Na 21053 mi začalo blbnout dobíjení.Projevuje se to tak že při nastartování voltmetr ukazuje že to vyborně nabíjí pak při zvýšení otáček začne rafička litat .Pak zůstane na hranici bíle a zelené .Auto přestane uplně nabíjet .
Je to regulátorem co je na alternátoru Nebo je krpa někde jinde
U mojí lady 21044 sem měl to samé, auto stálo zhruba půl roku.Před tím dobíjení fungovalo a po půl roce to nedobíjelo,tak jsem alternátor rozebral,jedno vynutí statoru bylo upadlé ale přitavilo se spátky.Vše jsem spravil a udělal go altíku(ložiska,srovnal rotor....)dobíjelo jen jak jsi popsal ty(po nastartování to dobíjelo a po přidání plynu už ne...tak jsem pověsil na silový plus klešťový ampérmetr a sledoval kolik dobíjí,po odpojení plusu na regulátor který je zapojen seriově přes kontrolku dobíjení žačal alternátor dobíjet 5A 30A a tak to pulzovalo,zapojil jsem přímo plus z bateky a zapl všechno na autě dobíjelo to přes 50A.Po připojení oreginálního plusu přes žárovku dobíjení fungovalo.Uhlíky byli Ok Koupil jsem nové uhlíky a regulátor a dělalo to předtím to samé.Alternátor se prostě odbudil, to se stávalo i u tryodýn Jestli něco děláš s alternátorem tak si kup nové uhlíky stojí 50Kč a ten regulátor stojí 320Kč To máš zadarmo Ložiska se neřeší a mění stojí do 100Kč Budeš mít klid...