zatím ne.nebylo moc času.Až se povede jestli se povede, určitě tu o tom budete vědět.DJW píše:Ešte sa Ti nepodarilo spojazdniť Tvoju?
Diagnostika RJ motoru Lada 2112 v domácich podmienkach
Moderátor: Moderátoři
Na prodej přebytečné N.D. na Ladu 111: http://forum.ladaklub.com/viewtopic.php ... rod%C3%A1m
znamení : KozoHroch
znamení : KozoHroch
Zkoušeli jsem diagnostikovat Plavcův stroj a neúspěšně, nejdřív palubním počítadlem AMK - nenačte žádný údaje z ŘJ - nastavili jsme tam předpokládanej typ ŘJ a pak zkusili i všechny ostatní možnosti, pochopitelně jsme byli napíchnutý na k-line.
A potom jsme si (trošku prasecky) vyrobili redukci z GM 12 na OBD 16 - propojili jsme +, -, k-line a l-line do obd2 zástrčky vytržený z nějakýho rencka + kabel ELM327. Bohužel opět neúspěšně . Kde může být chyba. Propojili jsme to určitě dobře podle toho odkazu z chiptuneru a jak tu Plavec na minulý stránce psal. Sadská s diagnostikou jeho stroje problém nemá...
A potom jsme si (trošku prasecky) vyrobili redukci z GM 12 na OBD 16 - propojili jsme +, -, k-line a l-line do obd2 zástrčky vytržený z nějakýho rencka + kabel ELM327. Bohužel opět neúspěšně . Kde může být chyba. Propojili jsme to určitě dobře podle toho odkazu z chiptuneru a jak tu Plavec na minulý stránce psal. Sadská s diagnostikou jeho stroje problém nemá...
21113 >>> 21113 >>> 21113
Komu není rady, tomu není pomoci.
Komu není rady, tomu není pomoci.
Plavec, Zelvotron: Aky program ste skusali?
Mam tiez ELM327 a niektore programy (ktore by teoreticky mali ist) mi tiez nesli. Mam rozbehany Scanmaster a rusky AVTOVAZ NEW pod ruskym win..
Mam tiez ELM327 a niektore programy (ktore by teoreticky mali ist) mi tiez nesli. Mam rozbehany Scanmaster a rusky AVTOVAZ NEW pod ruskym win..
Vesta SW Cross 1.6, r.v. 2019 (2022 - na večné časy a nikdy inak)
Priora Combi 1.6 16v, r.v.2009 (2018 - uvidíme, dokedy to so mnou vydrží, momentálne v odpočinku)
EX: 2111.3B 1.5 16V r.v.2003 (2009-2016, R.I.P.)
Оптимист учит английский, пессимист - китайский. Реалист купил автомат Калашникова.
Priora Combi 1.6 16v, r.v.2009 (2018 - uvidíme, dokedy to so mnou vydrží, momentálne v odpočinku)
EX: 2111.3B 1.5 16V r.v.2003 (2009-2016, R.I.P.)
Оптимист учит английский, пессимист - китайский. Реалист купил автомат Калашникова.
Máte při "testu" zapmuté zapalování ?zelvotron píše:Scantool a Scanmaster, chová se to jako kdyby to vůbec nebylo připojený na k-line
VAZ 2102 r.v.74 1984-1997 "Legenda"
VAZ 21043 r.v.90 1996-White Lady - nyní v GO. VAZ 21044 r.v.96 2007-(muzeum koroze)
VAZ 2106 r.v.78 2008-a dál...
VAZ 2105 r.v.87 12/2012-Rudý dělník
Nikdy neříkejte že to nejde,protože se v zápětí objeví někdo kdo neví že to nejde a udělá to!
VAZ 21043 r.v.90 1996-White Lady - nyní v GO. VAZ 21044 r.v.96 2007-(muzeum koroze)
VAZ 2106 r.v.78 2008-a dál...
VAZ 2105 r.v.87 12/2012-Rudý dělník
Nikdy neříkejte že to nejde,protože se v zápětí objeví někdo kdo neví že to nejde a udělá to!
Hmm.. Je správne nastavený baudrate na com porte aj v scanmasteri? Skúsiť iné nastavenia?
