Přídavné sání vody do spalování...
Moderátor: Moderátoři
Přídavné sání vody do spalování...
Zdravím všechny a zároveň mám dotaz,nemá někdo z vás vyzkoušené přisávání vody do sacího traktu?Někde jsem četl o člověku který to používal právě u Lady a velmi si pochvaloval jednak lepší výkon motoru,a po rozdělání motoru zjistil i téměř nulovou tvorbu úsad.....jakékoliv názory,zkušenosti atd sem,budu vděčný,díky....
Re: Přídavné sání vody do spalování...
bohuzel se mi to ted nechce hledat, ale tohle se zde jiz nekolikrat probiralo. Zkus pohledat.trexxx píše:Zdravím všechny a zároveň mám dotaz,nemá někdo z vás vyzkoušené přisávání vody do sacího traktu?Někde jsem četl o člověku který to používal právě u Lady a velmi si pochvaloval jednak lepší výkon motoru,a po rozdělání motoru zjistil i téměř nulovou tvorbu úsad.....jakékoliv názory,zkušenosti atd sem,budu vděčný,díky....
VAZ 2104 1.3 1989
- Ondra 07
- Příspěvky: 654
- Registrován: stř říj 05, 2005 21:31
- Bydliště: Olomouc / Brno
- Kontaktovat uživatele:
Re: Přídavné sání vody do spalování...
Voda do sani??????? Tak to uz je na me moc...JmJ píše:bohuzel se mi to ted nechce hledat, ale tohle se zde jiz nekolikrat probiralo. Zkus pohledat.
-
- Příspěvky: 224
- Registrován: pon pro 20, 2004 23:14
- Bydliště: Boskovice
- Kontaktovat uživatele:
Re: Přídavné sání vody do spalování...
Jasně se dělalo u zavodních modelu starších aut měly extra nádobku s vodou a tus "lil! do valcu při spalování se ti voda vypařila a měls věčí oběm spylín čímž byl i věčí vykon ale vody nesmělovejt moc aby ti to nechcípaloOndra 07 píše:Voda do sani??????? Tak to uz je na me moc...JmJ píše:bohuzel se mi to ted nechce hledat, ale tohle se zde jiz nekolikrat probiralo. Zkus pohledat.
- Křečík Barbuška
- Příspěvky: 11040
- Registrován: ned srp 29, 2004 09:01
- Bydliště: Brno
Znám člověka co s tím kdysi experimentoval na 1200, prý tak blbli kvůli spotřebě, zatím jsem z něj ještě nevypáčil jak to dostával do motoru, jen vím, že bylo třeba s podáváním vody přestat nějakou dobu před zastavením motoru z důvodu zamezení koroze válce, až ho potkám bude muset promluvit.
Lada Granta Liftback 1,6 16V - skoro normální auto
Lada Kalina 1117 1,6 8V - neopodstatněné a nenaplněné naděje
ex VAZ 2105, VAZ 2104, VAZ 2107
Lada Kalina 1117 1,6 8V - neopodstatněné a nenaplněné naděje
ex VAZ 2105, VAZ 2104, VAZ 2107
Re: Přídavné sání vody do spalování...
Není to nijak nová myšlenka,mně nejde ani tak o nějaké rapidní zvyšování výkonu ala nitro,ale každý přeci pozná že o dešti auto díky vlhkosti vzduchu jede lépe,myslím že by to nemuselo být zas tak složité,jen je potřeba dodržet pár zásad,jako je umístění vstupu vody až za karburátor,dál je třeba zařízení využívat pouze při dokonale zahřátém motoru atd,ale ve výsledku by to mohlo mít přínos....Ondra 07 píše:Voda do sani??????? Tak to uz je na me moc...JmJ píše:bohuzel se mi to ted nechce hledat, ale tohle se zde jiz nekolikrat probiralo. Zkus pohledat.
