zatlačilrudo. píše:ale teraz už nepametám či som cuplík na ZR uvoľnil, alebo zatlačil
Brzdy - účinost a vadnutí
Moderátor: Moderátoři
Veď som sa stým nadrbal kým som na to prišiel a kúpil som tak zbytočne hadičku aj regulátor tlaku
A o tom by mal byť tento klub, o radách a pomoci aj o srande, ale nie o podceňovaní a jalovom mudrovaní.
Čo sa mňa týka ja som ako doma na Ruskom klube, ktorý musí byť pre každého fanúšika Lady, lahôdka. RU klub je neuveriteľná sila a podpora, ale asi bez zdroja lacných náhradných dielov, by to až taký význam nemalo.
A o tom by mal byť tento klub, o radách a pomoci aj o srande, ale nie o podceňovaní a jalovom mudrovaní.
Čo sa mňa týka ja som ako doma na Ruskom klube, ktorý musí byť pre každého fanúšika Lady, lahôdka. RU klub je neuveriteľná sila a podpora, ale asi bez zdroja lacných náhradných dielov, by to až taký význam nemalo.
Tak chlapci, konečně jsem našel odvahu a čas a vyhodil z auta omezovač tlaku brzd zadní nápravy! Čekal jsem zlepšení, ale to co nastalo je BOMBA!!! Stačí poloviční síla na pedál, auto brzdí rázem o 100% líp, zadní kola se ani na mokru neblokují a to jezdím na žiletkách 155 R 13. Kdo chcete,můžete přijet a vyzkoušet, opravdu to stojí zato, mám pocit, že u 2111-ky je omezovač zbytečnej.
Today...tomorrow.....TOGLIATTI!!!
cory, neprehanaj... na krabiciach jazdim bez omezovaca roky. Je to vazne strasny skok vpred, na priore o tom tiez uvazujem. V tomto maju verzie s ABS navrch - ziadny omezovac!
Ja ale skor uvazujem zavarit obmedzovac v urcitej polohe - dajme tomu 80percent uciinosti...
Ja ale skor uvazujem zavarit obmedzovac v urcitej polohe - dajme tomu 80percent uciinosti...
21043(reinkarnacia), 2105 1.3k(svagrov), 2110 1.5 16V, Niva(rozobrata), Chevy Niva 1.7i, Priora1,8+, BMW e36 328iA, Fiat Tempra 2.0i.e, 4x4
No ved o to ide, aby zadok nebrzdil naplno. Sice, ak su vzadu bubny, tak to nemusi byt az tak zle.Majo píše:Ja ale skor uvazujem zavarit obmedzovac v urcitej polohe - dajme tomu 80percent uciinosti...
Lada 2171 Priora 1,6 MPi (2013), Lada 2105 v regenerácii (1985), Lada 21044 1,9 MPi (1998), Škoda Felícia 1,3 SPi - 40kw (1996), 2 x Babetta 210 (1984,1988), Simson 70 ccm (1989), Zetor 4011 (1966)
Vážení, POZOR- ať zlepšíte (podle Vašeho subjektivního nebo i objektivního dojmu) brzdný účinek takovouto nebo podobnou "úpravou" , máte v okamžiku, kdy se stanete účastníkem vážnější dopravní nehody zaděláno na obrovský problém. I když byste fakticky zastavili díky této úpravě o pár metrů dříve, pokud dojde k přezkoumání technického stavu Vašeho vozidla, lítáte v tom. Neodborný zásah do brzdového systému - a vina je na Vaší straně.
Naposledy upravil(a) Petr HC dne stř črc 01, 2009 13:09, celkem upraveno 1 x.
- Patrac
- Příspěvky: 3740
- Registrován: stř srp 04, 2004 12:15
- Bydliště: Brno - King field
- Kontaktovat uživatele:
Jakýkoliv zásah do auta a vina je na jejich straně ( větší pneu, elektrony, zásah do brzd, úpravy na motoru a pod...)Petr HC píše:Vážení, POZOR- ať zlepšíte (podle Vašeho subjektivního nebo i objektivního dojmu) brzdný účinek takovouto nebo podobnou "úpravou" , máte v okamžiku, kdy se stanete účastníkem vážnější dopravní nehody zaděláno na obrovský problém. I když byste fakticky zastavili díky této úpravě o pár metrů dříve, pokud dojde k přezkoumání technického stavu Vašeho vozidla, lítáte v tom. Neodborný zásah do brzdového systému - a vina je na Vaší straně.
Lada Niva M:1/8,5
Kia Cee´d SW 12.12.2011- ???
21044 - ice dream rising 1.11.2006-19.12.2011
2107 - red storm rising 1.5.2003-1.11.2006
Kia Cee´d SW 12.12.2011- ???
