Pípákův VAZ 2104 - Rozmar
Moderátor: Moderátoři
- Křečík Barbuška
- Příspěvky: 11039
- Registrován: ned srp 29, 2004 09:01
- Bydliště: Brno
Dotaz, zejména na jedince co mají či měli Solexa 21051 v autě, tedy pro MP a Coryho, měli jste také takovou imbecilní tepelně izolační podložku pod karbem? Vždyť to musí bránit sosání směsi z druhé komory .
Lada Granta Liftback 1,6 16V - skoro normální auto
Lada Kalina 1117 1,6 8V - neopodstatněné a nenaplněné naděje
ex VAZ 2105, VAZ 2104, VAZ 2107
Lada Kalina 1117 1,6 8V - neopodstatněné a nenaplněné naděje
ex VAZ 2105, VAZ 2104, VAZ 2107
nene, ja som dal pod karb iba jedno normalne tesnenie. Planujem dat pod karb tu umelohmotnu podlozku z Webra, weber ma rovnake priemery komor (taka hneda somarina s otvormi velkosti komor) a na stycne plochy tesnenia-hore s otvormi na komory a dole celootvorene.
To tesnenie je cudne, skus sa pozriet do katalogu.
To tesnenie je cudne, skus sa pozriet do katalogu.
Lada 2171 Priora 1,6 MPi (2013), Lada 2105 v regenerácii (1985), Lada 21044 1,9 MPi (1998), Škoda Felícia 1,3 SPi - 40kw (1996), 2 x Babetta 210 (1984,1988), Simson 70 ccm (1989), Zetor 4011 (1966)
- Michal Pokorný
- Příspěvky: 3826
- Registrován: ned led 28, 2007 20:53
- Křečík Barbuška
- Příspěvky: 11039
- Registrován: ned srp 29, 2004 09:01
- Bydliště: Brno
Ono to tam bude asi podle všeho již z fabriky, tloušťka tohoto je cca 4mm. Je matoucí, že ostatní Solexy co mám doma byly podkládány izolační podložkou o tloušťce cca 7mm mající v případě 21073 a 21053 pro Axtec místo děr ovál jako měly prapůvodní tenká těsnění. Od samařího Solexa mám zase podložku s dírami přesně dle otvorů komor, silnou také těch 7mm, ale bez té "omezovací" nesmyslnosti.
Edit Pakliže to tak má i MP bude to tak zjevně správně.
Edit Pakliže to tak má i MP bude to tak zjevně správně.
Lada Granta Liftback 1,6 16V - skoro normální auto
Lada Kalina 1117 1,6 8V - neopodstatněné a nenaplněné naděje
ex VAZ 2105, VAZ 2104, VAZ 2107
Lada Kalina 1117 1,6 8V - neopodstatněné a nenaplněné naděje
ex VAZ 2105, VAZ 2104, VAZ 2107
- Křečík Barbuška
- Příspěvky: 11039
- Registrován: ned srp 29, 2004 09:01
- Bydliště: Brno
Tato otázka mne napadla taky, ale co kdyby to pak šlo hůře . Místo původního Solexa budu dávat jiný téhož typu, tak tam asi dám co tam bylo, abych mohl mezi nimi objektivně porovnávat. Je to strašné dilemno .
Lada Granta Liftback 1,6 16V - skoro normální auto
Lada Kalina 1117 1,6 8V - neopodstatněné a nenaplněné naděje
ex VAZ 2105, VAZ 2104, VAZ 2107
Lada Kalina 1117 1,6 8V - neopodstatněné a nenaplněné naděje
ex VAZ 2105, VAZ 2104, VAZ 2107
- Michal Pokorný
- Příspěvky: 3826
- Registrován: ned led 28, 2007 20:53
No, také jsem na to poprvé koukal divně, ale nijak jsem to neřešil. Výrobce to jednou tak udělal tak asi věděl proč (doufám)Koko Loko píše:Ono to tam bude asi podle všeho již z fabriky, tloušťka tohoto je cca 4mm. Je matoucí, že ostatní Solexy co mám doma byly podkládány izolační podložkou o tloušťce cca 7mm mající v případě 21073 a 21053 pro Axtec místo děr ovál jako měly prapůvodní tenká těsnění. Od samařího Solexa mám zase podložku s dírami přesně dle otvorů komor, silnou také těch 7mm, ale bez té "omezovací" nesmyslnosti.
