Nemo, to zklamání bych, pravda, zažít nechtěl, i když teď nedávno jsem za deště jel, ale krokem a nebylo to kvůli gumám, bylo to kvůli... no... blbě se to říká... no prostě nebylo vidět na cestu, se stěrači to bylo asi skoro horší než bez nich, koupím nový gumky... chjo, zase gumy... Jo a to huštění: já to foukám něco přes dva, ono to ještě drží a už jde točit volantem, a dělá to jakože to drží stopu, takže ideál.
Puhi, vidím. To bych nechtěl, takhle dopadnout, jasný. Navíc jsem podobná věková kategorie
rezna, je mi to jasný.
Wolfe, no ale právě to klouzání je asi trochu chyba... Každopádně resumé je asi také, že koupím nový gumy, jak mi K-L a ostatní doporučujete, ale ne ty nejlevnější, abych u toho nakonec nebyl zase debil. Spořím.
PNEUMATIKY
Moderátor: Moderátoři
- MartasBrno
- Příspěvky: 4442
- Registrován: pon zář 08, 2008 13:10
- Bydliště: Brno
Naposledy upravil(a) MartasBrno dne stř kvě 20, 2009 10:42, celkem upraveno 1 x.
Docela by mě zajímalo, jak vypadá vzorek na těch pneumatikách I151. Můžeš mě prosím poslat nebo někam hodit fotky?
Trochu toto téma odlehčím. Oproti tomu, na čem jsem kdysi jezdil jsou Martasovy pneumatiky ještě v záruce. Můj rekord jsou druhé protektory z rv asi 1970. Tím myslím rok protektorování, ne výroby pneumatik. No a jezdil jsem na nich se svou Octávií naprosto bez problémů. Oni ale taky ty staré diagonálky vydržely víc, než dnešní high-tech pneu.
Teď ale zase vážně. Každopádně to směruj ke koupi nových gum. Výběr je dnes velký a ceny jsou víc než příznivé. Pokud budeš chtít něco slušnějšího, tak se vyhni supermarketovým pneumatikám. Dobře se dá pořídit i na internetu. Dívám se, že seš taky z Brna, takže Ti můžu doporučit tuto firmu. Mají na netu slušné ceny a současně mají i normální pneuservis, kde Ti gumy nazujou za solidní peníze bez remcání, že sou koupené na netu. Alespoň já osobně s nimi mám doboru zkušenost. Chybu 100% neuděláš ani výběrem pneu značky Amtel, o kterých se zmiňoval Koko-Loko. Velmi dobrá kvalita za hodně rozumnou cenu. Výhodou této u nás neznámé značky je, že nedráždí nenechavce.
Nevím taky, jaký typ VAZu máš, ale pokud máš hranatce se zapsaným rozměrem 175/70-13, tak neváhej a jdi do toho. Cena je stejná jako za 165ky, ale jízdní vlastnosti auta se posunou o dost výš.
Trochu toto téma odlehčím. Oproti tomu, na čem jsem kdysi jezdil jsou Martasovy pneumatiky ještě v záruce. Můj rekord jsou druhé protektory z rv asi 1970. Tím myslím rok protektorování, ne výroby pneumatik. No a jezdil jsem na nich se svou Octávií naprosto bez problémů. Oni ale taky ty staré diagonálky vydržely víc, než dnešní high-tech pneu.
Teď ale zase vážně. Každopádně to směruj ke koupi nových gum. Výběr je dnes velký a ceny jsou víc než příznivé. Pokud budeš chtít něco slušnějšího, tak se vyhni supermarketovým pneumatikám. Dobře se dá pořídit i na internetu. Dívám se, že seš taky z Brna, takže Ti můžu doporučit tuto firmu. Mají na netu slušné ceny a současně mají i normální pneuservis, kde Ti gumy nazujou za solidní peníze bez remcání, že sou koupené na netu. Alespoň já osobně s nimi mám doboru zkušenost. Chybu 100% neuděláš ani výběrem pneu značky Amtel, o kterých se zmiňoval Koko-Loko. Velmi dobrá kvalita za hodně rozumnou cenu. Výhodou této u nás neznámé značky je, že nedráždí nenechavce.
