1.7 i a odsranění katalizátoru

Moderátor: Moderátoři

Odpovědět
Uživatelský avatar
jackfree
Příspěvky: 126
Registrován: pon pro 01, 2008 02:29
Bydliště: Hradec Králové

1.7 i a odsranění katalizátoru

Příspěvek od jackfree »

Máte někdo stříkačku a vyndanej kat? já to mám na sport opelu a není s tím problém, co na Nivě? Jde mi o technickou stránku(jako jestli motor bude normálně fungovat... řízenej není, takže lambda někde ve svodech a jednotka o něm asi moc neví, ne? důvody odstranění jsou hlavně že bych ho schoval do krabice na STK aby se neničil, atd...
Uživatelský avatar
Petr HC
Příspěvky: 2295
Registrován: stř lis 21, 2007 11:27
Bydliště: Hořice

Příspěvek od Petr HC »

Jde o to, jestli máš Euro 2 nebo 3. U Euro 3 asi bude problém.
Uživatelský avatar
staneko
Příspěvky: 110
Registrován: sob čer 20, 2009 21:36
Bydliště: Brno
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od staneko »

Přesně tak .... u E2 je to bez problémů .... u E3 je za katem druhá lambda, která vyhodnocuje jeho funkci .....
jiri.k
Příspěvky: 228
Registrován: sob črc 25, 2009 19:27
Bydliště: hradec kralove

Příspěvek od jiri.k »

to tam opravdu jsou dve lambdy? ja myslel ze je tam jen ta za katikem. A co by obnaselo katalyzator vydloubat sroubovakem a nebo nahradit trubkou? Znamena to preprogramovat ridici jednotku? nebo jezdit v nahradnim rezimu referencnich hodnot?
čmelák
Příspěvky: 1636
Registrován: úte čer 01, 2004 15:29
Bydliště: Trnava
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od čmelák »

ked mas jednu lamdbu tak sa nestane vobec nic praveze motor pojde lepsie, vydlabat to je blbost lebo to bude hrozne rezonovat ako krava... a ked to ma este lambdu za tak ta sa da oklamat
EMI
Příspěvky: 1084
Registrován: pon zář 04, 2006 09:24
Bydliště: JN69PI
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od EMI »

jednu dobu bylo populární balit čidlo do alobalu, o funkci alobalu a celý lambdy by se ale dalo polemizovat :D
red BA3 21061, 1984, 4q, LPG :finga:

BLIZZARD = iron fist in a velvet glove

osa Klatovy - Plzeň - ....
Odpovědět

Zpět na „Hnací soustava“