2105 Ponor

Moderátor: Moderátoři

EMI
Příspěvky: 1084
Registrován: pon zář 04, 2006 09:24
Bydliště: JN69PI
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od EMI »

Mirek999 píše:Podle me bude mit mozna radne utesneny rozdelovac,kabely a svicky,aby nedoslo k nejakemu zkratu
a i tak to nebude fungovat, sám vim, že na problémy se zapalováním stačí už opravdu hustá podzimní šumavská mlha, takže nedejbože opravdová voda
Jelen píše:alternátor půjde na 80% do kytek
to je ještě optimistická předpověď, přikláněl bych se k % daleko většímu :D
tarquin píše:Do vyfuku by nemelo natect kdyz se drzi plnej
stačí volnoběh - odzkoušeno, teoreticky by to i chcípnout mohlo, pokud by byla výška hladiny tak, aby se to potrubím nedostalo do hlavy, takže dejme tomu do půlky bloku ale to už píšu teoretický bludy
Malda píše:ale nachcije ti do dutin, Majo je tusim zadelaval
to bych nedělal: nateče, vyteče a jedeme dál (nikdy to 100% neutěsníš a voda tam pak dělá neplechu a naopak ven už se jí moc nechce
red BA3 21061, 1984, 4q, LPG :finga:

BLIZZARD = iron fist in a velvet glove

osa Klatovy - Plzeň - ....
Uživatelský avatar
Malda
Příspěvky: 1013
Registrován: čtv srp 18, 2005 13:17

Příspěvek od Malda »

Nevim covece kudy vytejka voda z prahu :D
mimochodem, tak pekny auto a je tak zbastleny tou cernou maskou a hroznejma poklicema a ty blinkry, no skoda mluvit. fuj
Calling name Bastl One
čmelák
Příspěvky: 1636
Registrován: úte čer 01, 2004 15:29
Bydliště: Trnava
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od čmelák »

tam dole jako su tie zhnite diery :ANAL:
Majo
Příspěvky: 6455
Registrován: úte čer 01, 2004 19:32
Bydliště: Zvolen
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Majo »

:-P vsetko zle :lol:

Alternator bez problemu zvlada brodenie v cistej vode dokonca aj dlhodobo. Skodi mu blato a najma piesok.

Rozdelovac staci zaigelitovat proti ostreku a neliezt do vody hlbsej ako po jeho osku. Inducka takisto musi byt nad hladinou, ostrek vacsinou zvlada. U MPIcka odskusane - inducka i sviecky pod vodou, motor ide uplne normalne. Samozrejme kvalitne kable s dlhymi izolatormi, nie nejake cervene ruske pošuky.

Jak sa voda dostane do sania je koniec, v najhorsom pripade sa moze aj ohnut ojnica(voda nie je stlacitelna)....

A najdolezitejsia vec - do dutin voda natecie vzdy - je dolezite len aby mala kadial aj vytiect. Interier je trochu ina zalezitost. Tam treba urobit vsetko pre to aby tam netieklo(co samozrejme celkom nejde, takze susit-susit-susit)
Naposledy upravil(a) Majo dne pon kvě 18, 2009 13:26, celkem upraveno 1 x.
21043(reinkarnacia), 2105 1.3k(svagrov), 2110 1.5 16V, Niva(rozobrata), Chevy Niva 1.7i, Priora1,8+, BMW e36 328iA, Fiat Tempra 2.0i.e, 4x4
Uživatelský avatar
irut
Příspěvky: 196
Registrován: stř bře 28, 2007 12:34
Bydliště: Pardubice
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od irut »

Mě chcípnul žigul při pořádným slejváku a do teď nevím proč, druhej den už šel nastartovat.
Žigul 2101 (*1972-...)
Kolo ukrajina (okolo 1940) :D
Majo
Příspěvky: 6455
Registrován: úte čer 01, 2004 19:32
Bydliště: Zvolen
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Majo »

rozdelovacu skutocne staci vlhko a uz su s nim problemy....
21043(reinkarnacia), 2105 1.3k(svagrov), 2110 1.5 16V, Niva(rozobrata), Chevy Niva 1.7i, Priora1,8+, BMW e36 328iA, Fiat Tempra 2.0i.e, 4x4
Cory
Příspěvky: 11573
Registrován: stř čer 14, 2006 17:14
Bydliště: Snina/Košice

Příspěvek od Cory »

bezkontaktu to hadam az tak nevadi
Lada 2171 Priora 1,6 MPi (2013), Lada 2105 v regenerácii (1985), Lada 21044 1,9 MPi (1998), Škoda Felícia 1,3 SPi - 40kw (1996), 2 x Babetta 210 (1984,1988), Simson 70 ccm (1989), Zetor 4011 (1966)
Uživatelský avatar
irut
Příspěvky: 196
Registrován: stř bře 28, 2007 12:34
Bydliště: Pardubice
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od irut »

