Ozon

Moderátor: Moderátoři

Odpovědět
Uživatelský avatar
JmJ
Příspěvky: 6587
Registrován: úte čer 01, 2004 11:30
Bydliště: Kromeriz

Příspěvek od JmJ »

Pool píše:
Rafan píše:Me to taky chcipalo, ale v servise mi to nastavili, ze si krasne vrni. Nevyhodou je, ze po zahrati neklesne volnobeh pod 1200 otacek. Je to normalni ?
Pochybuji, že nějaký servis dnes zdemontuje karburátor a kompletně ho pročistí a seřídí. Moc namáhavý, málo výdělečný. Určitě jenom poštelovali směs a hotové vyřízené (tak jako mně před STK).
Jsou takovy. Kdyz mu reknu, ze chci vycistit karbec, vymenit tesneni atd, tak to udela. V podstate je mu jedno co delat, cena je 190kc/hod. A nevadi mu, ze stojim vedle, cumim mu na ruce a ptam se ho na kdejakou blbost.
VAZ 2104 1.3 1989
BA3
Příspěvky: 165
Registrován: ned srp 29, 2004 09:09
Bydliště: Brno
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od BA3 »

Ziko píše:Mam OZON, spotřeba lítá různě, chod tiší, ale chcípá to, dokud není pořádně zahřátej.. Jinač ta línost je znát, mám tam etě menší trisku, ale je to tím OZONem.. Nevím, zda tam mám dát standart trisku..
To chcípáni je i můj problém ale mělo by stačit zvýšit otáčky.
Vaz 21011 1200\1500\1700\5q
Vaz 2105 1500
Vaz 2101 1200

WWW.volny.cz/ba3
Uživatelský avatar
Tomáš
Příspěvky: 432
Registrován: stř led 05, 2005 17:32
Bydliště: Brno - Starý Bronx
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Tomáš »

hlavně to chce mít v pořádku komlet motor...a ten-u Zika zrovna není...papá to olej
Uživatelský avatar
Křečík Barbuška
Příspěvky: 11040
Registrován: ned srp 29, 2004 09:01
Bydliště: Brno

Příspěvek od Křečík Barbuška »

U mého Ozóna stačilo vyměnit šroubek s kuličkou uvnitř co má co do činění s akcelerační pumpičkou a prodlevy při přechodu z volnoběhu do otáček vymizely. To chcípání chladného motoru může býti způsobeno nesprávnou manipulací se sytičem, protože většina lidí co znám včetně mě tu potvoru cucavou zatahuje co nejdříve. Jinak můj motor papá olej, ale na stabilitu volnoběhu to nemá žádný vliv.
Lada Granta Liftback 1,6 16V - skoro normální auto
Lada Kalina 1117 1,6 8V - neopodstatněné a nenaplněné naděje
ex VAZ 2105, VAZ 2104, VAZ 2107
Uživatelský avatar
JmJ
Příspěvky: 6587
Registrován: úte čer 01, 2004 11:30
Bydliště: Kromeriz

Příspěvek od JmJ »

Koko Loko píše:U mého Ozóna stačilo vyměnit šroubek s kuličkou uvnitř co má co do činění s akcelerační pumpičkou a prodlevy při přechodu z volnoběhu do otáček vymizely. To chcípání chladného motoru může býti způsobeno nesprávnou manipulací se sytičem, protože většina lidí co znám včetně mě tu potvoru cucavou zatahuje co nejdříve. Jinak můj motor papá olej, ale na stabilitu volnoběhu to nemá žádný vliv.
Taky mi to neco zhltne oleje, ale ze by skrz to nesel motor seridit, to bych nerekl. Osobne si nastavuju volnobeh tak, aby voltmetr pri zapnutych svetlech ukazoval rozumne pres polovinu, coz je myslim pres 12 V. Kazdopadne ted mam motor serizeny tak, ze i temer uplne studeny motor bez sytice drzi volnobeh. Sice totalne na hrane, ale drzi. Myslim si, ze na chod studeneho motoru ma docela vliv i stav zapalovani.
VAZ 2104 1.3 1989
Pool

Příspěvek od Pool »

Ještě by mě zajímalo, jak je to vlastně s rozdělovači? Je mezi "ozonovým" a "weberovým" rozdíkem nějaký rozdíl v regulaci předstihu ? Nemám na mysli rozdíl, co vytváří podtlak samozřejmě, ale rozdíl v odstředivé regulaci. Jde o to, jestli je pro weber vhodné používat "ozonovej" rozdělovač (podtlakovej) a naopak.
Števo
Příspěvky: 298
Registrován: čtv říj 21, 2004 21:04
Bydliště: Veĺký Krtíš
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Števo »

