zatím ne.nebylo moc času.Až se povede jestli se povede, určitě tu o tom budete vědět.DJW píše:Ešte sa Ti nepodarilo spojazdniť Tvoju?
![Wink :wink:](./images/smilies/icon_wink.gif)
Moderátor: Moderátoři
zatím ne.nebylo moc času.Až se povede jestli se povede, určitě tu o tom budete vědět.DJW píše:Ešte sa Ti nepodarilo spojazdniť Tvoju?
Máte při "testu" zapmuté zapalování ?zelvotron píše:Scantool a Scanmaster, chová se to jako kdyby to vůbec nebylo připojený na k-line
Taký problém som mal i ja. Proste drát nejde z RJ do zasuvky. Treba ho vytiahnút rovno z RJ a je po probléme. Je to tu už spomenuté...zelvotron píše:Jo, všechno je nastavený dobře COM 2, baudrate 38400, autodetect taky. Hned potom jsme to zkoušeli na jiným autě, kde to bez problémů fungovalo. Stejně i ten palubní počítač na jiným autě jde (tam dokonce i se špatně nastaveným typem řj). Problém musí být v autě...
Je možný nějakým jednoduchým způsobem prověřit funkčnost k-line? Multimetrem nebo diodou, ale aby sme něco neodpálili? Jde čistě jen o to, jestli do něj něco jde, nebo není třeba někde přerušenej.
Který přesně drát a kam? Mě se to nepodařilo tu najít. Nemůže být problém v tom, že je vykrojenej ten imobilizér?jano píše:Taký problém som mal i ja. Proste drát nejde z RJ do zasuvky. Treba ho vytiahnút rovno z RJ a je po probléme. Je to tu už spomenuté...zelvotron píše:Jo, všechno je nastavený dobře COM 2, baudrate 38400, autodetect taky. Hned potom jsme to zkoušeli na jiným autě, kde to bez problémů fungovalo. Stejně i ten palubní počítač na jiným autě jde (tam dokonce i se špatně nastaveným typem řj). Problém musí být v autě...
Je možný nějakým jednoduchým způsobem prověřit funkčnost k-line? Multimetrem nebo diodou, ale aby sme něco neodpálili? Jde čistě jen o to, jestli do něj něco jde, nebo není třeba někde přerušenej.