Co sním :D Dám ho do pytlíčku :D
Žigul 2101 (*1972-...)
Kolo ukrajina (okolo 1940) :D
Uživatelský avatar
Saša
Příspěvky: 3359
Registrován: pon črc 09, 2007 16:08
Bydliště: Litoměřice

Příspěvek od Saša »

Cory píše:bezkontaktu to hadam az tak nevadi
Nejde o kladívka , ale o víčko , to nesmí navlhnout !
VAZ 2102 r.v.74 1984-1997 "Legenda"
VAZ 21043 r.v.90 1996-White Lady - nyní v GO. VAZ 21044 r.v.96 2007-(muzeum koroze)
VAZ 2106 r.v.78 2008-a dál...
VAZ 2105 r.v.87 12/2012-Rudý dělník
Nikdy neříkejte že to nejde,protože se v zápětí objeví někdo kdo neví že to nejde a udělá to!
Uživatelský avatar
mayo456
Příspěvky: 2665
Registrován: úte říj 25, 2005 20:28
Bydliště: Košice

Příspěvek od mayo456 »

parkrat sa mi stalo ze ked som len umyval Ladu tak motor nechcel startovat. vyfukalo sa veko rozdelovaca a rozdelovac a uz to slapalo :)
Minule mi povedala jedna milá pani,
Maťo mne sa zdá že ty si ani, ani, ani.
Musíš vedieť kde máš miesto, musíš niekam
patriť,
nemôžeš sa takto motať a tárať dve na tri.
jakke
Příspěvky: 658
Registrován: ned črc 01, 2007 19:16
Bydliště: praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od jakke »

To my sme snašim byli jednou v automyčce a když sme měli odjet s pásu tak sme nemohli nastartovat jako když se někam dostala voda :D ale pak už to bylo v pohodě když sme to projeli
Uživatelský avatar
zigo2103
Příspěvky: 5
Registrován: úte zář 02, 2008 12:34
Bydliště: Plzeň

Příspěvek od zigo2103 »

..
Přílohy
police.jpg
Uživatelský avatar
Teepee
Příspěvky: 4269
Registrován: čtv bře 10, 2005 13:20
Bydliště: Praha západ
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Teepee »

Jen jsem si vzpoměl na JAWA 23, když jsem to umyl, nešlo to, vždycky. A vždycky stačilo sundat víčko zapalování a vysušit tu vodu (utřít hadrem) co byla dole v karteru pod zapalováním. Je to divný, já vím.
Proto bych na brodění hlavně chránil ten rozdělovač, cívku, s alternátorem se toho až tak moc udělat nedá (i když někde jsem nějakou úprav zahlídl) a pak by se vidělo.
Ovšem já bych se do brodění prostě nehrnul, voda do auta nepatří, když jsem párkrát nechával mejt motor, měl jsem sice radost z výsledku, ale ten proces nevypadal moc přívětivě. :lol:
Bílý LADA a okřídlená spol.
peet2101
Příspěvky: 1096
Registrován: čtv lis 20, 2008 20:47
Bydliště: Záříčí CZ

Příspěvek od peet2101 »

Myslím že existuje i vodotěsnej alternátor, ale pochybuju že na ladu :? .
Jinak teoreticky kdyby se vyřešila cívka, baterka, ten alternátor a sání, tak bys mohl klidně až po střechu. Ovšem bude bod kdy tlak vody přetlačí tlak výfuku a taky řidič by to nemusel moc dlouho vydržet, ale tak hluboko se snad nechystáš.
Low and Slow
Teoretik
BA3 2101 *1978
BA3 21011 *1977
East side custom shop za zahradou
__________________________________
Maysner
Příspěvky: 3209
Registrován: čtv črc 06, 2006 13:22
Bydliště: Brno

Příspěvek od Maysner »

jakke píše:To my sme snašim byli jednou v automyčce a když sme měli odjet s pásu tak sme nemohli nastartovat jako když se někam dostala voda :D ale pak už to bylo v pohodě když sme to projeli
zajimave. icko jsem po jakymkoli myti motoru nastartoval a odjelo. a to i s mokrym papirovym filtrem zkrz orezanej filtrbox 8)
E36 330i coupe skoro Alpina, Mauritiusblau Metallic - Crash Packet
Dokud karu nerozdelas, nevis o ni nic :-P

Chatka 12 forever
Buková Drift Challenge Team
Romania team 2009
Odpovědět

Zpět na „Diskuse k modelové řadě“