Je scanmaster nastavený na univerzálny protokol? (Alebo autodetect ci ako to tam volaju)
Je scanmaster nastavený na univerzálny protokol? (Alebo autodetect ci ako to tam volaju)
Vesta SW Cross 1.6, r.v. 2019 (2022 - na večné časy a nikdy inak)
Priora Combi 1.6 16v, r.v.2009 (2018 - uvidíme, dokedy to so mnou vydrží, momentálne v odpočinku)
EX: 2111.3B 1.5 16V r.v.2003 (2009-2016, R.I.P.)
Оптимист учит английский, пессимист - китайский. Реалист купил автомат Калашникова.
Priora Combi 1.6 16v, r.v.2009 (2018 - uvidíme, dokedy to so mnou vydrží, momentálne v odpočinku)
EX: 2111.3B 1.5 16V r.v.2003 (2009-2016, R.I.P.)
Оптимист учит английский, пессимист - китайский. Реалист купил автомат Калашникова.
Jo, všechno je nastavený dobře COM 2, baudrate 38400, autodetect taky. Hned potom jsme to zkoušeli na jiným autě, kde to bez problémů fungovalo. Stejně i ten palubní počítač na jiným autě jde (tam dokonce i se špatně nastaveným typem řj). Problém musí být v autě...
Je možný nějakým jednoduchým způsobem prověřit funkčnost k-line? Multimetrem nebo diodou, ale aby sme něco neodpálili? Jde čistě jen o to, jestli do něj něco jde, nebo není třeba někde přerušenej.
Je možný nějakým jednoduchým způsobem prověřit funkčnost k-line? Multimetrem nebo diodou, ale aby sme něco neodpálili? Jde čistě jen o to, jestli do něj něco jde, nebo není třeba někde přerušenej.
21113 >>> 21113 >>> 21113
Komu není rady, tomu není pomoci.
Komu není rady, tomu není pomoci.
Jako prvotní informace stačí dráty proměřit proti kostře ohmetrem , rozsah tak 1M .
Teď jsem to orientačně měřil u 044i a "L" má 10Kohm a "K" má 500Kohm . Pak je tam kostra a + . U Vašich diadnostik to bude zřejmně jiné , ale nějaký odpor by se měl naměřit .
Teď jsem to orientačně měřil u 044i a "L" má 10Kohm a "K" má 500Kohm . Pak je tam kostra a + . U Vašich diadnostik to bude zřejmně jiné , ale nějaký odpor by se měl naměřit .
VAZ 2102 r.v.74 1984-1997 "Legenda"
VAZ 21043 r.v.90 1996-White Lady - nyní v GO. VAZ 21044 r.v.96 2007-(muzeum koroze)
VAZ 2106 r.v.78 2008-a dál...
VAZ 2105 r.v.87 12/2012-Rudý dělník
Nikdy neříkejte že to nejde,protože se v zápětí objeví někdo kdo neví že to nejde a udělá to!
VAZ 21043 r.v.90 1996-White Lady - nyní v GO. VAZ 21044 r.v.96 2007-(muzeum koroze)
VAZ 2106 r.v.78 2008-a dál...
VAZ 2105 r.v.87 12/2012-Rudý dělník
Nikdy neříkejte že to nejde,protože se v zápětí objeví někdo kdo neví že to nejde a udělá to!
Taký problém som mal i ja. Proste drát nejde z RJ do zasuvky. Treba ho vytiahnút rovno z RJ a je po probléme. Je to tu už spomenuté...zelvotron píše:Jo, všechno je nastavený dobře COM 2, baudrate 38400, autodetect taky. Hned potom jsme to zkoušeli na jiným autě, kde to bez problémů fungovalo. Stejně i ten palubní počítač na jiným autě jde (tam dokonce i se špatně nastaveným typem řj). Problém musí být v autě...
Je možný nějakým jednoduchým způsobem prověřit funkčnost k-line? Multimetrem nebo diodou, ale aby sme něco neodpálili? Jde čistě jen o to, jestli do něj něco jde, nebo není třeba někde přerušenej.