- Patrac
- Příspěvky: 3740
- Registrován: stř srp 04, 2004 12:15
- Bydliště: Brno - King field
- Kontaktovat uživatele:
Jo jenže nenní voda jako voda a je rozdíl mít zvodnatělej benzín a nebo do spalovacího prostoru v pravou chvíli vstříknout vodní mlhu, která pomůže lepšímu spalování. Testovalo se to za války u leteckých motorů. Vlhký vzduch ač je to paradox lépe hoří než suchý. Ale už se to tu probíralo. stačí si to najít.Rafan píše:Mozna debilni dotaz- ale neni vodnatej benzin to nejhorsi co muze byt ? Nam kvuli tomu kdysi davno odesla Skodka 120-tka, pac jsme nabrali u nove pumpy, a mel v nadrzich jeste destovou vodu....
Lada Niva M:1/8,5
Kia Cee´d SW 12.12.2011- ???
21044 - ice dream rising 1.11.2006-19.12.2011
2107 - red storm rising 1.5.2003-1.11.2006
Kia Cee´d SW 12.12.2011- ???
21044 - ice dream rising 1.11.2006-19.12.2011
2107 - red storm rising 1.5.2003-1.11.2006
-
- Příspěvky: 1246
- Registrován: úte čer 01, 2004 11:14
- Bydliště: Kraj Lučanů
- Kontaktovat uživatele:
Re: Přídavné sání vody do spalování...
Ja myslim, ze se to vyuzivalo uz kdysi v leteckych motorech pro kratkodobe zvyseni vykonu motoru pri startu, vzhledem k vysoke korozivni agresivite se to asi pro trvaly provoz vyuzit neda. Nicmene prinosem pro vykon treba pri akceleraci (sprint) to jiste vyuzit jde, voda se take pri zplynovani rozpina jako spaliny pri horeni. W.trexxx píše:Není to nijak nová myšlenka,mně nejde ani tak o nějaké rapidní zvyšování výkonu ala nitro,ale každý přeci pozná že o dešti auto díky vlhkosti vzduchu jede lépe,myslím že by to nemuselo být zas tak složité,jen je potřeba dodržet pár zásad,jako je umístění vstupu vody až za karburátor,dál je třeba zařízení využívat pouze při dokonale zahřátém motoru atd,ale ve výsledku by to mohlo mít přínos....
- Patrac
- Příspěvky: 3740
- Registrován: stř srp 04, 2004 12:15
- Bydliště: Brno - King field
- Kontaktovat uživatele:
Jo s tim se taky koketovalo pohon ponorek pomoci elektrolýzy rozklad vody na vodíka kyslík a jejich následné spalování v motoru a pohon ponorky pak tlakem páry.Roman píše:Co sa tomu cudujete? Voda je predsa H2O. H je vodik, ten paradne bucha a O je kyslik, ten horenie podporuje.
Lada Niva M:1/8,5
Kia Cee´d SW 12.12.2011- ???
21044 - ice dream rising 1.11.2006-19.12.2011
2107 - red storm rising 1.5.2003-1.11.2006
Kia Cee´d SW 12.12.2011- ???
21044 - ice dream rising 1.11.2006-19.12.2011
2107 - red storm rising 1.5.2003-1.11.2006
-
- Příspěvky: 103
- Registrován: sob zář 25, 2004 17:18
- Bydliště: Plzeň
- Kontaktovat uživatele:
Jde jen o to, že chladnější vzduch obsahuje větší množství kyslíku a pak směs lépe hoří. Přisávat vodu do karbu je blbost, dělalo to spoustu lidí u škodovek a jak začali, tak taky přestali. Vodní mlha je už přijatelnější, ale dej si tam rovnou turbo a je to..
Slyšel jsem názor, že se H2O ve válci, za pomoci vysokého tlaku rozdělí na H, který vybuchuje a O, který podporuje hoření, je to volovina. H2O rozdělíme jen elektrolýzou nebo frekvenční rezonancí.
Slyšel jsem názor, že se H2O ve válci, za pomoci vysokého tlaku rozdělí na H, který vybuchuje a O, který podporuje hoření, je to volovina. H2O rozdělíme jen elektrolýzou nebo frekvenční rezonancí.