Samara 2109 - koniec
Moderátor: Moderátoři
-
- Příspěvky: 137
- Registrován: čtv črc 31, 2008 07:21
- Bydliště: Bratislava
- Kontaktovat uživatele:
Cory ja tam už dávno mám 1500 karburátorovú
2108 lebo nikto to nechce spraviť, všetci sa toho boja a ten motor jazdí za 10 litrov čokoľvek opravím, vždy to ten motor rozladí natoľko, že už vôbec nechce ísť ... aj včerajšia oprava uchytenia vrchnej časti karburátora ho rozladila natoľko, že celú včerajšiu cestu som to musel natočiť asi 50 krát nakoľko to furt kapalo, potom som vytiahol sitič a reku môžem to opluť
2108 lebo nikto to nechce spraviť, všetci sa toho boja a ten motor jazdí za 10 litrov čokoľvek opravím, vždy to ten motor rozladí natoľko, že už vôbec nechce ísť ... aj včerajšia oprava uchytenia vrchnej časti karburátora ho rozladila natoľko, že celú včerajšiu cestu som to musel natočiť asi 50 krát nakoľko to furt kapalo, potom som vytiahol sitič a reku môžem to opluť
tak mi ta 1300 staci mozno by nebolo na skodu u teba kupit tesnenia pod karburator plus sadu do karburatoru to su trysky a membranky stoji to asi 4eur ta sada lebo tiez mi to zdochinalo jeden raz bola membranka volnobehu derava vymenil som vsetky a pohoda spotreba od 6,2 po 7,2 zalezi kde jazdim myslim si ze ked prefuknes prehadzes veci v karbcu bude pohoda uvidis
-
- Příspěvky: 137
- Registrován: čtv črc 31, 2008 07:21
- Bydliště: Bratislava
- Kontaktovat uživatele:
No už som zistil prečo to kape ... asi som zabudol zapojiť voľnobežnú trysku ale to je vedľajšie
2108: mne šla tá 1500vka parádne minulý rok, bez problémov ale ako pár mesiacov stála tak sa niečo posralo ... karburátor je tam komplet nový (cca. 1500 km má, mám ho od nova z mototechny), musím ísť do servisu lebo je to celé porozhadzované, od zvodov po zapaľovanie. Karburátor tiež ... jednoducho celý motor treba nastaviť
Akurát tesnenie pod karburátor by som mohol dať normálne, lebo tam mám kus kartóna
Ale veď LADA, auto alternatívnych riešení
2108: mne šla tá 1500vka parádne minulý rok, bez problémov ale ako pár mesiacov stála tak sa niečo posralo ... karburátor je tam komplet nový (cca. 1500 km má, mám ho od nova z mototechny), musím ísť do servisu lebo je to celé porozhadzované, od zvodov po zapaľovanie. Karburátor tiež ... jednoducho celý motor treba nastaviť
Akurát tesnenie pod karburátor by som mohol dať normálne, lebo tam mám kus kartóna
Ale veď LADA, auto alternatívnych riešení
hm ked islo paradne preco by maly byt rozvody zapalovanie rozhadzane neverim pokial si do toho nelizol tazko ale karton obycajny pod karbec to je vec ak ti ho podfuklo tak sa necuduj ze kape ked si saje falosny vzduch potom napis kolko ta skasirovali v servisu a co bola za chyba keby boly rozvody prehodene tak nenastartujes popripade ak ano motor ide strasne blbo zapalovanie to iste ale ty stym jazdis a kape ti to tak ze ked normalne startnes a motor bezi celkom ok na rozvody nesahaj a ze mas novy karbec to neznamena ze je ok su v nom tri celkom tenke membranky staci mala dierka a na volnobeh ti skape zo syticom ti to ale pojde v pohode
2108, pozri si temu Záhadna samara...ver alebo nie, samara startovala a jazdil s rozvodmi preskocenymi o 2 zuby. Samozrejme to islo na hovno a co som sa navymienal karburatorov a tesneni a sviecok.... Takze preto vravim, ze treba kontorolovat vsetko, kontrola rozvodov u samary je na 5 minut
Lada 2171 Priora 1,6 MPi (2013), Lada 2105 v regenerácii (1985), Lada 21044 1,9 MPi (1998), Škoda Felícia 1,3 SPi - 40kw (1996), 2 x Babetta 210 (1984,1988), Simson 70 ccm (1989), Zetor 4011 (1966)
no ja som ten motor nevidel ani nepocul, tak isto ani ty, ja som len reagoval, pretoze .....to je vlastne jedno, je mi to fuk
Lada 2171 Priora 1,6 MPi (2013), Lada 2105 v regenerácii (1985), Lada 21044 1,9 MPi (1998), Škoda Felícia 1,3 SPi - 40kw (1996), 2 x Babetta 210 (1984,1988), Simson 70 ccm (1989), Zetor 4011 (1966)