou kolem 7l LPG-pro mě sci-fi.
Mitsubishi Colt 1,5GLX
Při výměně Webera. za OZONa mi Marek upravil i rozdelovač, vyndal jednu pružinku s tím, že jí nesmím ztratit, že pokud by to nejelo, tak ji tam mam dát zpět. Naštěstí to jede, protože jsem ji tak dobře uložil, že venim kde jePool píše:Ale já myslel, jestli je rozdíl v odstředivé regulaci... (jiná závažíčka, jiný pružinky) Domnívám se že ne, ale chci to vědět na beton.
Jinak samozřejmě to jede na oba dva rozdělovače bez problémů, ale jenom chci mít jistotu, že to ničemu nevadí (vliv na spotřebu, výkon, atd.)
Nicméně plánuju na jaře vyměnit ruřní za podtlakovej, aby to bylo komplet..
Tak teď nevím, jestli to vyměnil kvůli karburátoru a nebo jestli to byla jedna z jeho dalších úprav...? Právě taky zvažuju, jestli mám začít shánět klasickej rozdělovač, nebo zůstat u podtlakového, když mám webera.Rafan píše:Při výměně Webera. za OZONa mi Marek upravil i rozdelovač, vyndal jednu pružinku s tím, že jí nesmím ztratit, že pokud by to nejelo, tak ji tam mam dát zpět. Naštěstí to jede, protože jsem ji tak dobře uložil, že venim kde je
Nicméně plánuju na jaře vyměnit ruřní za podtlakovej, aby to bylo komplet..