Ako Rozdelovac pri ozone ma podtlakovu regulaci. Niektory to robia tak, ze ho odpoja a tak jazdia. Tak by tam mohol zostat rozdelovac bez podtlaku. Ako opacne to ide pod.rozdelovac(aj , ked je odpojeny) s Webrom.
Uživatelský avatar
denis
Příspěvky: 308
Registrován: pon lis 07, 2005 15:06
Bydliště: Opava
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od denis »

Ty rozdělovače byly jen dva: bez a s podtlakem. Jezdím bez podtlaku, předstih nastaven podle stoboskopu, po výměně svíček jen podle ucha tím kolečkem a vše je OK i když je fakt, že na benzín si drobeček moc nezajezdí. Karburátor ozon-se sytičem do zahřátí(postupně jej stahuju) a co se týká rozjezdu-ocenil bych dřívější reakci druhé klapky. Na 2ku se otevře až při 50km/h a pak je to masakr-vše na LPG. Spotřeba je opravdu dle nohy a řazení. Do práce jezdím za 10-12l LPG protože to honím a řadím, na dovolenou jsem jel za 8l LPG při trvalých 100km/h. Mám 4kvalt-s 5kvaltem jezdil kolega s lehkou nohou kolem 7l LPG-pro mě sci-fi. :oops:
Mitsubishi Colt 1,5GLX :-)
Pool

Příspěvek od Pool »

Ale já myslel, jestli je rozdíl v odstředivé regulaci... :wink: (jiná závažíčka, jiný pružinky) Domnívám se že ne, ale chci to vědět na beton.
Jinak samozřejmě to jede na oba dva rozdělovače bez problémů, ale jenom chci mít jistotu, že to ničemu nevadí (vliv na spotřebu, výkon, atd.)
Uživatelský avatar
denis
Příspěvky: 308
Registrován: pon lis 07, 2005 15:06
Bydliště: Opava
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od denis »

Dle mého je to stejné. :shock:
Mitsubishi Colt 1,5GLX :-)
Myso
Příspěvky: 1389
Registrován: stř kvě 26, 2004 17:59
Bydliště: Bratislava-Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Myso »

pre 1200/1300 bola ina odstredivka ako pre 1500/1600
Ich fahre einen Shiguli - WAS2105
Keď ju poriešiš, nie je čo milovať...
_________________
Chatka 12 forever :mrgreen:
Rafan
Příspěvky: 151
Registrován: stř čer 29, 2005 08:25
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Rafan »

Pool píše:Ale já myslel, jestli je rozdíl v odstředivé regulaci... :wink: (jiná závažíčka, jiný pružinky) Domnívám se že ne, ale chci to vědět na beton.
Jinak samozřejmě to jede na oba dva rozdělovače bez problémů, ale jenom chci mít jistotu, že to ničemu nevadí (vliv na spotřebu, výkon, atd.)
Při výměně Webera. za OZONa mi Marek upravil i rozdelovač, vyndal jednu pružinku s tím, že jí nesmím ztratit, že pokud by to nejelo, tak ji tam mam dát zpět. Naštěstí to jede, protože jsem ji tak dobře uložil, že venim kde je :oops: :)
Nicméně plánuju na jaře vyměnit ruřní za podtlakovej, aby to bylo komplet..
Pool

Příspěvek od Pool »

Rafan píše:Při výměně Webera. za OZONa mi Marek upravil i rozdelovač, vyndal jednu pružinku s tím, že jí nesmím ztratit, že pokud by to nejelo, tak ji tam mam dát zpět. Naštěstí to jede, protože jsem ji tak dobře uložil, že venim kde je :oops: :)
Nicméně plánuju na jaře vyměnit ruřní za podtlakovej, aby to bylo komplet..
Tak teď nevím, jestli to vyměnil kvůli karburátoru a nebo jestli to byla jedna z jeho dalších úprav...? Právě taky zvažuju, jestli mám začít shánět klasickej rozdělovač, nebo zůstat u podtlakového, když mám webera.
Uživatelský avatar
denis
Příspěvky: 308
Registrován: pon lis 07, 2005 15:06
Bydliště: Opava
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od denis »

Pokud ten podtlakový funguje tak bych ho tam nechal-já tam dal klasický, protože se mi vychodilo vedení toho trnu a pak to zapalovalo kdy chtělo. Řekl bych, že to s tím podtlakovým jelo trochu lépe-odpich-mám LPG a Ozon.
Mitsubishi Colt 1,5GLX :-)
Myso
Příspěvky: 1389
Registrován: stř kvě 26, 2004 17:59
Bydliště: Bratislava-Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Myso »

klasicky ma vyhodu oktanoveho korektoru, pri upravenych motoroch,ktore su citlive na predstih sa da fasa jemne doladovat predstih...
Ich fahre einen Shiguli - WAS2105
Keď ju poriešiš, nie je čo milovať...
_________________
Chatka 12 forever :mrgreen:
Odpovědět

Zpět na „Hnací soustava“