Na 21053 mi začalo blbnout dobíjení.Projevuje se to tak že při nastartování voltmetr ukazuje že to vyborně nabíjí pak při zvýšení otáček začne rafička litat .Pak zůstane na hranici bíle a zelené .Auto přestane uplně nabíjet .
Je to regulátorem co je na alternátoru Nebo je krpa někde jinde
Díky
Dobíjení u 21053
Moderátor: Moderátoři
- Jakub Metelka
- Příspěvky: 2305
- Registrován: úte led 15, 2008 18:11
- Bydliště: Brno venkov
- Kontaktovat uživatele:
Dobíjení u 21053
2x VAZ-2101 (1972), 2x VAZ-2101 (1973), VAZ-2101 (1977), VAZ-2102 (1977), 2x VAZ-2106 (1978), VAZ-21053 (1989), VAZ-2107 (1986), VAZ-2121 (2002) Moskvič-408-1 (1972), Škoda-120L (1983), Škoda-105S (1984), Škoda Favorit 136L (1989), Škoda-Felicie (1995,1996), Škoda Felicie kombi (1997), Mercedes -200E (1987), Avia A31 (1987), Škoda 706 RTHP (1973)
Já myslím, že sis už odpověděl. Buď je to reglérem, nebo někde jinde.
Kontakty, pojistka, uhlíky, reglér, nebo samotný budík. Změř si to radši normálním měřákem.
Kontakty, pojistka, uhlíky, reglér, nebo samotný budík. Změř si to radši normálním měřákem.
►Stodolní II◄
Expedice Estonia 2010
Iniciátor všeho zlého! Bacha na mě!
Život je tak rozmanitý. Každej den mě nasere někdo jinej.
Octavia combi 1,9tdi
Vaz 21073 1,7i, r.v. 1998 až 5.3.2012 prodáno
Vaz 21073 1,7i, r.v. 1996 - 19.2.2012 až 20.2.2012 prodáno
Vaz 2107 1,5 AXTEC, LPG r.v.1995 - 3.6.2008 až 3.6.2008
Expedice Estonia 2010
Iniciátor všeho zlého! Bacha na mě!
Život je tak rozmanitý. Každej den mě nasere někdo jinej.
Octavia combi 1,9tdi
Vaz 21073 1,7i, r.v. 1998 až 5.3.2012 prodáno
Vaz 21073 1,7i, r.v. 1996 - 19.2.2012 až 20.2.2012 prodáno
Vaz 2107 1,5 AXTEC, LPG r.v.1995 - 3.6.2008 až 3.6.2008
- Jakub Metelka
- Příspěvky: 2305
- Registrován: úte led 15, 2008 18:11
- Bydliště: Brno venkov
- Kontaktovat uživatele:
Ivo, díky
2x VAZ-2101 (1972), 2x VAZ-2101 (1973), VAZ-2101 (1977), VAZ-2102 (1977), 2x VAZ-2106 (1978), VAZ-21053 (1989), VAZ-2107 (1986), VAZ-2121 (2002) Moskvič-408-1 (1972), Škoda-120L (1983), Škoda-105S (1984), Škoda Favorit 136L (1989), Škoda-Felicie (1995,1996), Škoda Felicie kombi (1997), Mercedes -200E (1987), Avia A31 (1987), Škoda 706 RTHP (1973)
ja by som to typoval na tie uhliky
mne to tiez zle dobijalo, sral som sa s tym tayzden a nakoniec to boli uhliky a regler
mne to tiez zle dobijalo, sral som sa s tym tayzden a nakoniec to boli uhliky a regler
Mercedes W124 200E (1989) || Škoda Rapid 136 (1990) || Š 1203M || Mercedes W124 230TE (1990)
http://flog.pravda.sk/flamove-fotky.flog
http://flamo.rajce.idnes.cz/
http://flog.pravda.sk/flamove-fotky.flog
http://flamo.rajce.idnes.cz/
U mojí lady 21044 sem měl to samé, auto stálo zhruba půl roku.Před tím dobíjení fungovalo a po půl roce to nedobíjelo,tak jsem alternátor rozebral,jedno vynutí statoru bylo upadlé ale přitavilo se spátky.Vše jsem spravil a udělal go altíku(ložiska,srovnal rotor....)dobíjelo jen jak jsi popsal ty(po nastartování to dobíjelo a po přidání plynu už ne...tak jsem pověsil na silový plus klešťový ampérmetr a sledoval kolik dobíjí,po odpojení plusu na regulátor který je zapojen seriově přes kontrolku dobíjení žačal alternátor dobíjet 5A 30A a tak to pulzovalo,zapojil jsem přímo plus z bateky a zapl všechno na autě dobíjelo to přes 50A.Po připojení oreginálního plusu přes žárovku dobíjení fungovalo.Uhlíky byli Ok Koupil jsem nové uhlíky a regulátor a dělalo to předtím to samé.Alternátor se prostě odbudil, to se stávalo i u tryodýn Jestli něco děláš s alternátorem tak si kup nové uhlíky stojí 50Kč a ten regulátor stojí 320Kč To máš zadarmo Ložiska se neřeší a mění stojí do 100Kč Budeš mít klid...