Poruchy
Moderátor: Moderátoři
Asi jim tam zůstávali ležet. Poptal bych se mechaniků v Mělníku, kam se podějou ty, které jsou v novém autě nahrazeny počítačem......
Sk.
__________________________________
Skálobus - Ford Transit 2,5L TDI - 2000 (Henry)
Citrouš - XM - 3,0L V6 24V - 1998 (André)
Lancia Y - 1.1i - 1997 (zatím bez jména)
__________________________________
Skálobus - Ford Transit 2,5L TDI - 2000 (Henry)
Citrouš - XM - 3,0L V6 24V - 1998 (André)
Lancia Y - 1.1i - 1997 (zatím bez jména)
-
- Příspěvky: 403
- Registrován: úte čer 01, 2004 08:11
- Bydliště: Liberec
- Kontaktovat uživatele:
tavri: že by byla 211x oproti samaře tak jiná ? nebo máš 16v ?
mě stál rozvoďák asi 250 a kladka (italska) taky
a s tím doma rozvoďákem bacha - my jsme ho teď na samaře měnili s kámošem kterej víceméně spraví všechno a zplakali jsme nad výdělkem (no my jsme dělali celej motor teda) a furt nám to nejde seřídit a jede to nějak přichcíple
mě stál rozvoďák asi 250 a kladka (italska) taky
a s tím doma rozvoďákem bacha - my jsme ho teď na samaře měnili s kámošem kterej víceméně spraví všechno a zplakali jsme nad výdělkem (no my jsme dělali celej motor teda) a furt nám to nejde seřídit a jede to nějak přichcíple
Naposledy upravil(a) Flipper Tom dne stř lis 02, 2005 11:12, celkem upraveno 2 x.
Rozvodak: kruta cenova realita, myslim ze me ta vymena vysla na 2500, bylok tomu jeste serizeni ventilu - ventily doma delat nebudu (brouseni podlozek nema cenu delat na kolene - za to vetsinou uctujou 450-500, cca 500 montaz rozvodaku, no a cca 1500 jsou kladka a remen ) kdyz byl na www.lada.cz cenik, tak ty ceny dilu odpovidaly - asi kdybych sel hledat stejny remen a kladku k jinym vyrobcum tak by to mohlo byt levnejsi:-) jenze to se musi hledat se suplerou v ruce, kdyz clovek rekne Lada tak kazdej vidi hranatyho zigula a ten ma prece retez:-) A serizeni ventilu? -Kdyz to dam jen tak nekomu z ulice tak netusi jake maiji byt ventilove vule a nasteluje to podle vzoru skoda 1000MB and next models:-))) vetsina garazniku jsou vseumelove ktery nesnesou radu... no a jak se budou v zigulim servisu tvarit na to kdyz tam prijdu s vlastnim rozvodakem a kladkou(od druhovyrobce)?
Rozvodak je pakarna 1,2HTP ma jedinou vadu chybi tam jeden valec!!
Rozvodak je pakarna 1,2HTP ma jedinou vadu chybi tam jeden valec!!
je to sice offtopic ale 1,2htp v provedeni 4 ventily na valec je docela povedeny motorek:-) (6 ventilova bestie je naschval zmrvena aby se dalo prodavat jako "levny auto") mel jsem moznost se svezt v Cordobe co ma 1,2 htp 12v a vcelku pozitivni dojem pravda pri 170 motor toci o cca 1300 rpm vic nez u lady ale je slusne odhlucneny, cordoba je o 120kg lehci nez fabka - tedy i lada a pokud u lady nezaradim 4ku tak cordobu s timhle motorem do kopce nepredjedu. Tocivy moment to ma ve vyssich obratkach skoro stejny. Na rozjezdy je lepsi Lada. Samozrejme ze malokdo necha trvale tenhle motorek bezet pri cca 5500-6000 otackach a tak se moc casto nestava ze by me vozitka s timhle motorem predjizdely na dalnici. Maximalne chvili drzi krok a pak je to prestane bavit.
HTP 6ventil je o nicem - fabka s nim ale i ve meste zere 6,5 litru
HTP 6ventil je o nicem - fabka s nim ale i ve meste zere 6,5 litru
tavri: hodiny - tak vidis co kus to unikat:-) pikantni je ze me se ozvejkalyne plastovy ale mosazny kolecka:-) soucastky ktere bych povazoval za neznicitelne -tedy v hodinach:-))
deli: podlozky - tento system stelovani ventilu pokud vim zacali na samare jinak myslim ze alfy to mivaly take. Misto stelovani sroubu a dotahovani kontramatky (nevim jak to moc hodinarska prace to byla u starych lad ale u skodovek to lidi dokazali pekne dokurvit - strhnout zavit nebo malo utahnot. Vyhody podlozek - snad vetsi odolnost proti mechanikum co pozivaji vic brutalni sily a mene mozek...
deli: podlozky - tento system stelovani ventilu pokud vim zacali na samare jinak myslim ze alfy to mivaly take. Misto stelovani sroubu a dotahovani kontramatky (nevim jak to moc hodinarska prace to byla u starych lad ale u skodovek to lidi dokazali pekne dokurvit - strhnout zavit nebo malo utahnot. Vyhody podlozek - snad vetsi odolnost proti mechanikum co pozivaji vic brutalni sily a mene mozek...
- Teepee
- Příspěvky: 4309
- Registrován: čtv bře 10, 2005 13:20
- Bydliště: Praha západ
- Kontaktovat uživatele:
Podložky se používají i u Fordů, určitě u Modelu Sierra 1,8TD. Jinak hydraulicky se ventilová vůle nenastavuje, ale přesněji vymezuje, tlakem oleje. Pokud se olej do hydraulického mechanismu (je to vlastně pístek místo seřizovacího šroubu ventilové vůle) nedostane (často se stává u starších motorů, kde se zanedbávala olejová náplň) ventilový mechanicmus pak cvaká, tj. ventil má velkou - nevymezenou vůli. To že po startu zacvakají všechny není ještě závada, spíš běžné opotřebení.Jiri píše:deli: podlozky - tento system stelovani ventilu pokud vim zacali na samare jinak myslim ze alfy to mivaly take. Misto stelovani sroubu a dotahovani kontramatky (nevim jak to moc hodinarska prace to byla u starych lad ale u skodovek to lidi dokazali pekne dokurvit - strhnout zavit nebo malo utahnot. Vyhody podlozek - snad vetsi odolnost proti mechanikum co pozivaji vic brutalni sily a mene mozek...
Podložky jsou problém, protože je třeba mít všechny možné síly (tlouštky) aby se ventilová vůle přesně nastavila. Určitě je dobré mít je v menších odstupech než 0,05mm. Aspoň myslím.
Bílý LADA a okřídlená spol.