Nevím taky, jaký typ VAZu máš, ale pokud máš hranatce se zapsaným rozměrem 175/70-13, tak neváhej a jdi do toho. Cena je stejná jako za 165ky, ale jízdní vlastnosti auta se posunou o dost výš.
- MartasBrno
- Příspěvky: 4442
- Registrován: pon zář 08, 2008 13:10
- Bydliště: Brno
Hurikán, na toto sem čekal. Odpovím, doplním.
Takže vzorky: venku je tma a v garáži málo místa, takže... prosím.
oba mé vozy jsou 2101.
I151 poprvé http://tinypic.com/r/24wdput/5 ta ploška vlevo hore je vydřený místo, tipuju vybržděný - bratrovi vběhla na udržovačce nějaká zvěř do cesty...
I151 podruhé to samý kolo http://tinypic.com/r/33clljd/5
CHEMLON http://tinypic.com/r/34hvszn/5
vše na prvním archivním voze r.v. 80. Rezervu z něj jsem nefotil, protože není o co stát. Kdysi jezdila vepředu podhuštěná. Fuj. Jo, a není to umytý, jelo udržovací jízdu.
I151 potřetí http://tinypic.com/r/2cxf7f9/5
tentokrát rezerva z provozního vozu r.v. 72. Na pohled je to už šutr, ale jako rezerva... bohatě stačí, mimoto na dobový doplňky a součásti su hrdej.
Tento kameň není nic proti "gumě" kterou jsem viděl asi dva týdny zpět, když jsem si vezl nějaké díly od známých...
Tatík vykutálel ze sklepa "gumu" I151 se 100% ním vzorkem, ale ten dubovej nádech co já mám na bočnicích rezervy měla ta "guma" po celým povrchu tak ještě 100x sytější. Při poklepu na ní jsem si dobil prsty, zvuk byl jako dubová lavice a i ten dub by se styděl. O nazouvání žádná řeč, mašina by se zlomila a "guma" k pláči praskla, zakutáleli jsme tento archiv zpět s klidem že tam dalších 40 let vydrží.
Takže vzorky: venku je tma a v garáži málo místa, takže... prosím.
oba mé vozy jsou 2101.
I151 poprvé http://tinypic.com/r/24wdput/5 ta ploška vlevo hore je vydřený místo, tipuju vybržděný - bratrovi vběhla na udržovačce nějaká zvěř do cesty...
I151 podruhé to samý kolo http://tinypic.com/r/33clljd/5
CHEMLON http://tinypic.com/r/34hvszn/5
vše na prvním archivním voze r.v. 80. Rezervu z něj jsem nefotil, protože není o co stát. Kdysi jezdila vepředu podhuštěná. Fuj. Jo, a není to umytý, jelo udržovací jízdu.
I151 potřetí http://tinypic.com/r/2cxf7f9/5
tentokrát rezerva z provozního vozu r.v. 72. Na pohled je to už šutr, ale jako rezerva... bohatě stačí, mimoto na dobový doplňky a součásti su hrdej.
Tento kameň není nic proti "gumě" kterou jsem viděl asi dva týdny zpět, když jsem si vezl nějaké díly od známých...
Tatík vykutálel ze sklepa "gumu" I151 se 100% ním vzorkem, ale ten dubovej nádech co já mám na bočnicích rezervy měla ta "guma" po celým povrchu tak ještě 100x sytější. Při poklepu na ní jsem si dobil prsty, zvuk byl jako dubová lavice a i ten dub by se styděl. O nazouvání žádná řeč, mašina by se zlomila a "guma" k pláči praskla, zakutáleli jsme tento archiv zpět s klidem že tam dalších 40 let vydrží.
-
- Příspěvky: 2
- Registrován: čtv črc 30, 2009 12:14
- Bydliště: Bruntálsko