Diagnostika RJ motoru Lada 2112 v domácich podmienkach

Moderátor: Moderátoři

Odpovědět
Uživatelský avatar
plavec
Příspěvky: 4715
Registrován: ned črc 22, 2007 19:38
Bydliště: Pelhřimov

Příspěvek od plavec »

DJW píše:Ešte sa Ti nepodarilo spojazdniť Tvoju?
zatím ne.nebylo moc času.Až se povede jestli se povede, určitě tu o tom budete vědět. :wink:
Na prodej přebytečné N.D. na Ladu 111: http://forum.ladaklub.com/viewtopic.php ... rod%C3%A1m
znamení : KozoHroch :-D
Uživatelský avatar
zelvotron
Příspěvky: 6276
Registrován: čtv lis 23, 2006 10:32
Bydliště: Praha

Příspěvek od zelvotron »

Zkoušeli jsem diagnostikovat Plavcův stroj a neúspěšně, nejdřív palubním počítadlem AMK - nenačte žádný údaje z ŘJ - nastavili jsme tam předpokládanej typ ŘJ a pak zkusili i všechny ostatní možnosti, pochopitelně jsme byli napíchnutý na k-line.

A potom jsme si (trošku prasecky) vyrobili redukci z GM 12 na OBD 16 - propojili jsme +, -, k-line a l-line do obd2 zástrčky vytržený z nějakýho rencka + kabel ELM327. Bohužel opět neúspěšně :-( . Kde může být chyba. Propojili jsme to určitě dobře podle toho odkazu z chiptuneru a jak tu Plavec na minulý stránce psal. Sadská s diagnostikou jeho stroje problém nemá... :roll:
21113 >>> 21113 >>> 21113

Komu není rady, tomu není pomoci.
Uživatelský avatar
DJW
Příspěvky: 587
Registrován: sob pro 20, 2008 19:54
Bydliště: takmer presny stred Europy

Příspěvek od DJW »

Plavec, Zelvotron: Aky program ste skusali?

Mam tiez ELM327 a niektore programy (ktore by teoreticky mali ist) mi tiez nesli. Mam rozbehany Scanmaster a rusky AVTOVAZ NEW pod ruskym win..
Vesta SW Cross 1.6, r.v. 2019 (2022 - na večné časy a nikdy inak)
Priora Combi 1.6 16v, r.v.2009 (2018 - uvidíme, dokedy to so mnou vydrží, momentálne v odpočinku)
EX: 2111.3B 1.5 16V r.v.2003 (2009-2016, R.I.P.)
Оптимист учит английский, пессимист - китайский. Реалист купил автомат Калашникова.
Uživatelský avatar
zelvotron
Příspěvky: 6276
Registrován: čtv lis 23, 2006 10:32
Bydliště: Praha

Příspěvek od zelvotron »

Scantool a Scanmaster, chová se to jako kdyby to vůbec nebylo připojený na k-line - jak palubák, tak PC.
21113 >>> 21113 >>> 21113

Komu není rady, tomu není pomoci.
Uživatelský avatar
Saša
Příspěvky: 3359
Registrován: pon črc 09, 2007 16:08
Bydliště: Litoměřice

Příspěvek od Saša »

zelvotron píše:Scantool a Scanmaster, chová se to jako kdyby to vůbec nebylo připojený na k-line
Máte při "testu" zapmuté zapalování ?
VAZ 2102 r.v.74 1984-1997 "Legenda"
VAZ 21043 r.v.90 1996-White Lady - nyní v GO. VAZ 21044 r.v.96 2007-(muzeum koroze)
VAZ 2106 r.v.78 2008-a dál...
VAZ 2105 r.v.87 12/2012-Rudý dělník
Nikdy neříkejte že to nejde,protože se v zápětí objeví někdo kdo neví že to nejde a udělá to!
Uživatelský avatar
zelvotron
Příspěvky: 6276
Registrován: čtv lis 23, 2006 10:32
Bydliště: Praha

Příspěvek od zelvotron »

Měli jsme, ale chovalo se to jako kdyby nebylo. ScanTool dokonce psal: Přesvědčte se, že máte správně zapojen kabel a zapnuté zapalovaní".
21113 >>> 21113 >>> 21113

Komu není rady, tomu není pomoci.
Uživatelský avatar
DJW
Příspěvky: 587
Registrován: sob pro 20, 2008 19:54
Bydliště: takmer presny stred Europy

Příspěvek od DJW »

Hmm.. Je správne nastavený baudrate na com porte aj v scanmasteri? Skúsiť iné nastavenia?

