Nepracuje ve vysokých otáčkách

Moderátor: Moderátoři

Uživatelský avatar
Saša
Příspěvky: 3359
Registrován: pon črc 09, 2007 16:08
Bydliště: Litoměřice

Příspěvek od Saša »

Seřizovat ventily po 10ť km - cože ono se to neseřizuje samo . NEE dělám si srandu . Ale u zajetého motoru je tahle lhůta celkem zbytečně krátká . Ročně najedu cca 30-40 ť km a ventily seřizuji jednou ročně . A sem tam se divím proč tam lezu neb je vůle témněř bezezměny . Hlavní je kvalitní olej to mi nikdo nevyvrátí .
VAZ 2102 r.v.74 1984-1997 "Legenda"
VAZ 21043 r.v.90 1996-White Lady - nyní v GO. VAZ 21044 r.v.96 2007-(muzeum koroze)
VAZ 2106 r.v.78 2008-a dál...
VAZ 2105 r.v.87 12/2012-Rudý dělník
Nikdy neříkejte že to nejde,protože se v zápětí objeví někdo kdo neví že to nejde a udělá to!
Veverka

kucká a trhá při 110km/h na 4

Příspěvek od Veverka »

A je to tu zas,tohle je fakt terno :? .
Zkusím povyházet zbylé hadice,měl jsem to nechat seřídit.
Uživatelský avatar
Křečík Barbuška
Příspěvky: 11066
Registrován: ned srp 29, 2004 09:01
Bydliště: Brno

Příspěvek od Křečík Barbuška »

Je to jako když utne omezovač u moderních strojů? Svedl bych to na tvé trable s dodávkou paliva, prostě ta pumpa nestačí z nějakého důvodu dodávat adekvátní množství paliva, sám mám teď jedno takové pofidérní "omezovací" čerpadlo v sedmičce, ale ta jezdí primárně na plyn ... .
Lada Granta Liftback 1,6 16V platinum - téměř normální auto
Lada Granta Liftback 1,6 16V bílá - necháme se překvapit
Lada Kalina 1117 1,6 8V - neopodstatněné a nenaplněné naděje
ex VAZ 2105, VAZ 2104, VAZ 2107
Veverka

Příspěvek od Veverka »

Ano,na všech stupních to dělá ve stejný okamžik,prostě se začne trhat.
Mám podezření na hadici vedoucí od pumpy do karburátoru,je již notně popraskaná.
Pája
Příspěvky: 991
Registrován: ned čer 06, 2004 19:51
Bydliště: Pardubice
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Pája »

No tak tou to určitě bude. :roll: Jestli to dělá na všechny kvalty ve stejnejch otáčkách, tak to hladinou ani dodávkou paliva bejt nemůže.
VAZ 1800kk na prvočinitele
Uživatelský avatar
Saša
Příspěvky: 3359
Registrován: pon črc 09, 2007 16:08
Bydliště: Litoměřice

Příspěvek od Saša »

Veverka píše:Mám podezření na hadici vedoucí od pumpy do karburátoru,je již notně popraskaná.
Trochu logiky . Je to na TLAKOVÉ straně , kdyby byla porušená tekl by z ní benzín ! Je to otázka zapalování . Nejspíš kladívka - výměna . Osobní skušenost .
VAZ 2102 r.v.74 1984-1997 "Legenda"
VAZ 21043 r.v.90 1996-White Lady - nyní v GO. VAZ 21044 r.v.96 2007-(muzeum koroze)
VAZ 2106 r.v.78 2008-a dál...
VAZ 2105 r.v.87 12/2012-Rudý dělník
Nikdy neříkejte že to nejde,protože se v zápětí objeví někdo kdo neví že to nejde a udělá to!
Odpovědět

Zpět na „Hnací soustava“