Pípákův VAZ 2104 - Rozmar

Moderátor: Moderátoři

Odpovědět

Jsem blázen?

ano
67
74%
ne
24
26%
 
Celkem hlasů: 91

Uživatelský avatar
Křečík Barbuška
Příspěvky: 11039
Registrován: ned srp 29, 2004 09:01
Bydliště: Brno

Příspěvek od Křečík Barbuška »

Dotaz, zejména na jedince co mají či měli Solexa 21051 v autě, tedy pro MP a Coryho, měli jste také takovou imbecilní tepelně izolační podložku pod karbem? Vždyť to musí bránit sosání směsi z druhé komory :o .

Obrázek
Lada Granta Liftback 1,6 16V - skoro normální auto
Lada Kalina 1117 1,6 8V - neopodstatněné a nenaplněné naděje
ex VAZ 2105, VAZ 2104, VAZ 2107
Cory
Příspěvky: 11604
Registrován: stř čer 14, 2006 17:14
Bydliště: Snina/Košice

Příspěvek od Cory »

nene, ja som dal pod karb iba jedno normalne tesnenie. Planujem dat pod karb tu umelohmotnu podlozku z Webra, weber ma rovnake priemery komor (taka hneda somarina s otvormi velkosti komor) a na stycne plochy tesnenia-hore s otvormi na komory a dole celootvorene.

To tesnenie je cudne, skus sa pozriet do katalogu.
Lada 2171 Priora 1,6 MPi (2013), Lada 2105 v regenerácii (1985), Lada 21044 1,9 MPi (1998), Škoda Felícia 1,3 SPi - 40kw (1996), 2 x Babetta 210 (1984,1988), Simson 70 ccm (1989), Zetor 4011 (1966)
Cory
Příspěvky: 11604
Registrován: stř čer 14, 2006 17:14
Bydliště: Snina/Košice

Příspěvek od Cory »

Ale v samarach som to nevidel :shock:
Lada 2171 Priora 1,6 MPi (2013), Lada 2105 v regenerácii (1985), Lada 21044 1,9 MPi (1998), Škoda Felícia 1,3 SPi - 40kw (1996), 2 x Babetta 210 (1984,1988), Simson 70 ccm (1989), Zetor 4011 (1966)
Uživatelský avatar
Michal Pokorný
Příspěvky: 3826
Registrován: ned led 28, 2007 20:53

Příspěvek od Michal Pokorný »

Koko Loko píše:Dotaz, zejména na jedince co mají či měli Solexa 21051 v autě, tedy pro MP a Coryho, měli jste také takovou imbecilní tepelně izolační podložku pod karbem? Vždyť to musí bránit sosání směsi z druhé komory :o
Ano, přesně tuto podložku tam mám
Uživatelský avatar
Křečík Barbuška
Příspěvky: 11039
Registrován: ned srp 29, 2004 09:01
Bydliště: Brno

Příspěvek od Křečík Barbuška »

Ono to tam bude asi podle všeho již z fabriky, tloušťka tohoto je cca 4mm. Je matoucí, že ostatní Solexy co mám doma byly podkládány izolační podložkou o tloušťce cca 7mm mající v případě 21073 a 21053 pro Axtec místo děr ovál jako měly prapůvodní tenká těsnění. Od samařího Solexa mám zase podložku s dírami přesně dle otvorů komor, silnou také těch 7mm, ale bez té "omezovací" nesmyslnosti.

Edit Pakliže to tak má i MP bude to tak zjevně správně.
Lada Granta Liftback 1,6 16V - skoro normální auto
Lada Kalina 1117 1,6 8V - neopodstatněné a nenaplněné naděje
ex VAZ 2105, VAZ 2104, VAZ 2107
Cory
Příspěvky: 11604
Registrován: stř čer 14, 2006 17:14
Bydliště: Snina/Košice

Příspěvek od Cory »

a neslo by to bez toho "obmedzovaca" lepsie?
Lada 2171 Priora 1,6 MPi (2013), Lada 2105 v regenerácii (1985), Lada 21044 1,9 MPi (1998), Škoda Felícia 1,3 SPi - 40kw (1996), 2 x Babetta 210 (1984,1988), Simson 70 ccm (1989), Zetor 4011 (1966)
Uživatelský avatar
Křečík Barbuška
Příspěvky: 11039
Registrován: ned srp 29, 2004 09:01
Bydliště: Brno

Příspěvek od Křečík Barbuška »

Tato otázka mne napadla taky, ale co kdyby to pak šlo hůře :mrgreen: . Místo původního Solexa budu dávat jiný téhož typu, tak tam asi dám co tam bylo, abych mohl mezi nimi objektivně porovnávat. Je to strašné dilemno :) .
Lada Granta Liftback 1,6 16V - skoro normální auto
Lada Kalina 1117 1,6 8V - neopodstatněné a nenaplněné naděje
ex VAZ 2105, VAZ 2104, VAZ 2107
Cory
Příspěvky: 11604
Registrován: stř čer 14, 2006 17:14
Bydliště: Snina/Košice

Příspěvek od Cory »

No tie dilemy poznam... :)
Lada 2171 Priora 1,6 MPi (2013), Lada 2105 v regenerácii (1985), Lada 21044 1,9 MPi (1998), Škoda Felícia 1,3 SPi - 40kw (1996), 2 x Babetta 210 (1984,1988), Simson 70 ccm (1989), Zetor 4011 (1966)
Uživatelský avatar
Michal Pokorný
Příspěvky: 3826
Registrován: ned led 28, 2007 20:53

Příspěvek od Michal Pokorný »

Koko Loko píše:Ono to tam bude asi podle všeho již z fabriky, tloušťka tohoto je cca 4mm. Je matoucí, že ostatní Solexy co mám doma byly podkládány izolační podložkou o tloušťce cca 7mm mající v případě 21073 a 21053 pro Axtec místo děr ovál jako měly prapůvodní tenká těsnění. Od samařího Solexa mám zase podložku s dírami přesně dle otvorů komor, silnou také těch 7mm, ale bez té "omezovací" nesmyslnosti.