Je scanmaster nastavený na univerzálny protokol? (Alebo autodetect ci ako to tam volaju)
Vesta SW Cross 1.6, r.v. 2019 (2022 - na večné časy a nikdy inak)
Priora Combi 1.6 16v, r.v.2009 (2018 - uvidíme, dokedy to so mnou vydrží, momentálne v odpočinku)
EX: 2111.3B 1.5 16V r.v.2003 (2009-2016, R.I.P.)
Оптимист учит английский, пессимист - китайский. Реалист купил автомат Калашникова.
Uživatelský avatar
zelvotron
Příspěvky: 6276
Registrován: čtv lis 23, 2006 10:32
Bydliště: Praha

Příspěvek od zelvotron »

Jo, všechno je nastavený dobře COM 2, baudrate 38400, autodetect taky. Hned potom jsme to zkoušeli na jiným autě, kde to bez problémů fungovalo. Stejně i ten palubní počítač na jiným autě jde (tam dokonce i se špatně nastaveným typem řj). Problém musí být v autě...

Je možný nějakým jednoduchým způsobem prověřit funkčnost k-line? Multimetrem nebo diodou, ale aby sme něco neodpálili? Jde čistě jen o to, jestli do něj něco jde, nebo není třeba někde přerušenej.
21113 >>> 21113 >>> 21113

Komu není rady, tomu není pomoci.
Uživatelský avatar
Saša
Příspěvky: 3359
Registrován: pon črc 09, 2007 16:08
Bydliště: Litoměřice

Příspěvek od Saša »

Jako prvotní informace stačí dráty proměřit proti kostře ohmetrem , rozsah tak 1M .
Teď jsem to orientačně měřil u 044i a "L" má 10Kohm a "K" má 500Kohm . Pak je tam kostra a + . U Vašich diadnostik to bude zřejmně jiné , ale nějaký odpor by se měl naměřit .
VAZ 2102 r.v.74 1984-1997 "Legenda"
VAZ 21043 r.v.90 1996-White Lady - nyní v GO. VAZ 21044 r.v.96 2007-(muzeum koroze)
VAZ 2106 r.v.78 2008-a dál...
VAZ 2105 r.v.87 12/2012-Rudý dělník
Nikdy neříkejte že to nejde,protože se v zápětí objeví někdo kdo neví že to nejde a udělá to!
jano
Příspěvky: 20
Registrován: pon led 15, 2007 21:19

Příspěvek od jano »

zelvotron píše:Jo, všechno je nastavený dobře COM 2, baudrate 38400, autodetect taky. Hned potom jsme to zkoušeli na jiným autě, kde to bez problémů fungovalo. Stejně i ten palubní počítač na jiným autě jde (tam dokonce i se špatně nastaveným typem řj). Problém musí být v autě...

Je možný nějakým jednoduchým způsobem prověřit funkčnost k-line? Multimetrem nebo diodou, ale aby sme něco neodpálili? Jde čistě jen o to, jestli do něj něco jde, nebo není třeba někde přerušenej.
Taký problém som mal i ja. Proste drát nejde z RJ do zasuvky. Treba ho vytiahnút rovno z RJ a je po probléme. Je to tu už spomenuté...
Uživatelský avatar
plavec
Příspěvky: 4715
Registrován: ned črc 22, 2007 19:38
Bydliště: Pelhřimov

Příspěvek od plavec »

jano píše:
zelvotron píše:Jo, všechno je nastavený dobře COM 2, baudrate 38400, autodetect taky. Hned potom jsme to zkoušeli na jiným autě, kde to bez problémů fungovalo. Stejně i ten palubní počítač na jiným autě jde (tam dokonce i se špatně nastaveným typem řj). Problém musí být v autě...

