Přídavné sání vody do spalování...

Moderátor: Moderátoři

trexxx

Přídavné sání vody do spalování...

Příspěvek od trexxx »

Zdravím všechny a zároveň mám dotaz,nemá někdo z vás vyzkoušené přisávání vody do sacího traktu?Někde jsem četl o člověku který to používal právě u Lady a velmi si pochvaloval jednak lepší výkon motoru,a po rozdělání motoru zjistil i téměř nulovou tvorbu úsad.....jakékoliv názory,zkušenosti atd sem,budu vděčný,díky....
Uživatelský avatar
JmJ
Příspěvky: 6587
Registrován: úte čer 01, 2004 11:30
Bydliště: Kromeriz

Re: Přídavné sání vody do spalování...

Příspěvek od JmJ »

trexxx píše:Zdravím všechny a zároveň mám dotaz,nemá někdo z vás vyzkoušené přisávání vody do sacího traktu?Někde jsem četl o člověku který to používal právě u Lady a velmi si pochvaloval jednak lepší výkon motoru,a po rozdělání motoru zjistil i téměř nulovou tvorbu úsad.....jakékoliv názory,zkušenosti atd sem,budu vděčný,díky....
bohuzel se mi to ted nechce hledat, ale tohle se zde jiz nekolikrat probiralo. Zkus pohledat.
VAZ 2104 1.3 1989
Uživatelský avatar
Ondra 07
Příspěvky: 654
Registrován: stř říj 05, 2005 21:31
Bydliště: Olomouc / Brno
Kontaktovat uživatele:

Re: Přídavné sání vody do spalování...

Příspěvek od Ondra 07 »

JmJ píše:bohuzel se mi to ted nechce hledat, ale tohle se zde jiz nekolikrat probiralo. Zkus pohledat.
:shock: Voda do sani??????? :shock: Tak to uz je na me moc...
capodrak
Příspěvky: 224
Registrován: pon pro 20, 2004 23:14
Bydliště: Boskovice
Kontaktovat uživatele:

Re: Přídavné sání vody do spalování...

Příspěvek od capodrak »

Ondra 07 píše:
JmJ píše:bohuzel se mi to ted nechce hledat, ale tohle se zde jiz nekolikrat probiralo. Zkus pohledat.
:shock: Voda do sani??????? :shock: Tak to uz je na me moc...
Jasně se dělalo u zavodních modelu starších aut měly extra nádobku s vodou a tus "lil! do valcu při spalování se ti voda vypařila a měls věčí oběm spylín čímž byl i věčí vykon ale vody nesmělovejt moc aby ti to nechcípalo :wink:
Uživatelský avatar
Křečík Barbuška
Příspěvky: 11040
Registrován: ned srp 29, 2004 09:01
Bydliště: Brno

Příspěvek od Křečík Barbuška »

Znám člověka co s tím kdysi experimentoval na 1200, prý tak blbli kvůli spotřebě, zatím jsem z něj ještě nevypáčil jak to dostával do motoru, jen vím, že bylo třeba s podáváním vody přestat nějakou dobu před zastavením motoru z důvodu zamezení koroze válce, až ho potkám bude muset promluvit.
Lada Granta Liftback 1,6 16V - skoro normální auto
Lada Kalina 1117 1,6 8V - neopodstatněné a nenaplněné naděje
ex VAZ 2105, VAZ 2104, VAZ 2107
trexxx

Re: Přídavné sání vody do spalování...

Příspěvek od trexxx »

Ondra 07 píše:
JmJ píše:bohuzel se mi to ted nechce hledat, ale tohle se zde jiz nekolikrat probiralo. Zkus pohledat.
:shock: Voda do sani??????? :shock: Tak to uz je na me moc...
Není to nijak nová myšlenka,mně nejde ani tak o nějaké rapidní zvyšování výkonu ala nitro,ale každý přeci pozná že o dešti auto díky vlhkosti vzduchu jede lépe,myslím že by to nemuselo být zas tak složité,jen je potřeba dodržet pár zásad,jako je umístění vstupu vody až za karburátor,dál je třeba zařízení využívat pouze při dokonale zahřátém motoru atd,ale ve výsledku by to mohlo mít přínos....
Rafan
Příspěvky: 151
Registrován: stř čer 29, 2005 08:25
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Rafan »

Mozna debilni dotaz- ale neni vodnatej benzin to nejhorsi co muze byt ? Nam kvuli tomu kdysi davno odesla Skodka 120-tka, pac jsme nabrali u nove pumpy, a mel v nadrzich jeste destovou vodu....
Uživatelský avatar
Patrac
Příspěvky: 3740
Registrován: stř srp 04, 2004 12:15
Bydliště: Brno - King field
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Patrac »