Edit Pakliže to tak má i MP bude to tak zjevně správně.
Přeci jen Solex, obvzláště pak 21051, je dosti neprobádané zjevení tak těžko radit. Já jsem byl rád, že jsem ho vůbec přinutil fungovat, a že se dost vzpíral, darebák.
Inak, ako to nastavujete? Ja som zo solexa nemal dobry pocit asi som ho dobre nenastavil. Na prvu komoru isla moja 1,7 ako nejaka 1,5ka, ovšem na obidve isla super
Lada 2171 Priora 1,6 MPi (2013), Lada 2105 v regenerácii (1985), Lada 21044 1,9 MPi (1998), Škoda Felícia 1,3 SPi - 40kw (1996), 2 x Babetta 210 (1984,1988), Simson 70 ccm (1989), Zetor 4011 (1966)
- Křečík Barbuška
- Příspěvky: 11039
- Registrován: ned srp 29, 2004 09:01
- Bydliště: Brno
Volnoběh bych na tom asi nastavoval jako u Webera, vzhledem k podobné koncepci ovládání klapek. Každopádně v literatůře píší, že se na bohatost nemá šahat ... já už šáhl .
Lada Granta Liftback 1,6 16V - skoro normální auto
Lada Kalina 1117 1,6 8V - neopodstatněné a nenaplněné naděje
ex VAZ 2105, VAZ 2104, VAZ 2107
Lada Kalina 1117 1,6 8V - neopodstatněné a nenaplněné naděje
ex VAZ 2105, VAZ 2104, VAZ 2107
To pisu v kazdej knizke ja som niekde cital takto:
1. znizit otacky na cca 900 tym ciernym sroubkom
2. nastavit bohatost podla analyzatora na 0,4-0,6 neviem coho
3. znizit otacky na 900
4. znova nastavit bohatost na 0,4-0,6 neviem coho
Len treba zohnat pristroj na meranie "neviemčoho"
1. znizit otacky na cca 900 tym ciernym sroubkom
2. nastavit bohatost podla analyzatora na 0,4-0,6 neviem coho
3. znizit otacky na 900
4. znova nastavit bohatost na 0,4-0,6 neviem coho
Len treba zohnat pristroj na meranie "neviemčoho"
Lada 2171 Priora 1,6 MPi (2013), Lada 2105 v regenerácii (1985), Lada 21044 1,9 MPi (1998), Škoda Felícia 1,3 SPi - 40kw (1996), 2 x Babetta 210 (1984,1988), Simson 70 ccm (1989), Zetor 4011 (1966)
- Křečík Barbuška
- Příspěvky: 11039
- Registrován: ned srp 29, 2004 09:01
- Bydliště: Brno
- Laďuša
- Příspěvky: 12127
- Registrován: stř lis 09, 2005 22:06
- Bydliště: Klatovy / Plzeň
- Kontaktovat uživatele:
Jistě, veme 2 šroubováky a bude kroutit tak dlouho, dokud se nevlezeš do limitů. A pak hotovo šmitec šlus
Člen LKCS; Honorowy klubowicz LKP [ELITE 5000]
Chatka 12 forever ►Stodolní II◄ Estonian-czech crazy night Uctívač Vana Tallinnu. Propāns-butāns!
Osa Klatovy-Plzeň-Brno Tři sestry <|||> Ladagang °Expedice Eesti 2010°
Dva PoJeBy ze Skašova
Haben Sie Bratwurst?
keréklampás
Chatka 12 forever ►Stodolní II◄ Estonian-czech crazy night Uctívač Vana Tallinnu. Propāns-butāns!
Osa Klatovy-Plzeň-Brno Tři sestry <|||> Ladagang °Expedice Eesti 2010°
Dva PoJeBy ze Skašova
Haben Sie Bratwurst?
keréklampás