21044 - ice dream rising 1.11.2006-19.12.2011
2107 - red storm rising 1.5.2003-1.11.2006
- Patrac
- Příspěvky: 3740
- Registrován: stř srp 04, 2004 12:15
- Bydliště: Brno - King field
- Kontaktovat uživatele:
ano a taky jde o závažnost havárie a cenu.. když sem se ťuknul s fábií tak nikdo se nepozastavoval nad elektronama a většíma kolama resp 14" diskama kdybych to do něj ale nakulmoval fest a přizabil řidiče už by to asi bylo o něčem jiným... Obecně ale jakákoliv úprava na autě proti předpisům a pojišťovna se z toho bude snažit vykroutit. a věř tomu že si daj práci a najdou si technické údaje a podrobnosti co tam má a nemá být jan aby nemuseli platit.zelvotron píše:Musí se prokázat souvislost mezi úpravou a událostí Navíc se na takovou věc vůbec nemusí přijít, zvlášť když se jedná o míň rozšířený vozidla.
Lada Niva M:1/8,5
Kia Cee´d SW 12.12.2011- ???
21044 - ice dream rising 1.11.2006-19.12.2011
2107 - red storm rising 1.5.2003-1.11.2006
Kia Cee´d SW 12.12.2011- ???
21044 - ice dream rising 1.11.2006-19.12.2011
2107 - red storm rising 1.5.2003-1.11.2006
Patrac píše:ano a taky jde o závažnost havárie a cenu.. když sem se ťuknul s fábií tak nikdo se nepozastavoval nad elektronama a většíma kolama resp 14" diskama kdybych to do něj ale nakulmoval fest a přizabil řidiče už by to asi bylo o něčem jiným... Obecně ale jakákoliv úprava na autě proti předpisům a pojišťovna se z toho bude snažit vykroutit. a věř tomu že si daj práci a najdou si technické údaje a podrobnosti co tam má a nemá být jan aby nemuseli platit.zelvotron píše:Musí se prokázat souvislost mezi úpravou a událostí Navíc se na takovou věc vůbec nemusí přijít, zvlášť když se jedná o míň rozšířený vozidla.
To mě se mnohem víc líbí Majova volba:zavarit obmezovač vo ,,vhodnej polohe,,
Hlavný brzdový valec (presakovanie + výmena)
Moja skúsenosť: prepúštal mi hlavný brzdový valec mezi samotným valcom a posilovačom.
Prvý krok bolo rozobratie a pretesnenie sadou nových gumičiek (cena v bežnom obchode okolo 3€). Závada sa prejavila o týždeň opäť - na vine bol poškodený (vydratý) hl. valec hneď pri posilovači, dalšie pretesnovanie nemalo význam, odporúčam pri oprave rozobrať ho teda na komplet a dôkladné skontrolovanie všetkých podozrivých rýh a podobne.
Objednal som nový valec podľa katalógu na slovlada.sk pod číslom 21080-3505015-00 (cena 30€, mal by byť ten istý ako v Samare), no keď prišiel, zistil som že je trochu iný ako originál (nemal zospodu šrouby s výbežkami) a hlavne že NEPASUJE - štifty na posilovači boli o milimeter širšie a nechcel som so tam rvať nasilu cez závit.
Porovnávaním som zistil, že orig. valec bol totožný s Nivou 1,7 (novší typ, cena 45€), ktorý sadol bez problémov. (Moja kára je 2111.3, 16V, r.v.2002).
Už len pre úplnosť - odporúčam pri tom vymeniť tesnenia medzi nádržkou na brzdovú kvapalinu a brzdovým valcom.
Prvý krok bolo rozobratie a pretesnenie sadou nových gumičiek (cena v bežnom obchode okolo 3€). Závada sa prejavila o týždeň opäť - na vine bol poškodený (vydratý) hl. valec hneď pri posilovači, dalšie pretesnovanie nemalo význam, odporúčam pri oprave rozobrať ho teda na komplet a dôkladné skontrolovanie všetkých podozrivých rýh a podobne.
Objednal som nový valec podľa katalógu na slovlada.sk pod číslom 21080-3505015-00 (cena 30€, mal by byť ten istý ako v Samare), no keď prišiel, zistil som že je trochu iný ako originál (nemal zospodu šrouby s výbežkami) a hlavne že NEPASUJE - štifty na posilovači boli o milimeter širšie a nechcel som so tam rvať nasilu cez závit.
Porovnávaním som zistil, že orig. valec bol totožný s Nivou 1,7 (novší typ, cena 45€), ktorý sadol bez problémov. (Moja kára je 2111.3, 16V, r.v.2002).
Už len pre úplnosť - odporúčam pri tom vymeniť tesnenia medzi nádržkou na brzdovú kvapalinu a brzdovým valcom.
Vesta SW Cross 1.6, r.v. 2019 (2022 - na večné časy a nikdy inak)
Priora Combi 1.6 16v, r.v.2009 (2018 - uvidíme, dokedy to so mnou vydrží, momentálne v odpočinku)
EX: 2111.3B 1.5 16V r.v.2003 (2009-2016, R.I.P.)
Оптимист учит английский, пессимист - китайский. Реалист купил автомат Калашникова.
Priora Combi 1.6 16v, r.v.2009 (2018 - uvidíme, dokedy to so mnou vydrží, momentálne v odpočinku)
EX: 2111.3B 1.5 16V r.v.2003 (2009-2016, R.I.P.)
Оптимист учит английский, пессимист - китайский. Реалист купил автомат Калашникова.