Rafan píše:Mozna debilni dotaz- ale neni vodnatej benzin to nejhorsi co muze byt ? Nam kvuli tomu kdysi davno odesla Skodka 120-tka, pac jsme nabrali u nove pumpy, a mel v nadrzich jeste destovou vodu....
Jo jenže nenní voda jako voda a je rozdíl mít zvodnatělej benzín a nebo do spalovacího prostoru v pravou chvíli vstříknout vodní mlhu, která pomůže lepšímu spalování. Testovalo se to za války u leteckých motorů. Vlhký vzduch ač je to paradox lépe hoří než suchý. Ale už se to tu probíralo. stačí si to najít. :wink:
Lada Niva M:1/8,5
Kia Cee´d SW 12.12.2011- ???
21044 - ice dream rising 1.11.2006-19.12.2011
2107 - red storm rising 1.5.2003-1.11.2006
Wolf
Příspěvky: 1246
Registrován: úte čer 01, 2004 11:14
Bydliště: Kraj Lučanů
Kontaktovat uživatele:

Re: Přídavné sání vody do spalování...

Příspěvek od Wolf »

trexxx píše:Není to nijak nová myšlenka,mně nejde ani tak o nějaké rapidní zvyšování výkonu ala nitro,ale každý přeci pozná že o dešti auto díky vlhkosti vzduchu jede lépe,myslím že by to nemuselo být zas tak složité,jen je potřeba dodržet pár zásad,jako je umístění vstupu vody až za karburátor,dál je třeba zařízení využívat pouze při dokonale zahřátém motoru atd,ale ve výsledku by to mohlo mít přínos....
Ja myslim, ze se to vyuzivalo uz kdysi v leteckych motorech pro kratkodobe zvyseni vykonu motoru pri startu, vzhledem k vysoke korozivni agresivite se to asi pro trvaly provoz vyuzit neda. Nicmene prinosem pro vykon treba pri akceleraci (sprint) to jiste vyuzit jde, voda se take pri zplynovani rozpina jako spaliny pri horeni. W.
Wolf
Příspěvky: 1246
Registrován: úte čer 01, 2004 11:14
Bydliště: Kraj Lučanů
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Wolf »

Jsi mne trochu predebehl :cry: . W.
Uživatelský avatar
Patrac
Příspěvky: 3740
Registrován: stř srp 04, 2004 12:15
Bydliště: Brno - King field
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Patrac »

Wolf píše:Jsi mne trochu predebehl :cry: . W.
No jo no jsem trochu mladší :lol: :lol:
Lada Niva M:1/8,5
Kia Cee´d SW 12.12.2011- ???
21044 - ice dream rising 1.11.2006-19.12.2011
2107 - red storm rising 1.5.2003-1.11.2006
Uživatelský avatar
Roman
Příspěvky: 1285
Registrován: úte čer 01, 2004 09:18
Bydliště: Kralův Dvůr
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Roman »

Co sa tomu cudujete? Voda je predsa H2O. H je vodik, ten paradne bucha a O je kyslik, ten horenie podporuje. :D
Roman
Uživatelský avatar
Patrac
Příspěvky: 3740
Registrován: stř srp 04, 2004 12:15
Bydliště: Brno - King field
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Patrac »

Roman píše:Co sa tomu cudujete? Voda je predsa H2O. H je vodik, ten paradne bucha a O je kyslik, ten horenie podporuje. :D
Jo s tim se taky koketovalo pohon ponorek pomoci elektrolýzy rozklad vody na vodíka kyslík a jejich následné spalování v motoru a pohon ponorky pak tlakem páry. :wink:
Lada Niva M:1/8,5
Kia Cee´d SW 12.12.2011- ???
21044 - ice dream rising 1.11.2006-19.12.2011
2107 - red storm rising 1.5.2003-1.11.2006
Wolf
Příspěvky: 1246
Registrován: úte čer 01, 2004 11:14
Bydliště: Kraj Lučanů
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Wolf »

Roman píše:Co sa tomu cudujete? Voda je predsa H2O. H je vodik, ten paradne bucha a O je kyslik, ten horenie podporuje. :D
No prave. A jeste k vetsimu vykonu prispivaji i vyssi pracovni tlaky, vznikle premenou vodni mlhy na paru v dobe horeni smesi. W.
Martanasse
Příspěvky: 103
Registrován: sob zář 25, 2004 17:18
Bydliště: Plzeň
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Martanasse »

Jde jen o to, že chladnější vzduch obsahuje větší množství kyslíku a pak směs lépe hoří. Přisávat vodu do karbu je blbost, dělalo to spoustu lidí u škodovek a jak začali, tak taky přestali. Vodní mlha je už přijatelnější, ale dej si tam rovnou turbo a je to..
Slyšel jsem názor, že se H2O ve válci, za pomoci vysokého tlaku rozdělí na H, který vybuchuje a O, který podporuje hoření, je to volovina. H2O rozdělíme jen elektrolýzou nebo frekvenční rezonancí.
Odpovědět

Zpět na „Zajímavé úpravy a vylepšení“