Který přesně drát a kam? Mě se to nepodařilo tu najít. Nemůže být problém v tom, že je vykrojenej ten imobilizér?jano píše:Taký problém som mal i ja. Proste drát nejde z RJ do zasuvky. Treba ho vytiahnút rovno z RJ a je po probléme. Je to tu už spomenuté...zelvotron píše:Jo, všechno je nastavený dobře COM 2, baudrate 38400, autodetect taky. Hned potom jsme to zkoušeli na jiným autě, kde to bez problémů fungovalo. Stejně i ten palubní počítač na jiným autě jde (tam dokonce i se špatně nastaveným typem řj). Problém musí být v autě...
Je možný nějakým jednoduchým způsobem prověřit funkčnost k-line? Multimetrem nebo diodou, ale aby sme něco neodpálili? Jde čistě jen o to, jestli do něj něco jde, nebo není třeba někde přerušenej.
Na prodej přebytečné N.D. na Ladu 111: http://forum.ladaklub.com/viewtopic.php ... rod%C3%A1m
znamení : KozoHroch
znamení : KozoHroch
Mám nový poznatek pro TÁborské ladovkáře a ostatní z těchto končin.Diagnostiku bezproblémově udělají v Autoservise Mareš v Mladý Vožici pod autobusákem. A to i se starším typem zástrčky Maj ATALa jako v Sadské. Chtěli za to stovku na pivo.
Jenom škoda že než jsem tam dojel tak mi kontrolka Check Engine Zhasla cestou.Ale za asi 300km pořád svítila. Řeklo to ale nízký napětí palubní sítě (to tam je pořád) a nějaké prý "kolísání napětí" Co by to mohlo být a na co se zaměřit?Mohlo by to mít souvislost s tím, že při ranní vyjížďce motor odmítal "táhnout" a na plný plyn se nedalo rozjet?Po vypnutí a zapnutí akumulátoru bylo vše v normálu až na to že se po chvíli jízdy rozsvítila ta kontrolka.
Jenom škoda že než jsem tam dojel tak mi kontrolka Check Engine Zhasla cestou.Ale za asi 300km pořád svítila. Řeklo to ale nízký napětí palubní sítě (to tam je pořád) a nějaké prý "kolísání napětí" Co by to mohlo být a na co se zaměřit?Mohlo by to mít souvislost s tím, že při ranní vyjížďce motor odmítal "táhnout" a na plný plyn se nedalo rozjet?Po vypnutí a zapnutí akumulátoru bylo vše v normálu až na to že se po chvíli jízdy rozsvítila ta kontrolka.
Na prodej přebytečné N.D. na Ladu 111: http://forum.ladaklub.com/viewtopic.php ... rod%C3%A1m
znamení : KozoHroch
znamení : KozoHroch
OBD 2
Takže pánové kdo chcete předělat původní zásuvku ,,Rosssija,, na OBD 2 (popř.paralelně pripojit) mám zde řešení,respt.výrobce a dodavatele a to:
fa DevCom spol.s.r.o
e-mail:info@devcom.cz
tel: 284 860 938
vyrábí diagnostiku,včetně snad všech možných zásuvek,redukcí a propoj.kabelů
zásuvka s volnými káblíky(tedy to co je na autě)stojí včetně poštovného 373czk :
já ji včera objednal a dnes mi přišla,nenechejte se odbýt,vystavovali na autosaloně v Brně a tam mi tvrdili,že no problem,...po zavolání do mě chtěli vpálit nejraději celou diagnostiku,ale trval jsem,že chci jen tu zásuvku..no a mám ji.(tedy zatím ne na autě
fa DevCom spol.s.r.o
e-mail:info@devcom.cz
tel: 284 860 938
vyrábí diagnostiku,včetně snad všech možných zásuvek,redukcí a propoj.kabelů
zásuvka s volnými káblíky(tedy to co je na autě)stojí včetně poštovného 373czk :
já ji včera objednal a dnes mi přišla,nenechejte se odbýt,vystavovali na autosaloně v Brně a tam mi tvrdili,že no problem,...po zavolání do mě chtěli vpálit nejraději celou diagnostiku,ale trval jsem,že chci jen tu zásuvku..no a mám ji.(tedy zatím ne na autě