Je možný nějakým jednoduchým způsobem prověřit funkčnost k-line? Multimetrem nebo diodou, ale aby sme něco neodpálili? Jde čistě jen o to, jestli do něj něco jde, nebo není třeba někde přerušenej.
Taký problém som mal i ja. Proste drát nejde z RJ do zasuvky. Treba ho vytiahnút rovno z RJ a je po probléme. Je to tu už spomenuté...
Který přesně drát a kam? Mě se to nepodařilo tu najít. Nemůže být problém v tom, že je vykrojenej ten imobilizér?
Na prodej přebytečné N.D. na Ladu 111: http://forum.ladaklub.com/viewtopic.php ... rod%C3%A1m
znamení : KozoHroch :-D
Uživatelský avatar
Petr HC
Příspěvky: 2295
Registrován: stř lis 21, 2007 11:27
Bydliště: Hořice

Příspěvek od Petr HC »

Viz též téma 2112 - stříbrná PBL 8260...
Uživatelský avatar
plavec
Příspěvky: 4715
Registrován: ned črc 22, 2007 19:38
Bydliště: Pelhřimov

Příspěvek od plavec »

Mám nový poznatek pro TÁborské ladovkáře a ostatní z těchto končin.Diagnostiku bezproblémově udělají v Autoservise Mareš v Mladý Vožici pod autobusákem. A to i se starším typem zástrčky Maj ATALa jako v Sadské. Chtěli za to stovku na pivo. :wink:
Jenom škoda že než jsem tam dojel tak mi kontrolka Check Engine Zhasla cestou.Ale za asi 300km pořád svítila. Řeklo to ale nízký napětí palubní sítě (to tam je pořád) a nějaké prý "kolísání napětí" Co by to mohlo být a na co se zaměřit?Mohlo by to mít souvislost s tím, že při ranní vyjížďce motor odmítal "táhnout" a na plný plyn se nedalo rozjet?Po vypnutí a zapnutí akumulátoru bylo vše v normálu až na to že se po chvíli jízdy rozsvítila ta kontrolka.
Na prodej přebytečné N.D. na Ladu 111: http://forum.ladaklub.com/viewtopic.php ... rod%C3%A1m
znamení : KozoHroch :-D
Uživatelský avatar
FOMA
Příspěvky: 2190
Registrován: pát kvě 05, 2006 06:13
Bydliště: Kroměříž - Vyškov

OBD 2

Příspěvek od FOMA »

Takže pánové kdo chcete předělat původní zásuvku ,,Rosssija,, na OBD 2 (popř.paralelně pripojit) mám zde řešení,respt.výrobce a dodavatele a to:

fa DevCom spol.s.r.o


e-mail:info@devcom.cz

tel: 284 860 938



vyrábí diagnostiku,včetně snad všech možných zásuvek,redukcí a propoj.kabelů
zásuvka s volnými káblíky(tedy to co je na autě)stojí včetně poštovného 373czk :wink: :

já ji včera objednal a dnes mi přišla,nenechejte se odbýt,vystavovali na autosaloně v Brně a tam mi tvrdili,že no problem,...po zavolání do mě chtěli vpálit nejraději celou diagnostiku,ale trval jsem,že chci jen tu zásuvku..no a mám ji.(tedy zatím ne na autě :)
Uživatelský avatar
FOMA
Příspěvky: 2190
Registrován: pát kvě 05, 2006 06:13
Bydliště: Kroměříž - Vyškov

OBD 2

Příspěvek od FOMA »

jinak jsem tu narazil na zapojení tedy přepojení staré RU zásuvky na OBD2 ale u Vazu s normou euro 3 a já mám euro 2 :( neporadíte kde najít to pravé zapojení,že by na chiptuneru.ru? :roll:dík
Odpovědět

Zpět na „Elektrická soustava“