Edit Pakliže to tak má i MP bude to tak zjevně správně.
No, také jsem na to poprvé koukal divně, ale nijak jsem to neřešil. Výrobce to jednou tak udělal tak asi věděl proč (doufám) :lol:
Přeci jen Solex, obvzláště pak 21051, je dosti neprobádané zjevení tak těžko radit. Já jsem byl rád, že jsem ho vůbec přinutil fungovat, a že se dost vzpíral, darebák.
Cory
Příspěvky: 11604
Registrován: stř čer 14, 2006 17:14
Bydliště: Snina/Košice

Příspěvek od Cory »

Inak, ako to nastavujete? Ja som zo solexa nemal dobry pocit :? asi som ho dobre nenastavil. Na prvu komoru isla moja 1,7 ako nejaka 1,5ka, ovšem na obidve isla super
Lada 2171 Priora 1,6 MPi (2013), Lada 2105 v regenerácii (1985), Lada 21044 1,9 MPi (1998), Škoda Felícia 1,3 SPi - 40kw (1996), 2 x Babetta 210 (1984,1988), Simson 70 ccm (1989), Zetor 4011 (1966)
Uživatelský avatar
Křečík Barbuška
Příspěvky: 11039
Registrován: ned srp 29, 2004 09:01
Bydliště: Brno

Příspěvek od Křečík Barbuška »

Volnoběh bych na tom asi nastavoval jako u Webera, vzhledem k podobné koncepci ovládání klapek. Každopádně v literatůře píší, že se na bohatost nemá šahat ... já už šáhl :mrgreen: .
Lada Granta Liftback 1,6 16V - skoro normální auto
Lada Kalina 1117 1,6 8V - neopodstatněné a nenaplněné naděje
ex VAZ 2105, VAZ 2104, VAZ 2107
Cory
Příspěvky: 11604
Registrován: stř čer 14, 2006 17:14
Bydliště: Snina/Košice

Příspěvek od Cory »

To pisu v kazdej knizke :mrgreen: ja som niekde cital takto:

1. znizit otacky na cca 900 tym ciernym sroubkom
2. nastavit bohatost podla analyzatora na 0,4-0,6 neviem coho
3. znizit otacky na 900
4. znova nastavit bohatost na 0,4-0,6 neviem coho

Len treba zohnat pristroj na meranie "neviemčoho" :D
Lada 2171 Priora 1,6 MPi (2013), Lada 2105 v regenerácii (1985), Lada 21044 1,9 MPi (1998), Škoda Felícia 1,3 SPi - 40kw (1996), 2 x Babetta 210 (1984,1988), Simson 70 ccm (1989), Zetor 4011 (1966)
Uživatelský avatar
radek mb
Příspěvky: 5187
Registrován: sob zář 18, 2004 01:38
Bydliště: okr.MB
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od radek mb »

Koko Loko píše:že se na bohatost nemá šahat ... já už šáhl .
správně,nechceme evropu jen pro bohaté!
EAST RUNNER БРИГАДА.
ŠKODA Octavia II 1,9 TDi
Bratrstvo Vana Tallinn
/ KAWASAKI KLE 500 ČZ 175/477 ČZ 250/485 ČZ 175/487
Uživatelský avatar
Křečík Barbuška
Příspěvky: 11039
Registrován: ned srp 29, 2004 09:01
Bydliště: Brno

Příspěvek od Křečík Barbuška »

Já myslím, že si s tím zkušený emisák na STK poradí.
Lada Granta Liftback 1,6 16V - skoro normální auto
Lada Kalina 1117 1,6 8V - neopodstatněné a nenaplněné naděje
ex VAZ 2105, VAZ 2104, VAZ 2107
Uživatelský avatar
Laďuša
Příspěvky: 12127
Registrován: stř lis 09, 2005 22:06
Bydliště: Klatovy / Plzeň
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Laďuša »

Jistě, veme 2 šroubováky a bude kroutit tak dlouho, dokud se nevlezeš do limitů. A pak hotovo šmitec šlus :mrgreen:
Člen LKCS; Honorowy klubowicz LKP [ELITE 5000]

Chatka 12 forever :toothy10: ►Stodolní II◄ :) Estonian-czech crazy night :partyman: Uctívač Vana Tallinnu. Propāns-butāns!
Osa Klatovy-Plzeň-Brno ;) Tři sestry <|||> Ladagang 8) °Expedice Eesti 2010°
Dva PoJeBy ze Skašova

Haben Sie Bratwurst?

:!: keréklampás :!:
Odpovědět

Zpět na „Diskuse k modelové řadě“