2108 lebo nikto to nechce spraviť, všetci sa toho boja a ten motor jazdí za 10 litrov čokoľvek opravím, vždy to ten motor rozladí natoľko, že už vôbec nechce ísť ... aj včerajšia oprava uchytenia vrchnej časti karburátora ho rozladila natoľko, že celú včerajšiu cestu som to musel natočiť asi 50 krát nakoľko to furt kapalo, potom som vytiahol sitič a reku môžem to opluť
tak mi ta 1300 staci mozno by nebolo na skodu u teba kupit tesnenia pod karburator plus sadu do karburatoru to su trysky a membranky stoji to asi 4eur ta sada lebo tiez mi to zdochinalo jeden raz bola membranka volnobehu derava vymenil som vsetky a pohoda spotreba od 6,2 po 7,2 zalezi kde jazdim myslim si ze ked prefuknes prehadzes veci v karbcu bude pohoda uvidis
vcera si robil air box a potom ti zacal kapat tak to ukazuje ze je chyba len tam do inych veci sa nechytaj a urobit karbec neni zidna veda to si urobis sam na to nemusis ist do servisu
No už som zistil prečo to kape ... asi som zabudol zapojiť voľnobežnú trysku ale to je vedľajšie
2108: mne šla tá 1500vka parádne minulý rok, bez problémov ale ako pár mesiacov stála tak sa niečo posralo ... karburátor je tam komplet nový (cca. 1500 km má, mám ho od nova z mototechny), musím ísť do servisu lebo je to celé porozhadzované, od zvodov po zapaľovanie. Karburátor tiež ... jednoducho celý motor treba nastaviť
Akurát tesnenie pod karburátor by som mohol dať normálne, lebo tam mám kus kartóna
hm ked islo paradne preco by maly byt rozvody zapalovanie rozhadzane neverim pokial si do toho nelizol tazko ale karton obycajny pod karbec to je vec ak ti ho podfuklo tak sa necuduj ze kape ked si saje falosny vzduch potom napis kolko ta skasirovali v servisu a co bola za chyba keby boly rozvody prehodene tak nenastartujes popripade ak ano motor ide strasne blbo zapalovanie to iste ale ty stym jazdis a kape ti to tak ze ked normalne startnes a motor bezi celkom ok na rozvody nesahaj a ze mas novy karbec to neznamena ze je ok su v nom tri celkom tenke membranky staci mala dierka a na volnobeh ti skape zo syticom ti to ale pojde v pohode
2108, pozri si temu Záhadna samara...ver alebo nie, samara startovala a jazdil s rozvodmi preskocenymi o 2 zuby. Samozrejme to islo na hovno a co som sa navymienal karburatorov a tesneni a sviecok.... Takze preto vravim, ze treba kontorolovat vsetko, kontrola rozvodov u samary je na 5 minut
cory ano ten motor ide ale hned po nastartovani na hovno ale ked startnes trebas aj na sytic a motor ide v pohode a kape az potom na volnobeh tak to nema nic z rozvodom jasne ze pozriet rozvody je chvilka odkrutit tri srobky a pozriet znacky
cory ved sa neurazaj jasne ze som ho nepocul ja len ze ak na nom jazdi tak musi ist normalne ked mas o zub dva prehodeny remen tak to musi pocut aj magor ak sa mu to podari nastartovat to by sa stym urcite nepobral na vyjazd
Bol to jeden kábel Už je zapojený ale ide o to, že mi klepkajú ventily, rozvody budú tiež skočené asi o jeden zub síce to som si nie istý. Karbec rozštelovaný a tak podobne ... proste auto odstavím a MHD to istí